۵ پیش بینی بزرگ قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۴

۵ پیش بینی بزرگ قیمت بیت کوین برای سال ۲۰۲۴

طبق چند پیش بینی بزرگ، بیت کوین تا ابتدای سال ۲۰۲۴ به قیمت ۴۵ هزار دلار خواهد رسید و پس از هاوینگ، می‌تواند به رقم عجیب و غریب ۲۵۰ هزار دلار برسد! اما این پایان ماجرا نیست. برخی از تحلیلگران پیش بینی عجیب و غریب دیگری را مطرح کرده‌اند.

پیش بینی بزرگ قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۴

بیت کوین به بالاترین قیمت خود در ۱۸ ماه گذشته رسید. همین باعث شد تا تریدرها و تحلیلگران خوش‌بینی بیشتری نسبت به این رمزارز داشته باشند. در پی این رویداد، تحلیل‌های زیادی انجام شد که با ۵ پیش بینی قیمت بیت کوین ۲۰۲۴ همراه خواهیم شد.

بیت کوین ۴۵ هزار دلاری تا دو ماه دیگر

دو ماه تا پایان سال ۲۰۲۳ مانده، اما این زمان کمی برای بیت کوین پر نوسان نیست. فراموش نکنیم که بیت کوین در یک ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. پس رشد دوباره‌ی چنین قیمتی غیرقابل تصور نیست.

شرکت معاملات ارز دیجیتال Matrixport پیش بینی کرده که بیت کوین تا سال ۲۰۲۴ می‌تواند یک رشد ۳۰ درصدی دیگر را تجربه کند. به طور مشخص این پیش بینی از زبان جیان وو (Jihan Wu)، خالق یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ماینینگ بیت کوین یعنی Bitmain منتشر شده است. او پیش از این رشد قیمت بیت کوین در این ماه را درست پیش بینی کرده بود و حالا بیش از پیش روی قیمت ۴۵ هزار دلاری پافشاری می‌کند.

رکورد قیمت تا پیش از هاوینگ و قیمت ۲۵۰ هزار دلاری پس از آن

برای بسیاری از کریپتو بازها، هاوینگ یک نقطه‌ی عطف در تاریخ بیت کوین و کل بازار است. با این حال پلتفرم BitQuant باور دارد که رکورد بالاترین قیمت تاریخ بیت کوین پیش از هاوینگ به دست می‌آید. این شرکت پیش بینی کرده که بیت کوین تا پیش از آوریل سال ۲۰۲۴، به بالای ۶۹ هزار دلار خواهد رسید.

پیش بینی بزرگ بیت کوین برای سال ۲۰۲۴

او در ادامه پیش بینی کرده که بیت کوین پس از هاوینگ، به هدف ۲۵۰ هزار دلار نزدیک خواهد شد. BitQuant باور دارد که پیش از دستیابی به این قیمت، بیت کوین با چهار عقب نشینی بزرگ مواجه خواهد شد. مانع اول پیش از دستیابی به بالاترین قیمت تاریخ بیت کوین خواهد بود. مانع دوم در قیمت ۱۲۵ هزار دلار رقم می‌خورد و دو مانع دیگر پس از هاوینگ شکل خواهند گرفت.

مقالات مرتبط: قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ ۲۰۲۴ چگونه خواهد بود؟

ستاره‌های بیت کوین برای ۱۳۰ هزار دلاری به خط می‌شوند

قیمت ۱۳۰ هزار دلار بیت کوین یکی از اهداف متمرکز بسیاری از تحلیلگران کریپتو است. یکی از این تحلیلگران محبوب یعنی CryptoCon باور دارد که بیت کوین به قیمت ۱۳۰ هزار دلار خواهد رسید. اما دستیابی به این قیمت به دو سال زمان نیاز دارد. البته او گفته که برای قیمت‌های پایین‌تر هم آمادگی دارد اما ۱۳۰ هزار دلار برای این چرخه از بیت کوین خوشبینانه به‌ نظر می‌رسد.

سوال یک میلیون دلاری

دو پیش‌بینی دیگر پا را فراتر از انتظارها گذاشته‌اند. دیگر عجیب نیست که هر از گاهی تحلیلگران اشاره‌ای به قیمت میلیون دلاری بیت کوین داشته باشند. یکی از این افراد، کتی وود (Cathie Wood) موسس و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه‌ی ARK است. اما او تنها نیست. موسس صرافی BitMEX، آرتور هایز هم نسبت به این این رقم پافشاری دارد.

این اشخاص دلیل دستیابی به بیت کوین یک میلیون دلاری را ناامیدی مردم از وضعیت اقتصاد جهانی و ارزهای فیات دانسته‌اند. آن‌ها باور دارند که اگر مردم نسبت به این ارزهای و وضعیت اقتصادی که طی ۸۰ تا ۱۰۰ سال گذشته شکل گرفته ناامید شوند، به دنبال راهی جایگزین برای پول‌های خود خواهند بود. این راه جایگزین، مسیری است که بسیاری از مردم هنوز طی نکرده‌اند و آن چیزی نیست جز بیت کوین و ارزهای دیجیتال.

کتی وود حتی اعلام کرده که با رشد تورم، او بیت کوین را نسبت به طلا ترجیح می‌دهد.

منبع: Cointelegraph

ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست