پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳

پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳؛ رشد یا سقوط؟

کاردانو همیشه به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالا شناخته می‌شد. شبکه‌ای که قصد داشت رقیبی سر سخت برای اتریومی باشد که با مشکلاتی نظیر مقیاس‌پذیری دست و پنجه نرم می‌کرد. ارز دیجیتال آدای کاردانو، در حال حاضر در بین ۸ رمزارز برتر دنیا از نظر ارزش بازار قرار دارد. با این حال از نظر رشد قیمت، کاردانو هیچوقت رشد خوبی را از خود نشان نداد. آیا این کریپتو می‌تواند در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ تغییر خوبی را تجربه کند؟ با پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ همراه ما باشید.

سوالات متداول در مورد کاردانو

۱) آیا کاردانو به یک دلار می‌رسد؟

تاریخ نشان داده است که کاردانو تابع وضعیت سایر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین است. در صورتی که بیت کوین بتواند روند صعودی خوبی را طی کند، کاردانو می‌تواند به قیمت ۱ دلار برسد.

۲) ارز دیجیتال آدا چیست؟

آدا (ADA) ارز دیجیتال شبکه کاردانو است. کاردانو یک بلاکچین مستقل است که توسط یکی از بنیان‌گذاران سابق اتریوم خلق شده است.

۳) هدف کاردانو چیست؟

کاردانو ایجاد شد تا به عنوان رقیب اتریوم، بسیاری از مشکلات این شبکه را از بین ببرد. مشکلاتی نظیر مقیاس‌پذیری، کاربرپذیری و تمرکز زدایی از مهم‌ترین ویژگی‌های کاردانو است.

 

قیمت فعلی کاردانو

از حدود انتهای سال ۲۰۲۱ تا امروز، کاردانو در یک روند نزولی بلند مدت قرار گرفته است. در حال حاضر کاردانو در قیمت ۰٫۳۰۷ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو در یک سال گذشته حدود ۳۸ درصد افت قیمت را تجربه کرده است. البته اگر جزو سرمایه‌گذاران اولیه این رمزارز هستید، کاردانو از سال ۲۰۱۸ تا امروز نزدیک به ۱۳۰۰ درصد در سود قرار دارد.

قیمت فعلی کاردانو

ادامه سال ۲۰۲۳ می‌تواند نقش مهمی را در قیمت این رمزارز ایفا کند. چرا که کاردانو یا قیمت خود را حفظ خواهد کرد یا به پایین‌ترین قیمت خود در سال ۲۰۲۳ دست پیدا می‌کند.

پیش‌بینی قیمت کار‌دانو در سال ۲۰۲۳

طبق پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رود قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳ به حداکثر ۰٫۸۸ دلار برسد. با این حال در صورت شکست پروژه‌های این رمزارز، ممکن است با سقوطی تا قیمت ۰٫۱۱دلار هم مواجه شود.

در حال حاضر در پیش بینی فاندامنتال کاردانو، دو فاکتور تعیین کننده وجود دارد. ابتدا کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا است که برچسب وثیقه بودن را به کاردانو چسبانده است. از زمان انتشار این خبر، کاردانو روند نزولی را پیش گرفته و تا ۳۱ درصد افت قیمت داشته است. با توجه به در نظر گرفتن پرونده ریپل و کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا و برچسبی که به کاردانو چسبانده شده، پیش بینی می‌شود که سرمایه‌گذاری کلانی روی ارز دیجیتال آدا کاردانو صورت نگیرد.

فاکتور دوم، افزایش نرخ بهره بانکی امریکا است. بانک مرکزی آمریکا از احتمال افزایش نرخ بهره بانکی تا پایان سال ۲۰۲۳ خبر داد. زمانی که افزایش نرخ بهره بانکی رخ می‌دهد، مشتریان و کسب و کارها کمتر پول خرج می‌کنند. این اتفاق منجر به کاهش چرخه‌ی بازارهای مالی خواهد شد. در نهایت سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند در صورت خرج پول خود، روی رمزارزهای بهتری نسبت به آدای کاردانو سرمایه‌گذاری کنند.

با این تفاسیر، بعید است که آدا بتواند جایگاه خود را حفظ کند. در صورتی که این روند خرسی تشدید شود، احتمالا کاردانو به قیمت ۰٫۱۱ دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۴

پیش‌بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۴

پیش بینی می‌شود کاردانو در سال ۲۰۲۴ جانی دوباره بگیرد و در یک روند صعودی، به میانگین قیمت ۰٫۹۵ دلار برسد. پیش بینی می‌شود قیمت آدا شبکه کاردانو حداکثر به ۱٫۵۵ دلار و حداقل به ۰٫۳۵ دلار برسد.

نتیجه دادگاه ریپل مشخص کرد که ارزهای دیجیتال می‌توانند رشد بسیار خوبی را هم تجربه کنند. ریپل در یک ماه توانست ۴۵ درصد رشد داشته باشد و این روند را حفظ کند. البته که نتیجه ممکن بود برعکس باشد. نتیجه منفی دادگاه، می‌توانست میخی بر تابوت ریپل باشد. فراموش نکنید که ماجرای جدال کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا با ارزهای دیجیتال همچنان ادامه دارد و هر خبری می‌تواند روی قیمت این رمزارزها تاثیرگذار باشد.

در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، بسیاری از کشورها قوانین مشخص‌تری در خصوص رمزارزها تعیین کرده‌اند. برای مثال کشورهایی مثل آمریکا همچنان مخالف رمزارزها هستند. اما کشورهایی نظیر امارات متحده، عربستان یا انلگستان، با آغوش باز از کریپتوها حمایت می‌کنند.

بنابراین در حال حاضر تنها می‌توان گفت که این قوانین کشورها، پذیرش جهانی و اتفاقات فاندامنتال عوامل موثر روی قیمت کاردانو هستند. این موارد می‌توانند نقش بسزایی در پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۴ داشته باشند. با این حال با توجه به روند مثبت قانون گذاری در بسیاری از کشورها، انتظار می‌رود آدا به میانگین قیمت ۰٫۹۵ دلار برسد.

خرید سریع و راحت کاردانو

خرید کاملا خودکار و با امنیت کامل

تاثیر VASIL بر قیمت کاردانو

پس از اجرای آپگرید VASIL، قیمت کاردانو تغییر خاصی را تجربه نکرد. اگر چه قیمت کاردانو با رشد ۶ درصدی مواجه شد، اما این رشد بسیار کوتاه مدت بود و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از آپگرید متوقف شد.

آپگرید VASIL کاردانو، افزایش کاربرد، بهبود عملکرد، مقیاس‌پذیری و کارکردپذیری مشترک را در این شبکه ایجاد خواهد کرد. علاوه‌بر بهبود عملکرد قراردادهای هوشمند، این آپگیرد بخشی از مرحله Basho کاردانو است. در این مرحله، کاردانو تمرکز خود را روی مقیاس‌پذیری و بهینه‌سازی شبکه خود کرده است. جالب است بدانید که در اجرای نسخه تستی این آپگرید، سه باگ مهم کشف شد که نشان از پیچیدگی بالای VASIL و تاثیرات مهم آن در کاردانو دارد. با این حال تغییر قیمتی خاصی را شاهد نبودیم. پس از آپگرید، کاردانو خود را به قیمت ۰٫۵ دلار نزدیک کرد. اما با ضعفی که در حفظ این قیمت نشان داد، قیمت به سطح ۰٫۴۵ دلار برگشت و حتی به زیر ۰٫۴ دلار رسید.

پیش بینی قیمت کاردانو ۲۰۲۳ تا۲۰۳۰

سال پایین‌ترین قیمت بالاترین قیمت
۲۰۲۳ ۰٫۳۶ دلار ۰٫۸۸ دلار
۲۰۲۴ ۰٫۷۶ دلار ۱٫۱۰ دلار
۲۰۲۵ ۰٫۹۹ دلار ۱٫۴۳ دلار
۲۰۲۶ ۱٫۲۶ دلار ۱٫۸۲ دلار
۲۰۲۷ ۱٫۴۶ دلار ۲٫۳۶ دلار
۲۰۲۸ ۲٫۰۷ دلار ۲٫۹۹ دلار
۲۰۲۹ ۲٫۶۵ دلار ۳٫۸۱ دلار
۲۰۳۰ ۳٫۴۳ دلار ۴٫۹۴ دلار

پیش بینی متخصصان از قیمت کاردانو

کارشناسان زیادی باور دارند که کاردانو تا انتهای سال ۲۰۲۳ تغییر عجیب و غریبی را تجربه نخواهد کرد.

  • شرکت مدیریت ریسک Money Advisor: کاردانو تا انتهای سال ۲۰۲۳ با حداقل قیمت ۰٫۴۷۲ و حداکثر قیمت ۰٫۷۱۶ خواهد رسید.
  • سایت خبری CryptoNewZ: کاردانو تا انتهای سال ۲۰۲۳ به حداکثر قیمت ۰٫۸۸ و حداقل قیمت ۰٫۳۶ دلار خواهد رسید.
  • سایت کریپتو Coinpedia: تا پایان سال ۲۰۲۳ کاردانو به میانگین قیمت ۰٫۵۵۲ دلار با حداکثر قیمت ۰٫۷۱۶ و حداقل قیمت ۰٫۴۷۲ خواهد رسید.
  • سایت تحلیلی Changelly: تا پایان سال ۲۰۲۳ کاردانو به حداقل قیمت ۰٫۲۹۸ دلار و حداکثر ۰٫۳۵۶ دلار خواهد رسید.
  • سایت تحلیل و خبری Bitnation: تا پایان سال ۲۰۲۳ آدا به حداکثر قیمت ۰٫۴۷۵ دلار و حداقل قیمت ۰٫۳۱ دلار خواهد رسید.

خرید کاردانو با نیک پرداخت

بسیاری باور دارند که اگر وضعیت کمیسیون بورس اوراق بهادار با ارزهای دیجیتال بهبود پیدا کند، وضعیت برای سرمایه‌گذاری روی کاردانو بهتر خواهد شد. همچنین پس از هاوینگ ۲۰۲۴ بیت کوین و رشد احتمالی بازار کریپتو، می‌توان انتظار رشدقیمت را برای کاردانو داشت. اگر شما هم به آینده این رمزارز امیدوار هستید  و قصد خرید کاردانو دارید، می‌توانید خرید ارز دیجیتال خود را به نیک پرداخت بسپارید. نیک پرداخت، بدون محدودیت و در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست