تعداد کیف پول‌های میلیونر بیت کوین در سال ۲۰۲۳ سه برابر شد

تعداد کیف پول‌های میلیونر بیت کوین در سال ۲۰۲۳ سه برابر شد

اکنون بیش از ۸۱۰۰۰ آدرس کیف پول ۱ میلیون دلار یا بیشتر بیت کوین را در خود جای داده‌اند. این آمار منجر به افزایش سه برابری تعداد کیف پول‌های بیش از یک میلیون دلاری شده است.

داده‌های BitInfoCharts نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های با بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین از ۲۳۷۹۵ در ۱ ژانویه به ۸۱۹۲۵ افزایش یافته است که در ۱۱ ماه گذشته ۲۳۷ درصد افزایش داشته است. البته لازم به ذکر است که تمام کیف پول‌های متعلق به کاربران نیستند. زیرا بسیاری از آدرس‌ها با بیش از ۱ میلیون دلار بیت کوین متعلق به صرافی‌های ارز دیجیتال و موسسات مالی هستند. داده‌های مقایسه‌ای از Glassnode نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱ میلیون دلار بیت‌کوین دارند در نوامبر ۲۰۲۱ به اوج خود رسید و رکورد ۱۱۲۵۷۳ آدرس را در ۹ نوامبر ۲۰۲۱، یک روز قبل از رسیدن بیت‌کوین به رکورد ۶۹۰۰۰ دلاری.

رشد تعداد کیف پول با دارایی حداقل ۱ بیت کوین

در همین حال، تعداد کیف‌ پول‌هایی با موجودی حداقل ۱ بیت کوین – از ابتدای سال کمی افزایش یافته است. در حال حاضر، ۱۰۱۸۰۱۵ آدرس وجود دارد که نسبت به ۹۷۸.۱۹۷ در اول ژانویه، ۴ درصد افزایش داشته است.

بیت کوین در هفته‌ی گذشته به قیمتی نزدیک به ۳۷ هزار دلار رسید که ۳۸ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش یافته است. تحلیلگران بلومبرگ ادعا می‌کنند که ۹۰ درصد احتمال دارد که ETF بیت کوین تا ۱۰ ژانویه تایید شود. بسیاری انتظار دارند که افزایش قیمت قابل توجهی در پی داشته باشد. این مسئله در پیش بینی‌های بیت کوین نیز ذکر شده است.

علیرغم احساسات صعودی بازار، همه تحلیلگران متقاعد نشده‌اند که تایید ETF بیت کوین روند صعودی بعدی را راه اندازی خواهد کرد. تینا تنگ، تحلیلگر CMC Markets، ادعا کرد که اگرچه تایید این ETF برای صنعت کریپتو مثبت خواهد بود. اما هم بیت کوین و هم چشم انداز بلند مدت بازار، فاقد اصول اولیه لازم برای توجیه یک روند معکوس هستند.

منبع: cointelegraph

اخبار ارز دیجیتالارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست