سرمایه گذاران بیت کوین

آیا بیت کوین ۱۲ هزار دلاری را خواهیم دید؟

بیت کوین و یک سری از آلت کوین‌های مهم با چنگ و دندان جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. اما تحلیل‌ها نشان می‌دهند که یک جرقه کوچک می‌تواند منجر به فروش عجولانه بیت کوین از سوی سرمایه گذاران و سقوط آن به قیمت ۱۲ هزار دلار شود.

وضعیت اکوسیستم ارزهای دیجیتال با آشفتگی بزرگی که صرافی FTX به وجود آورد، کاملا شکننده است. حتی برخی از تحلیلگران و شرکت‌های معاملات ارزی مثل QCP Capital پیش بینی کرده‌اند که دارایی‌های ارزهای دیجیتال ممکن است تا سال جدید به عملکرد پایین‌تر از حد انتظار ادامه دهند. این شرکت پیش بینی می‌کند که بیت کوین به ۱۲ هزار دلار و اتر به ۸۰۰ دلار سقوط می‌کند.

البته از طرفی دیگر سی‌کی ژنگ (CK Zheng) مدیر موسسه صندوق پوشش ریسک ZX Squared Capital پیش بینی می‌کند که وقایع FTX آخرین رویداد منفی بزرگ اکوسیستم ارزهای دیجیتال خواهد بود و می‌توان انتظار داشت که بازگشت سرمایه‌گذاران به سمت ارزهای بزرگی از جمله بیت کوین و اتریوم، با افزایش قیمت قابل توجه این رمزارزها همراه خواهد شد.

با این حال شرایط فعلی بازار کریپتو منفی است و بسیاری از تریدرها و سرمایه‌گذاران با فروش عجولانه (Panic Selling) دارایی‌های هودل شده خود را فروخته‌اند.

قیمت ارز دیجیتال ۲۰۲۳

اتریوم. بیت کوین. کاردانو. دوج کوین.

سرمایه گذاران بیت کوین باید منتظر چه اتفاقاتی باشند؟

بیت کوین همچنان در زیر قیمت ۱۷٫۶۰۰ دلار معامله می‌شود که یک نشانه منفی برای این رمزارز است. پس از موج منفی عظیمی که در چند مدت اخیر منجر به نوسانات شدید بازار شد، قیمت بیت کوین بین ۱۶٫۲۲۹ تا ۱۷٫۱۹۰ گرفتار شده است.

با این حال باید در نظر داشت که میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه بیت کوین در قیمت ۱۷٫۸۹۰ دلار در سیر نزولی قرار دارد و شاخص قدرت نسبی این رمزارز در وضعیت منفی است. این دو عامل خبر از در اختیار داشتن کنترل بازار در دست خرس‌ها است. اگر قیمت به زیر ۱۶٫۲۲۹ دلار برسد، بیت کوین دوباره ممکن است قیمت ۱۵٫۵۸۸ دلار چند روز گذشته را تجربه کند.

نتیجه این اتفاق در نهایت منجر به فروش عجولانه از سوی سرمایه گذاران بیت کوین خواهد شد که نتیجه آن، سقوط به قیمت ۱۲٫۲۰۰ دلار است.

در نقطه مقابل، اگر با کاهش قیمت خریداران دست به کار شوند و آن را به بالای ۱۷٫۱۹۰ دلار برسانند، سپس می‌توان اعلام کرد که تقاضا برای این رمزارز در سطح پایین زیاد است. در صورت وقوع این اتفاق، بیت کوین می‌تواند خود را حرکت صعودی جدیدی را آغاز کند.

آیا اتریوم به زیر ۱۰۰۰ دلار می‌رسد؟

اتر به تدریج در حال از دست دادن وضعیت خود در چند روز اخیر بوده است. خرس‌ها سعی دارند با استفاده از این وضعیت، قیمت را به زیر سطح حمایت ۱٫۱۷۱ دلار برسانند. در صورت موفقیت، شاهد ایجاد یک الگوی نزولی خواهیم بود.

روند نزولی میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه اتر در قیمت ۱٫۳۲۵ دلار و وضعیت منفی شاخص قدرت نسبی، نشان می‌دهد که دست بالا در اختیار فروشندگان است. خرس‌ها با استفاده از این موقعیت، قادر هستند اتر را به زیر ۱۰۰۰ دلار برسانند.

نظر شما در خصوص وضعیت بازار کریپتو چیست؟ اگر زمان را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانید، می‌توانید با استفاده از خدمان نیک پرداخت با اطمینان کامل به ترید کریپتو بپردازید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست