تریدرها در بازار کریپتو

تریدرها در بازار کریپتو به دنبال ماشه‌ای برای رشد بازار

بیت کوین و آلت کوین‌ها سعی در حفظ سطح حمایت خود دارند. اما تریدرها در بازار کریپتو تلاش می‌کنند تا وضعیت بازار را بالا بکشند و به حالت بهتری برسانند.

بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته آرام سپری شد. بازار کریپتو بدون هیچ اتفاق خاصی پیش رفت و رویدادی هم وجود نداشت که به عنوان یک محرک موجب تغییر قابل توجهی در بازار شود. اما مسئله‌ای که تریدرها را در بازار کریپتو نگران کرده، مشکل بحران انرژی در اروپاست که باعث شد ارزش یورو پس از دو دهه به کمتر از دلار برسد.

اما نکته مثبت برای تریدرها در بازار کریپتو این است که بیت کوین هنوز سطح حمایت خود را نباخته و برای حفظ آن تلاش می‌کند. این ارز دیجیتال خود را در سطح روانی ۲۰ هزار دلار حفظ کرده و این نشان می‌دهد که تریدرها و سرمایه‌گذاران قصد ندارند با توجه به شرایط اروپا و بورس آمریکا، از پوزیشن خود دست بکشند.

تلاش تریدرها در بازار کریپتو برای حفظ وضعیت بیت کوین

در روزهای گذشته، بیت کوین در طیف باریک ۱۹٫۵۲۰ هزار دلار و ۲۰٫۵۶۷ هزار دلار در نوسان قرار داشت. این نشان می‌دهد که بین گاوها و خرس‌های بازار نوسان وجود دارد. اگر چه گاوها در کف خریداری می‌کنند، اما هنوز قادر نیستند از پس خرس‌ها در سطح مقاومت بر بیایند.

روند نزولی میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در قیمت ۲۰٫۷۵۵ هزار دلار و وضعیت منفی شاخص قدرت نسبی، نشان می‌دهد که بازار در اختیار خرس‌های فروشنده است و شانس پایین کشیدن بیت کوین به سمت ۱۹٫۵۲۰ دلار بیشتر است. در صورتی که در نهایت بیت کوین این سطح حمایت خود را از دست دهد، پادشاه ارزهای دیجیتال ممکن است تا ۱۸٫۶۲۶ هزار دلار هم سقوط کند.

با این حال تریدرها در بازار کریپتو به دنبال ماشه‌ای هستند تا وضعیت بازار را بالا بکشند. خریداران در صورتی که بتوانند از سطح حمایت به خوبی دفاع کنند و با برگشت قیمت‌ها، بیت کوین را به سمت میانگین حرکت ساده ۵۰ روزه در ۲۲٫۲۵۳ هزار دلار برسانند، این شانس وجود دارد تا موانع برداشته شده و شاهد هدف‌گذاری این رمزارز برای قیمت ۲۵٫۲۱۱ هزار دلار باشیم.

وضعیت اتریوم

چند روزی است که اتریوم بین قیمت میانگین حرکت نمایی در ۱٫۶۰۵ دلار و الگوی سر و شانه خود گرفتار شده است. اما بعید است با توجه به نزدیک شدن به رویداد بزرگ اتریوم (The Merge) این وضعیت ادامه پیدا کند.

اگر خریداران بتوانند قیمت را به بالای میانگین حرکت نمایی برسانند، اتر می‌تواند خود را تا ۱٫۷۰۰ هزار دلار هم بالا بکشد. این یک سطح بسیار مهم برای اتریوم است. چرا که با عبور از آن و البته هیجان بازار برای The Merge، می‌توان انتظار داشت که خریداران بازار دست به کار شوند. این اتفاق می‌تواند اتر را به سمت ۲٫۰۳۰ هزار دلار حرکت دهد.

وضعیت ریپل

ریپل در چند روز گذشته بین قیمت‌های ۰٫۳۲ دلار و ۰٫۳۴ دلار گرفتار شده بود. اما خرس‌ها شدیدا در تلاش هستند تا این ارز دیجیتال را به زیر قیمت ۰٫۳۲ دلار برسانند. در صورت موفقیت، ریپل به راحتی به سمت ۰٫۳۰ دلار حرکت خواهد کرد. البته انتظار می‌رود این سطح یک موقعیت وسوسه‌انگیز برای خریداران باشد.

در صورت فعالیت خریداران، در این سطح می‌توان انتظار یک برگشت قیمت را داشت تا ریپل دوباره به سمت ۰٫۳۴ دلار حرکت کند و حتی از آن بالاتر برود. در صورتی که این حرکت ادامه داشته باشد، ریپل می‌تواند برای قیمت ۰٫۳۹ دلار هدفگذاری کند.

وضعیت کاردانو

کاردانو یکی از معدود ارزهای دیجیتالی بود که در هفته گذشته روند صعودی خوبی را سپری کرد. این رمزارز توانست به نزدیکی بالای میانگین حرکت ساده ۵۰ روزه در ۰٫۴۹ دلار برسد. اگر چه این یک موقعیت ایده‌آل برای فروش دارایی‌ها توسط خرس‌ها بود.

حالا خرس‌ها در تلاش هستند تا از این وضعیت صعودی سود ببرند. در صورتی که این اتفاق ادامه پیدا کند و آنها موفق شوند از پس گاوهای بازار بر بیایند، کاردانو می‌تواند به زیر قیمت میانگین حرکت نمایی در ۰٫۴۷ دلار برسد و در نهایت تا ۰٫۴۲ دلار هم سقوط کند.

اما اگر گاوهای بازار بتوانند با ادامه خرید خود، وضعیت صعودی را حفظ کنند، آدا می‌تواند تا ۰٫۵۱ دلار هم ازایش قیمت داشته باشد.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست