پرداخت هزینه تحصیل در استرالیا

تسهیل پرداخت هزینه تحصیل در استرالیا با علی پی

شرکت Till Payments با همکاری علی پی شرایط پرداخت هزینه‌های تحصیلی در استرالیا را برای دانش‌آموزان بین‌المللی تسهیل می‌بخشد.

شرکت Till Payments اعلام کرد که با همکاری +Alipay شرایط پراخت هزینه‌های تحصیل در کشور استرالیا را برای دانش‌آموزان بین‌المللی هموار خواهد کرد. این دانش آموزان می‌توانند با استفاده از کیف پول +Alipay پرداخت خود را انجام دهند.

این همکاری در جهت سهولت پرداخت تحصیلی دانش آموزان و دانشجو‌هایی است که توانسته‌اند در دانشگاه‌های مختلف استرالیا قبول شوند. این سیستم پرداخت همچنین تعامل مستقیمی با سیستم Campus Commerce دارد؛ سیستمی که سرویسی برای بررسی وضعیت اقتصادی و پرداختی‌های دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. همچنین مدیران دانشگاه‌ها می‌توانند با این سیستم دید بهتری نسبت به وضعیت پرداخت دانش‌آموزان داشته باشند.

کمک علی پی به بازار تحصیلی

این سیستم با کمک علی پی در استرالیا به بازار تحصیلی ۲۰ میلیارد دلاری استرالیا پس از پاندمی ویروس کرونا کمک شایانی خواهد کرد. رئیس مشارکت و استراتژی شرکت Till Payments در خصوص این همکاری می‌گوید:

«تجارب ما به عنوان مصرف کنندگان، به عنوان کسب و کارها و به عنوان یک شخص، در حال تبدیل شدن به یک تجربه جهانی است. به لطف اینترنت و تکنولوژی‌های دیجیتال، حالا دنیا در دسترس بسیاری از ماست و رشد قابل توجه معاملات جهانی به صورت دیجیتال در زمان پاندمی که مرزهای فیزیکی بسته بود، گواهی از قدرت و پتانسیل جهانی شدن مدرن است.»

او افزود: «اقتصاد جهانی ما به تجربه پرداختی نیاز دارد که بی‌مرز، فراگیر و از همه مهم‌تر یک پارچه است. ما از همکاری با +Alipay برای رفع این نیاز برای شرکا، مشتریان و کسب و کار خود خوشحالیم.»

اگر در ایران به دنبال روشی برای پرداخت هزینه‌های تحصیلی هستید، نیک پرداخت تا انتهای کار همراه شماست. پرداخت هزینه ارزیابی مدرک تحصیلی توسط WES، خدمات پرداخت هزینه آزمون‌های بین المللی از جمله تافل و آیلتس، از جمله خدمات مهم نیک پرداخت است.

منبع: Finextra

اخبار ارز دیجیتالتحصیل در خارج از کشوردانشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست