مقاومت بیت کوین

پایان مقاومت بیت کوین و خطر از دست دادن ۱۹ هزار دلار

با شروع ضعیف بازار بورس آمریکا در هفته جاری، ارزهای دیجیتال قرمز شدند و بیت کوین مقاومت خود را از دست داد. پس از شروع ضعیف بازار بورس آمریکا، ارزهای دیجیتال نیز وضعیت بدی را آغاز کرده‌اند. همچنین بسیاری از چشم‌ها در انتظار شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) هستند که دو روز دیگر در تاریخ ۱۳ اکتبر منتشر خواهد شد. آمار این شاخص می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی بازار بورس و کریپتو داشته باشد. یا شاهد یک سقوط دیگر از بازار کریپتو باشیم یا باید انتظار یک بازگشت قیمت را از بیت کوین و‌ آلت کوین‌ها داشت.

شکست مقاومت بیت کوین و نزدیک شدن به ۱۸ هزار دلار

بیت کوین در هفته گذشته به زیر سطح میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۱۹٫۵۸۴ دلار رفت و سپس توانست جایگاه خود از تاریخ ۸ تا ۱۰ اکتبر حفظ کند. اما به نظر می‌رسد بازار در اختیار فروشندگان قرار دارد و فشار این خرس‌ها باعث شده تا بیت کوین تا مرز ۱۸ هزار دلار برسد.

در صورتی که آن‌ها موفق شوند، بیت کوین می‌تواند به قیمت ۱۸٫۱۲۵ دلار تا ۱۷٫۶۲۲ دلار منطقه حمایت برسد. البته که انتظار می‌رود خریداران از این سطح دفاع کنند. اما شرایط می‌تواند با توجه به وضعیت اقتصادی جهان متفاوت باشد و این دفاع شکست بخورد. در صورت شکست، بیت کوین می‌تواند تا ۱۵ هزار دلار هم سقوط کند.

اما در نقطه مقابل، اگر این مقاومت حفظ شود، خریداران قادر خواهند بود قیمت را به حالت صعودی تبدیل کنند و به بالای میانگین حرکتی برسند. این اتفاق می‌تواند بیت کوین را آماده هدف گذاری برای قیمت ۲۲٫۸۰۰ دلار کند.

وضعیت اتریوم

اتر برای دستیابی به بالای میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۱٫۳۵۱ دلار دست و پا می‌زند و چند روزی است که با این کار توانسته حداقل جایگاه خود را حفظ کند. اگر چه به نظر می‌رسد که خرس‌ها فعال‌تر هستند و با هر بار افزایش قیمت، دارایی خود را می‌فروشند. این کار ممکن است اتروم را حتی تا ۱٫۲۲۰ دلار منطقه حمایت پایین بکشد.

شاخص‌های میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه و شاخص قدرت نسبی، نشان از دست بالای خرس‌ها در بازار این کریپتو دارند. در صورتی که قیمت به زیر ۱٫۲۲۰ دلار برسد، اتر به کلی روندی نزولی خواهد گرفت و به زیر ۱۰۰۰ دلار می‌رسد.

اما در صورتی که اتر مقاومت کند و به بالای میانگین حرکتی ۲۰ روزه خود برسد، می‌توان انتظار دستیابی به قیمت ۱٫۴۱۰ دلار را داشت. اگر شما هم زمان را برای خرید یا فروش بیت کوین و اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری مناسب می‌دانید، می‌توانید از پنل صرافی نیک پرداخت، با کارت بانکی خود رمزارز معامله کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست