پرداخت دیجیتال اپل پی

اپل پی به دومین سیستم پرداخت دیجیتال محبوب دنیا تبدیل شد

یک تحقیق جدید نشان داد که اپل پی توانسته از نظر ارزش دلاری تراکنش سالانه به ۶ تریلیون دلار برسد و مسترکارت را پشت سر بگذارد و به دومین سیستم پرداخت دیجیتال تبدیل شود.

از زمان شروع کار از سال ۲۰۱۳، اپل پی توانسته به تعداد قابل توجهی از کاربران، بانک‌ها و خرده فروشان دست پیدا کند. تا سال ۲۰۲۱، اپل توانست ۹۲ درصد از تمامی تراکنش‌های بانکی با استفاده از کیف پول موبایل را از آن خود کند.

طبق آخرین آماری که توسط سایت TradingPlatforms منتشر شده، اپل پی به جایگاه دوم برترین سیستم پرداخت دیجیتالی تبدیل شد و حالا پشت سر ویزا قرار دارد. در حال حاضر ویزا به صورت سالانه حدودا ۱۰ تریلیون دلار تراکنش را پردازش می‌کند. اپل پی در حال حاضر ۶ تریلیون دلار تراکنش را پردازش می‌کند.

این برای اولین بار در تاریخ است که اپل پی (که شامل اپل کارت هم می‌شود) توانسته یکی از غول‌های پرداخت دیجیتال یعنی مسترکارت را پشت سر بگذارد. مسترکارت حدودا ۴٫۸ تریلیون دلار تراکنش را به صورت سالانه پردازش کرده است. اپل پی همچنین Alipay را نیز پشت سر گذاشت.

یکی دیگر از رقبای مستقیم اپل پی یعنی گوگل G Pay با ۲٫۵ تریلیون دلار تراکنش در جایگاه پنجم قرار دارد.

اپل پی با پشت سر گذاشتن مسترکارت به عنوان یکی از غول‌های پرداخت دیجیتالی دنیا، نشان می‌دهد که به چه محبوبیت بالایی دست یافته است. انتظار می‌رود تا در سال‌های آینده، اپل پی به رشد قابل توجهی از نظر محبوبیت دست پیدا کند و رقیب سر سختی برای کارت‌های اعتباری ویزا و مسترکارت شود.

البته لازم به ذکر است که در این گزارش اعلام نشده که این آمار مربوط به ۱۲ ماه گذشته است یا از شروع سال مالی جدید محاسبه می‌شود.

از دیگر اخبار مربوط به دنیای پرداخت‌های دیجیتال به گزارش مسترکارت اشاره کرد. مسترکارت در گزارشی اعلام کرد که مشتریان سرتاسر جهان نسبت به پذیرش جدیدترین تکنولوژی‌های پرداخت دیجیتال مشتاق هستند.

اگر شما هم به دنبال دریافت امن‌ترین کارت‌های اعتباری دیجیتالی هستید، می‌توانید با کمک پلتفرم نیک پرداخت از خدماتی نظیر ویزا کارت دیجیتال یا پی پال وریفای شده بهره‌مند شوید.

منبع: appleInsider

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست