ادامه پشتیبانی از ایلان ماسک از دوج کوین

ادامه پشتیبانی ایلان ماسک از دوج کوین با وجود شکایت ۲۵۶ میلیاردی

ایلان ماسک اعلام کرده که با وجود شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری از او و شرکت‌هایش، همچنان به پشتیبانی از دوج کوین ادامه خواهد داد.

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا و پدر خود خوانده دوج کوین، اعلام کرد که همچنان به پشتیبانی از بزرگ‌ترین میم‌کوین دنیا یعنی دوج کوین ادامه خواهد داد. طبق معمول، دوج کوین نیز سریعا به توییت این میلیاردر واکنش نشان داد و قیمت آن با جهش ۱۱ درصدی، از ۰٫۰۵۲ دلار به ۰٫۰۵۸ دلار افزایش پیدا کرد.

چند روز پیش بود که برخی از سرمایه‌گذاران و شهروندان آمریکایی پرونده‌ای ۲۵۸ میلیارد دلاری را علیه ایلان ماسک به دلیل تبلیغات دوج کوین انجام دادند. این شکایت علیه ایلان ماسک، شرکت تسلا و شرکت اسپیس ایکس به دلیل تبلیغ و ترویج دوج کوین و تغییر قیمت آن در بازار انجام شده است.

کیث جانسون، یکی از شاکیان پرونده، در این دادخواهی دوج کوین را یک طرح هرمی کریپتویی دانست. او باور دارد که ایلان ماسک و شرکت‌های او با ترویج این ارز دیجیتال و تغییر قیمت‌های آن در بازار، دچار ضررهای بزرگی شده‌اند. این اتفاق زمانی افتاد که بسیاری از این سرمایه‌گذاران با دنبال کردن ایلان ماسک و سرمایه‌گذاری روی دوج کوین، حالا پس از کاهش ۹۰ درصدی ارزش این رمزارز از بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۱، بخش اعظمی از دارایی‌های خود را باخته‌اند.

ایلان ماسک به خرید و پشتیبانی از دوج کوین ادامه می‌دهد

این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ به قیمت ۰٫۷۳ دلار رسیده بود. اما حالا دوج کوین در قیمت ۰٫۰۵۸ دلار خرید و فروش می‌شود. در این پرونده جانسون به دنبال دریافت غرامت ۸۶ میلیارد دلاری به علاوه ۱۷۲ میلیارد دلار برای خسارت‌های انجام شده در معاملات دوج کوین از سال ۲۰۱۹ است. او همچنین در این پرونده به دنبال منع ایلان ماسک در جهت تبلیغ این ارز دیجیتال است.

ایلان ماسک تا پیش از سال ۲۰۲۱، در فضای کریپتویی چندان فعال نبود. او اولین توییت خود در خصوص دوج کوین را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. ماسک در توییت خود با عبارت «Dogecoin Rulz» علاقه خود را به این رمزارز نشان داد. در سال ۲۰۲۱ بود که مدیرعامل تسلا به یکی از پر نفوذترین اشخاص دنیای کریپتو تبدیل شد. هر توییت او باعث می‌شود تا بسیاری از سرمایه‌گذاران برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال اقدام کنند. حتی بسیاری از توییت‌های او باعث شده تا قیمت یک ارز دیجیتال مخصوصا دوج کوین، دچار تغییر و تحول شود.

برای مثال جالب است بدانید که ایلان ماسک با اضافه کردن کلمه Bitcoin در مشخصات توییتر خود در سال ۲۰۲۱، باعث شد تا بیت کوین ۱۵ درصد افزایش قیمت پیدا کند.

نظر شما در خصوص ادامه حمایت ایلان ماسک از دوج کوین چیست؟‌ بسیاری از سرمایه‌گذاران همچنان با وجود این پشتیبانی‌ها از دوج کوین، خرید این رمزارز را توصیه می‌کند. اگر شما هم به دنبال خرید دوج کوین یا سایر رمزارزها هستید، می‌توانید از پلتفرم نیک پرداخت استفاده کنید.

منبع: CryptoPotato

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست