برنامه پاداش BitPay

برنامه پاداش BitPay برای کاربران کریپتو

شرکت BitPay با هدف تشویق مشتریان به استفاده از ارز دیجیتال برای پرداخت تراکنش‌ها، یک برنامه پاداش در نظر گرفته است.

در این برنامه کاربرانی از کارت‌های کریپتویی این شرکت استفاده می‌کنند، به صورت خودکار ۱۵ درصد از پرداختی‌شان به آن‌ها باز می‌گردد. کاربران برای بهره‌مندی از این برنامه پاداش، باید اپلیکیشن BitPay Wallet را نصب کنند. این کیف پول به شما اجازه می‌دهد تا پاداش خود را از این طریق دریافت کنید. به‌علاوه، صاحبان این کارت‌ها می‌توانند با استفاده این اپلیکیشن تاریخچه تراکنش‌های خود را مشاهده و همچنین تنظیمات کارت خود را مدیریت کنند. البته بد نیست بدانید که اگر از سرویس‌های Apple Pay و Google Pay استفاده می‌کنید، می‌توانید از نسخه مجازی آن‌ها روی این اپلیکیشن موبایل هم بهره‌مند شوید.

تبدیل ارز دیجیتال به دلار

یکی از مزایایی که این شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده از کارت‌های BitPay در این اپلیکیشن است که اجازه می‌دهد به صورت خودکار کریپتوهای خود را به دلار تبدیل کنید. این کار با استفاده از حساب شما در صرافی Coinbase انجام می‌شود. این اپلیکیشن همچنین تازه‌ترین تخفیف‌ها و آفرهای بهترین برندهای دنیا از جمله آدیداس را که با این شرکت همکاری می‌کنند، نمایش خواهد داد.

برای ایجاد اشتیاق بیشتر، شرکت BitPay به مشتریانی که از این برنامه جدید حمایت می‌کنند، ۱۰ دلار سپرده واریز می‌کند. البته برنامه پاداش BitPay تنها اقدام این شرکت در جهت کاربرپذیری بیشتر ارزهای دیجیتال نیست. این شرکت همچنین با همکاری یک شرکت هواپیمایی اسپانیایی با میلیون‌ها پرواز سالانه، اقدام به فروش بلیط با ارز دیجیتال می‌کند. همچنین با همکاری شرکت Uber Eats، کاربران می‌توانند با کریپتو برای خود غذا سفارش دهند. در نهایت یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های سرگرمی دنیا یعنی AMC با همکاری این شرکت بلیت سینما را با کمک ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

شما هم می‌توانید برای پرداخت‌های بین‌المللی خود از ویزا کارت مجازی نیک‌پرداخت استفاده کنید.

منبع: Digital Transactions

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست