پذیرش شیبا و دوج

پذیرش شیبا و دوج توسط شرکت تحویل غذای اوبر ایتس

اوبر ایتس، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تحویل غذای دنیا حالا با پذیرش شیبا و دوج کوین، گزینه پرداخت گسترده‌تری را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شرکت تحویل غذای اوبر ایتس (Uber Eats) با همکاری شرکت پرداخت ارزهای دیجیتال BitPay، امکان پذیرش شیبا و دوج کوین را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از آنجایی که پلتفرم اوبر ایتس مستقیما از ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کند، این شیوه پرداخت فقط در انحصار گیفت کارت‌های بیت‌پی و صاحبان کارت‌های بیت‌پی خواهد بود.

البته دوج کوین و شیبا تنها رمزارزهایی نیستند که توسط بیت‌پی پشتیبانی می‌شوند. از دیگر ارزهای دیجیتال مهم می‌توان به بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل و موارد بیشتر اشاره کرد. بیت‌پی همچنین با شراکت Menufy امکان پرداخت مستقیم از کیف پول ارز دیجیتال را در برخی از رستوران‌ها و مناطق خاص فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: پذیرش پرداخت با دوج کوین در ایستگاه شارژ تسلا

رشد نرخ پذیرش شیبا و دوج کوین

پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف در یکی دو سال اخیر گسترش قابل توجهی را تجربه کرده است. پذیرش رمزارز توسط شرکت‌های هواپیمایی بزرگ از جمله شرکت هواپیمایی اروپایی Vueling و شرکت هواپیمایی امارات، پذیرش پرداخت با شیبا در ووردپرس و مهم‌تر از همه پذیرش این رمزارزها توسط شرکت‌های تحت رهبری ایلان ماسک یعنی تسلا و اسپیس ایکس، گوشه‌ای از روند رو به رشد پذیرش ارزهای دیجیتال توسط شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف را نشان می‌دهد.

ایلان ماسک  چندی پیش در یکی از صحبت‌هایش موفقیت ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین را وابسته به دو شرط دانست. او همچنین در خصوص تبدیل دوج کوین به پول رایج و استفاده از بیت کوین برای ذخیره ارزش تاکید کرد. حمایت‌های او در خصوص دوج کوین در نهایت منجر به شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری از او توسط یک شهروند آمریکایی شد. با این حال ایلان ماسک اعلام کرد که همچنان از این ارز دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد.

شیبا و دوج کوین توانستند در هفته آخر ماه ژوئن به رکورد هفت هفته مثبت دست پیدا کنند. در ۱۰ روز گذشته، دوج کوین با رشد مثبت ۳۲ درصد و شیبا با رشد مثبت ۳۵ درصد، به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند.

اگر شما هم به دنبال خرید ارزهای دیجیتال از جمله شیبا و دوج کوین هستید، می‌توانید با کمک کارت بانکی خود از طریق سرویس خرید و فروش ارز دیجیتال نیک پرداخت، خرید خود را به سرعت انجام دهید.

منبع: uToday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست