خرید اقساطی کارت‌های اعتباری

خرید اقساطی باعث کاهش قابل توجه استفاده از کارت‌های اعتباری شد

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که به دلیل افزایش محبوبیت خرید اقساطی، مشتریان به شکل قابل توجهی از کارت‌های اعتباری خود کمتر استفاده می‌کنند.

این گزارش جدید نشان می‌دهد که اکثر مشتریان از دو کارت اعتباری (Credit Card) برخوردار هستند. یکی کارت‌های مورد استفاده روزمره و دیگری کارت‌های اصلی. حالا طبق آمار به نظر می‌رسد که صاحبین این کارت‌ها ۴۲ درصد از خرج ماهانه خود را به کارت اصلی منتقل می‌کنند. این در حالی است که تا در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ این میزان ۴۷ درصد و در سال ۲۰۱۹ به ۵۰ درصد رسیده بود.

با این حال جالب است بدانید که میزان رضایت کاربران از کارت‌های اعتباری افزایش یافته است. بهبود سرویس‌های ارائه دهندگان کارت‌های اعتباری، شرایط  راحت‌تر برای کاربران و فاکتورهای ارتباطی تازه باعث شدند تا میزان رضایت مشتریان از کارت‌های اعتباری به امتیاز ۸۱۰ از ۱۰۰۰ برسد.

با این حال یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش استفاده از کارت‌های اعتباری، قدرت گرفتن سرویس خرید اقساطی یا Buy Now Pay Later است.

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد روشی انعطاف‌پذیرتر برای خرید محصولات خود در اختیار داشته باشند. در این روش کاربران کارت‌های اعتباری می‌تواند بر اساس شرایط خود، محصولی که می‌خواهند را خریداری و هزینه آن را به صورت اقساطی خریداری کنند.

افزایش خرید اقساطی کارت‌های اعتباری با بدتر شدن وضعیت مالی کاربران

۴۴ درصد از مشتریان کارت‌های اعتباری اعلام کرده‌اند که برای خرید‌های بزرگ خود از وام یا خریدهای اقساطی استفاده می‌کنند. در حال حاضر روش خرید اقساطی یا Buy Now Pay Later کارت‌های اعتباری با ۲۸ درصد آمار، به محبوب‌ترین روش پرداخت تبدیل شده‌ است.

مسئله این است که وضعیت اقتصادی دنیا، استرس‌های زیادی برای مشتریان ایجاد کرد. جالب است بدانید طبق آمار، ۵۷ درصد از صاحبین کارت‌های اعتباری در وضعیت مالی نامناسبی قرار دارند. وضعیت مالی ۲۲ درصد آن‌ها نیز به نسبت سال گذشته بدتر شده است. این آمار در سال گذشته ۱۸ درصد بود.

یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات مالی دنیا که خرید اقساطی برای میلیون‌ها مشتری خود را فراهم کرد، شرکت پی‌پال است. شرکت پی پال قابلیت خرید قسطی را برای مشتریان خود معرفی کرد که در آن ویژگی خرید قسطی پی پال با امکان بازپرداخت ۲۴ ماهه را در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

می‌توانید برای در اختیار داشتن یک حساب پی‌پال مطمئن و وریفای شده برای بهره‌گیری از خدمات و سرویس‌های بین‌المللی، از خدمات نیک پرداخت استفاده کنید.

منبع: Digital Transaction

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست