ایلان ماسک

تاثیر خرید توییتر توسط ایلان ماسک بر دنیای کریپتو

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو (ADA) می‌گوید که ایلان ماسک، غول فناوری، با خرید اخیرش از غول رسانه‌های اجتماعی توییتر، این توانایی را دارد که ۲۰۰ میلیون نفر جدید را وارد دنیای کریپتو کند.

این پیشگام کریپتو می‌گوید که پذیرش در صنعت رمز نگاری در حال شتاب گرفتن است و ممکن است به لطف ایلان ماسک و امکان ادغام دارایی‌های دیجیتالی مانند دوج کوین (DOGE) با نزدیک به ۲۵۰ میلیون کاربر توییتر، پذیرش دیگری حاصل شود. همانمطور که کاربران کریپتو در ۱۲ سال گذشته از ۰ به ۳۰۰ میلیون نفر رسیده است و این واقعا دیوانه‌کننده است.

ایلان ماسک با خرید توییتر احتمالاً ۲۰۰ میلیون نفر به جمعیت کنونی اضافه کند. او قصد دارد نوعی ادغام رمزنگاری را داشته باشد. من فکر می‌کنم به همین دلیل است که بایننس نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده است. او آشکارا از طرفداران دوج کوین (DOGE) است و این کار کاملاً خوب عمل کرده زیرا این باور وجود دارد که نوعی ادغام در آینده وجود خواهد داشت.

هاسکینسون همچنین در سخنرانی در کنفرانس Web Summit 2022 می‌گوید که کاردانو و سه رقیب دیگر اتریوم (ETH)، در حال مبارزه هستند تا مقیاس‌پذیرترین و کارآمدترین پروتکل در فضای رمزنگاری را ارائه دهند. چارلز در این مورد اضافه کرد:

چیزهای جالب زیادی در آینده وجود دارد. ما درست در میانه نسل سوم ارزهای دیجیتال هستیم. نسل اول عدم تمرکز بود. این چیزی بود که بیت کوین برای ما به ارمغان آورد و برگ برنده پادشاه‌ رمز ارزها است. دومی قراردادهای هوشمند بود، بنابراین قابلیت برنامه‌ریزی و این چیزی است که اتریوم برای ما به ارمغان آورد، و نسل سوم مقیاس‌پذیری، قابلیت همکاری و حاکمیت است، که هزاران پروتکل در این فضا وجود دارد.

شما الگوراند، NEAR، تزوس (XTZ) و کاردانو و غیره را دارید، و همه ما به نوعی در حال مبارزه با اتریوم هستیم. و در نهایت، برخی از برندگان باقی خواهند ماند، اما در آینده، ما به چیزهایی مانند نسل چهارم نگاه کردیم و در آنجا شما اجماع چند منبعی، هویت ساخته شده در سیستم، بسیاری از چیزهای پسا کوانتومی دارید، بنابراین این راه مانند یک رودخانه بی پایان است. چیزهای جالبی که ما به آنها توجه می کنیم.

نظر شما در مورد خرید توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ آیا باید منتظر ورود افراد زیادی به دنیای ارزهای دیجیتال باشیم؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران نیک پرداخت به اشتراک بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست