پیش بینی قیمت دوج کوین

پیش بینی قیمت دوج کوین؛ دوج یک دلاری؟

ایلان ماسک، پس از خرید توییتر که یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی حال حاضر دنیاست، توانست باری دیگر قیمت دوج کوین را دگرگون کند. حالا این ارز دیجیتال به بالاترین حد خرید خود از آوریل سال ۲۰۲۱ رسید و انتظار می‌رود تا خود را در نهایت به قیمت ۱ دلار برساند. اما از طرفی هم پیش بینی می‌شود که قیمت دوج کوین با این اوج گیری شدید تا پایان سال سقوط کند.

پرنده آزاد شد؛ این اولین جمله‌ای بود که ایلان ماسک پس از خرید توییتر اعلام کرد و پس از آن شاهد انفجار قیمت دوج کوین بودیم. در هفته‌ای که گذشت، ایلان ماسک پس از کش و قوس‌های فراوان، خرید شبکه توییتر را که یکی از پایگاه‌های بزرگ طرفداران ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، با قیمت ۴۴ میلیارد دلار نهایی کرد.

می‌شد پیش بینی کرد که پس از این اتفاق بزرگ، قیمت ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک یعنی دوج کوین، سر به فلک بکشد. ماسک به عنوان مدیر شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس، در چند ماه گذشته اجازه پرداخت با دوج کوین در این شرکت‌ها را صادر کرد. حالا که توییتر در اختیار ثروتمندترین مرد دنیا قرار دارد، پذیرش دوج کوین برای سرویس‌ها و تبلیغات توییر امری غیرقابل انکار است.

ایلان ماسک پیش از نهایی شدن توییتر، در نظر داشت تا شبکه را به یک اپلیکیشن همه‌ کاره تبدیل کند؛ اپلیکیشنی که نه تنها به عنوان یک شبکه اجتماعی عمل می‌کند، بلکه در پرداخت‌ها، خرید‌های آنلاین، سفر و موارد دیگر کاربرد داشته باشد. حال تصور اینکه دوج کوین قرار است در تمام این امور دخیل باشد، شالوده قدرتمندی را برای این رمزارز ایجاد می‌کند.

پیش بینی قیمت دوج کوین پس از انقلاب توییتر

آیا دوج کوین به قیمت ۱ دلار خواهد رسید؟ این یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی است که کاربران و حتی تحلیلگران پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک در خصوص قیمت دوج کوین پیش بینی می‌کنند. دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته با رشد بیش از ۷۵ درصد، به بالای ۰٫۱۰ دلار رسید و حالا در قیمت ۰٫۱۳ دلار خرید و فروش می‌شود. با نگاهی به میانگین متحرک همگرا واگرا (MACD) دوج کوین این پتانسیل را دارد تا بتواند بالاخره سطح مقاومت ۰٫۱۴ دلار را از میان بردارد. همچنین دیگر شاخص‌ها این سیگنال را می‌دهند که راه هنوز برای خرید این ارز دیجیتال باز است و دیر نیست.

شاخص کندل قیمت دوج کوین

وضعیت سبز کندل های دوج کوین

نه فقط در مبحث قیمت، بلکه دوج کوین در خصوص حجم معاملات هم آمار مثبتی را ثبت کرده است. در همین دو روز گذشته حجم معاملات این رمزارز بیش از ۳۲۰ درصد افزایش داشته و از ۱۱ میلیارد دلار گذشته است. همه این شاخص‌ها باعث شد تا تحلیلگران امیدوار باشند که دوج کوین می‌تواند خود را به قیمت ۱ دلار برساند.

یکی از فاکتورهای مهمی که به دوج کوین کمک می‌کند، حضور پر رنگ وال‌هاست. فقط این را بگویم که در نزدیک به ۲۹ میلیون دوج کوین به ارزش ۳۲ میلیون دلار، توسط وال‌ها جابه‌جا شده است.

البته بد نیست از طرفی دیگر به این مسئله هم اشاره کنیم که قیمت دوج کوین باعث شد تا به بالاترین حد خرید خود از آوریل سال ۲۰۲۱ برسد. برخی از تحلیلگران باور دارند که این رمزارز می‌تواند با این جو تند تا پایان سال نزدیک به ۶۰ درصد سقوط کند.

نظر شما چیست؟‌ آیا دوج کوین به راه خود ادامه می‌دهد و به ۱ دلار می‌رسد یا این جو زود می‌خوابد و شاهد سقوط رمزارز محبوب ایلان ماسک خواهیم بود؟

شما با توجه به تحلیل‌های خود می‌توانید یا همین حالا به بازار دوج کوین ورود کنید یا سریعا دارایی‌های خود را بفروشید و هرچه که با این افزایش قیمت سود کرده‌اید را نقد کنید. برای خرید و فروش دوج کوین می‌توانید همین حالا از پلتفرم نیک پرداخت استفاده کنید.

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست