نگهداری بیت کوین‌ها

در یک سال گذشته ۶۲ درصد از بیت کوین‌ها فروخته نشده‌اند

یک آمار جدید نشان می‌دهد که بسیاری از تریدرها، بیت کوین‌ها و سایر دارایی‌های کریپتویی خود را به مدت یک سال یا بیشتر نفروخته‌اند.

این مطالعه جدید نشان می‌دهد که ۶۲ درصد از کیف پول‌هایی که در آن بیت کوین‌ها نگهداری می‌شود، بیش از یک سال است که دست نخورده‌اند. این در حالی است که در چند ماه اخیر بازار به شدت با شرایط خرسی دست و پنجه نرم می‌کند و وضعیت بازار برای بسیاری از تریدرهای عادی ترسناک بوده است. اما به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران به خوبی به بیت کوین اعتماد کرده‌اند و قصد فروش این دارایی را ندارند.

همچنین در این آمار ذکر شد که ۳۲ درصد از بیت کوین‌های دیگر برای یک ماه است که فروخته نشده‌اند. همچنین ۶ درصد دیگر هم کمتر از یک ماه است که در کیف پول کاربران انباشت شده‌اند.

با وجود اینکه بازار خرسی موجب شد تا برخی نسبت به دارایی رمزارزها خوشبین نباشند، اما هودل کردن همچنان یکی از محبوب‌ترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاران بلند مدت است. این سرمایه‌گذاران باور دارند که بیت کوین می‌تواند دوباره جان تازه‌ای بگیرد.

علاوه بر آمار هودل کردن بیت کوین‌ها توسط سرمایه‌گذاران، این مطالعه نشان می‌دهد که ۴۸ درصد از این افراد در سود و ۴۸ درصد از دیگر در ضرر هستند. ۴ درصد دیگر نیز در حال حاضر در حالتی خنثی قرار دارند.

جالب است بدانید که ۲۴ درصد از ۶۲ درصد بیت کوین‌هایی که در کیف پول‌ها هودل شده‌اند، بیش از پنج سال است که دست نخورده‌اند. این نشان می‌دهد که تعداد قابل توجهی از هودلرها قصد فروش دارایی خود را ندارند. مخصوصا در بازارهای خرسی که بسیاری از تریدرهای تازه وارد یا کوتاه مدت نسبت به وضعیت کریپتوها شتاب‌زده عمل می‌کنند.

اگر شما هم به خرید و نگهداری بیت کوین علاقه‌مند هستید، می‌توانید از پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت استفاده کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست