آینده کریپتو

۶ تحلیل از احتمال سقوط ۱۳ هزار دلاری بیت کوین

بازار ریزشی کریپتوها بسیاری از سرمایه‌گذاران را نگران کرده است. همه دوست داریم بدانیم که پس از این اتفاق آینده کریپتو چیست. آیا بیت کوین افزایش قیمت خواهد داشت یا این روند نزولی ادامه پیدا می‌کند. حالا تعدادی از تحلیلگران نسبت به وضعیت چند ماه آینده پادشاه ارزهای دیجیتال نظرات و پیش بینی خود را بیان کرده‌اند.

مدیر استراتژی‌ FundStrat: موج فروش بیشتر

«در شش ماه گذشته، ما شاهده وقوع اتفاقات مختلفی بودیم که باعث در هم پیچیده شدن فضای کریپتو شدند. ابتدا با سقوط لونا شروع شد، ضرر ۳ میلیارد دلاری Three Arrows Capital ادامه یافت و در نهایت ضرر چندین میلیارد دلاری ساموئل بنکمن (مدیر عامل صرافی FTX) وضعیت را آشفته‌تر کرد. ما فکر می‌کنیم از آن جایی که قربانی‌های دیگری هم در راه خواهند بود، عجیب نیست که برای قیمتی پایین‌تر از قیمت حال حاضر صبر کنیم. این اتفاقات می‌توانند به فروش بیشتر ختم شوند».

قیمت ارز دیجیتال ۲۰۲۳

اتریوم. بیت کوین. کاردانو. دوج کوین.

مدیرعامل BitBull Capital: آینده کریپتو از جنس ترس

«در چند روز گذشته شاهد آشفته شدن فضای کیرپتو پس از در هم پاشیدن امپراطوری ساموئل بنکمن بود و انتظار می‌رود با توجه به نمایش قدرت بازارهای سنتی، بازار کریپتو و بیت کوین واکنش ضعیفی نشان دهند. با اینکه بیت کوین در حال حاضر در حدود ۱۶ هزار دلار خرید و فروش می‌شود، ضررهای وارد شده به دیگر شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران و صرافی‌ها هنوز مشخص نیست و ممکن است آن را در هفته‌های آینده ببینیم. همانند گذشته، ما باور داریم که قیمت زیر ۲۰ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری بلند مدت بسیار جذاب است، اما در عین حال تا زمان حل و فصل کامل شرایط فعلی و حرکت بیت کوین به روند عادی، نسبت به وضعیت این ارز دیجیتال مراقب خواهیم بود. لازم به ذکر است که در چند روز گذشته شاهد ریزش قابل توجه ذخایر بیت کوین و استیبل کوین‌ها در صرافی‌ها بوده‌ایم. این اتفاق می‌تواند نشانه عدم اعتماد و ترس نسبت به شرایط بازار باشد».

مدیر موسسه تحقیقات Coinbase: بیت کوین ۱۳ هزار دلار؟!

«ثبات بازار کریپتو در چند ماه اخیر مختل شده است. با وجود اینکه شاهد توسعه کلان در دارایی‌های پر ریسک بودیم، بی‌ثباتی‌های وسیعی در این بازار وجود دارد. بیت کوین نه تنها به پایین‌ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ می‌رسد، بکله می‌تواند سطح ۱۳ هزار دلار را هم لمس کند. ما فکر می‌کنیم یک سطح حمایت در ۱۳٫۵ هزار دلار وجود خواهد داشت».

خبرنامه Arcane Research: نتیجه بی‌قانونی بازار

«اوضاع بهم ریخته‌ است. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کریپتویی در صنعت ارزهای دیجیتال با پول مشتریان بازی می‌کرد. این یک شرمساری برای صنعت رمزارز است. اما این به ما یاداوری می‌کند که یک غرب وحشی بی‌قانون چیست. آفت این اتفاق بدون شک در هفته‌های آینده توسعه خواهد یافت».

هفته‌نامه GSR: وضعیت ناراحت آینده کریپتو

«ناراحت کننده‌ است که در سال ۲۰۲۲ به جای صحبت از پتانسیل‌های کریپتو، در مورد اهرم، طمع، کلاهبرداری و عدم شفافیت صحبت می‌کنیم».

Blockchain Letter: افزایش نوسانات قیمت

«در کوتاه مدت، اشخاصی که سرمایه خود را در صرافی FTX از دست دادند، رنج زیادی متحمل خواهند شد. اما فراتر از آن، با توجه به شیوع ترس در بین هولدرهای ارزهای دیجیتال، ما انتظار نوسانات بیشتر قیمت‌ها را در اکوسیستم کریپتو داریم. دارایی‌‌هایی که به FTX لینک شده‌اند (مثل سولانا و پروژه‌هایی که روی آن ساخته شدند) احتمالا بیشترین ضربه را خواهند خورد. همچنین این ماجرا می‌تواند منجر به عقب نشینی بسیاری از سرمایه‌گذاران شوند و شاهد ترک آن‌ها از فضاه کریپتو خواهیم بود. افرادی هم که زودتر وارد این بازار شدند ممکن است از ترس این بازار را ترک کنند».

اگر وضعیت فعلی بازار را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مناسب می‌دانید، می‌توانید با کمک پلتفرم نیک پرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن کریپتوهای خود را ترید کنید.

منبع: Coindesk

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست