پذیرش بیت کوین در اوکراین

پذیرش پرداخت با بیت کوین توسط دو غول فناوری اوکراین

دو شرکت بزرگ اوکراینی امکان پرداخت به وسیله بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کردند. پذیرش بیت کوین در اوکراین می‌تواند آغاز راه فعالیت بیشتر ارزهای دیجیتال در این کشور باشد.

شرکت‌های Techno Їzhak و Stylus که از بزرگترین شرکت‌های فناوری در اوکراین به شمار می‌روند و بیش از ۱۰۰ شعبه در سراسر این کشور دارند، حالا امکان پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال را هم به عنوان یک روش پرداخت اصلی فراهم کردند.

بر اساس گزارش‌هایی که خبرگزاری‌های اوکراینی منتشر کردند، این دو شرکت از طریق درگاه پرداخت Whitepay امکان پرداخت هزینه از طریق ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرده‌اند.

هنگام پرداخت آنلاین، مشتریان می‌توانند از طریق یک فرم خرید، پرداخت از طریق ارز دیجیتال را انتخاب کنند. همچنین به صورت حضوری، سیستم نقطه فروش WhitePay یک QR متصل به رسید تراکنش چاپ می‌کند. این رسید شامل جزئیات مربوط به نوع تراکنش، شبکه، کمیسیون‌های پرداختی، نرخ ارز و مدت زمان تراکنش است.
WhitePay تحت اکوسیستم WhiteBIT – بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در اروپا – قرار دارد و از طریق WhiteBIT، هر دو شرکت قادر خواهند بود ۱۳۰ ارز دیجیتال مختلف را بپذیرند که در آینده بیشتر خواهد شد.

هلب اودویچنکو (Gleb Udovichenko)، مدیر عامل Whitepay اعتقاد دارد که این همکاری اوکراین را برای بازار ارزهای دیجیتال آماده می‌کند.

با پذیرش ارزهای دیجیتال در کشورهای بیشتر می‌توان انتظار داشت شاهد افزایش قیمت بیت کوین باشیم و فصل داغ بازار کریپتوکارنسی دوباره آغاز خواهد شد. برای خرید بیت کوین و بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال دیگر می‌توانید از خدمات کریپتوپولیس نیک پرداخت  بهره‌مند شوید.

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست