هوش مصنوعی بیت کوین را به ۷۶۰ هزار دلار خواهد رساند

بیت کوین ۷۶۰ هزار دلاری با هوش مصنوعی

انفجار قیمت بیت کوین با هوش مصنوعی. این پیش‌بینی مدیرعامل سابق صرافی BitMEX است. اما چطور هوش مصنوعی می‌تواند چنین اتفاق بزرگی را برای قیمت بیت کوین رقم بزند؟

آرتور هیس (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی ارزهای دیجیتال BitMEX، باور دارد که بیت کوین ارز دیجیتال شماره یک هوش مصنوعی خواهد بود. طبق پیش‌بینی او رابطه بین این بیت کوین هوش مصنوعی، قیمت این رمزارز را ۷۶۰ هزار دلار برساند. با وجود پیش‌بینی ناکارآمدی ارزهای فیات در آینده و رشد ارزهای دیجیتال، هیس باور دارد که هوش مصنوعی می‌تواند در دنیای اقتصادی تاثیرگذار باشد. شاید نه در سال ۲۰۲۳، اما در یک دهه پیش رو، تاثیر هوش مصنوعی در بازار انکار ناپذیر است.

به گفته آرتور هیس، دستیابی به قدرت پردازشی که امروزه انسان در اختیار دارد، ما را به آینده‌ای که منتظرش بودیم نزدیک کرده است. جایی که هوش مصنوعی می‌تواند زندگی انسان را دگرگون کند. او در ادامه گفت:

ChatGPT تنها در دو ماه به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال رسید و به سریع‌ترین تکنولوژی پذیرفته شده در تاریخ بشریت تبدیل شد. بنابراین تصور کنید که چقدر سریع همه چیز با ادغام هوش مصنوعی در جریان زندگی روزانه ما تغییر خواهد کرد و به یادگیری و پیشرفت ادامه خواهد داد.

وقتی صحبت از ادغام هوش مصنوعی با زندگی مردم باشد، موارد اقتصادی اولین و مهم‌ترین دغدغه همه مردم خواهد بود. هیس باور دارد که هیچ آلت کوین متمرکزی برای هوش مصنوعی‌ در کار نخواهد بود. در عوض بیت کوین ارز متمرکز AI خواهد بود. البته این پیش‌بینی بدون دلیل نیست. با توجه به قدرت یادگیری AIهای مدرن، آن‌ها ویژگی‌های بیت کوین را مشاهده می‌کنند. عرضه ثابت و غیرقابل تغییر، کمیابی و سایر قابلیت‌های بیت کوین، همگی انتخاب‌هایی منطقی برای هوش مصنوعی خواهند بود.

هیس باور دارد که بعید به نظر می‌رسد یک هوش مصنوعی به خود اجازه دهد تا به هر چیزی که توسط انسان‌ها مدیریت می‌شود، تکیه کند. تنها گزینه‌های هوش مصنوعی، بیت کوین و طلا هستند.

بیت کوین انتخابی منطقی برای هر هوش مصنوعی است. کاملا دیجیتال، مقاوم در برابر سانسور، کمیاب و ارزش ذاتی آن کاملا هزینه‌های الکتریکی بستگی دارد. در حال حاضر هیچ دارایی دیگری نزدیک به قدرت بیت کوین وجود ندارد که بتواند برای هوش مصنوعی منطقی به نظر برسد.

هیس باور دارد که حدود سه سال زمان لازم است تا هوش مصنوعی بتواند تاثیر واقعی خود را روی ارزهای دیجیتال بگذارد. همچنین حداقل ۱۰ سال طول می‌کشد تا هوش مصنوعی به تنهایی بتواند بیت کوین را به قیمت یک میلیون دلار برساند.

 

پیشنهاد نیک پرداخت
اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست