عبور بیت کوین از ۲۶٫۳ هزار دلار با ورود یک غول مالی به عرصه کریپتو

دلیل عبور بیت کوین از ۲۶٫۳ هزار دلار؟ ورود یک غول مالی به بازار کریپتو

پس از انتشار خبر ورود یکی از غول‌های مدیریت مالی دنیا به صنعت ارزهای دیجیتال، بیت کوین توانست در کمتر از ۲۴ ساعت به بالای قیمت ۲۶٫۳ هزار دلار برسد.

روز گذشته شرکت BlackRock خبر از تکمیل مراحل راه‌اندازی صندوق قابل معامله بیت کوین داد. این خبر خیلی زود منجر به عبور بیت کوین از قیمت ۲۶ هزار دلار شد. BlackRock یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک و مشاوره مالی است.

بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار، در حال حاضر با قیمت ۲۶٫۶۰۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود. این در حالی است که طی ۳ ماه گذشته، بیت کوین زیر ۲۵ هزار دلار ترید می‌شد.

البته پس از رشد بیت کوین، آلت کوین‌ها هم به دنبال آن رشد کردند. اتر به عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا، حالا به قیمت ۱٫۷۴۴ هزار دلار رسیده است. این یک رشد حدودا ۵ درصدی را طی ۲۴ ساعت اخیر نشان می‌دهد. ابتدای هفته گذشته بود که اتر آستانه ۱٫۷۰۰ دلار را از دست داده بود. از ارزهای بزرگ دیگر که از این موقعیت استفاده کردند، می‌توان به سولانا با رشد ۷ درصد، آدا با ۳٫۵ درصد و متیک با ۳ درصد رشد اشاره کرد.

در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال به دلیل طرح شکایت کمیسیون اوراق بهادار علیه بایننس، دچار بی‌ثبانی شده بود. کاهش ترس و نگرانی تریدرها و سرمایه‌گذاران از این بابت، و خبر سرمایه‌گذاری BlackRock در حوزه کریپتو، منجر به رشد دوباره بیت کوین و سایر رمزارزها شد.

 

پیشنهاد نیک پرداخت
اخباراخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست