پیش بینی قیمت اتر

پیش بینی رشد ۵۰ درصدی قیمت اتر تا ۲۰۲۳؛ الگوی گاوی بازار

با شکل‌گیری یک الگوی گاوی جدید در بازار اتریوم، پیش بینی می‌شود که قیمت اتر تا ۵۰ درصد افزایش داشته باشد.

توکن محلی شبکه اتریوم یعنی اتر در تلاش است تا نسبت به رقیب بزرگ خود یعنی بیت کوین، افزایش قیمت قابل توجهی پیدا کند. این الگو که به نام فنجان و دسته (Cup and Handle) شناخته می‌شود، به عنوان یک پیش زمینه برای شکلگیری یک ترند گاوی محسوب می‌شود. به باور برخی از تحلیلگران، پیش ‌بینی می‌کند که اتر می‌تواند تا ۶۱ درصد نسبت به بیت کوین افزایش قیمت پیدا کند.

رشد ۵۰ درصدی قیمت اتر

پیش بینی قیمت اتر در برابر بیت کوین

در الگوی نرخ اتر به بیت کوین (ETH/BTC) می‌توان به خوبی استراتژی الگوی فنجان و دسته را نشان می‌دهد. نتیجه این الگو، پیش بینی می‌کند که اتر می‌تواند به قیمت ۰٫۱۲۳ دلار یا به زبانی دیگر به قیمت ۵۰ درصدی فعلی خود تا ابتدای سال ۲۰۲۳ برسد.

دلایل پیش بینی افزایش ۵۰ درصدی قیمت اتر

در خصوص اتر، فاکتورهای فاندامتنال و تکنیکال مختلفی وجود دارد که منجر به افزایش قیمت ۵۰ درصدی این رمزارز خواهد شد. برای مثال نرخ عرضه سالانه اتر در ماه اکتبر به دلیل مکانیزمی به نام EIP-1559 کاهش قابل توجهی داشت. این مکانیزم باعث می‌شود تا مقدار مشخصی از اتر پس از هر تراکنش آنچین، از چرخه بلاکچین اتریوم سوزانده شود. این مکانیزم در نهایت منجر به کاهش میزان موجودی این رمزارز می‌شود.

پروژه ماینینگ اجتماعی XEN Crypto وظیفه سوزاندن بخش بزرگی از این اترها را برعهده داشته است. جالب است بدانید که بیش از ۲٫۶۹ میلیون اتر به ارزش نزدیک به ۹ میلیارد دلار، از این طریق سوزانده شده است. با ادامه این روند و کاهش میزان اتر در بازار، قطعا شاهد تغییرات مهمی در بازار این رمزارز خواهیم بود.

از طرفی دیگر کوچ به سمت اثبات سهام پس از آپگرید بزرگ The Merge، باعث شده تا حالا بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران، برای خرید این رمزارز ترغیب شوند. این در حالی است که بیت کوین با اثبات کار خود و ضررهایی که به ماینرها وارد کرد، منجر به افزایش فروش در بازار شده است. به زبان دیگر، میزان رشد فروش بیت کوین در برابر رشد خرید اتر، دست به دست هم می‌دهند تا اتر در رقابت با بیت کوین رشد ۵۰ درصدی را تجربه کند.

اگر شما هم آینده اتر را روشن می‌بینید، می‌توانید همین حالا برای خرید و فروش این ارز دیجیتال در پلتفرم نیک پرداخت دقت کنید.

منبع: Cointelegraph

 

اخبار ارز دیجیتالپیش بینی قیمت ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست