عملکرد فوق‌العاده اتریوم

عملکرد فوق‌العاده اتریوم در ابتدای سال ۲۰۲۲

اتریوم به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم حال حاضر قراردادهای هوشمند، در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۲ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. جهش کارمزد اتریوم، افزایش معاملات NFT و رشد معاملات لایه دو از جمله اتفاقات مثبت این شبکه در چند ماه اخیر بوده‌اند.

بنکلس (Bankless) یکی از موفق‌ترین پادکست‌های آموزنده مرتبط با بلاکچین، کریپتو و Web3، به تازگی اطلاعات جدیدی از عملکرد اتریوم در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۲ عرضه کرده است. اولین نکته قابل توجه در خصوص شبکه‌ی دومین ارز دیجیتال برتر دنیا، به افزایش کارمزد اتریوم و هش ریت آن مربوط می‌شود. مجموع هش‌ریت و همچنین اتر‌های سهام‌گذاری شده به نسبت سه ماه ابتدایی سال گذشته ۱۱۱ درصد افزایش داشته‌اند. همچنین این شبکه توانسته به کارمزد ۲٫۴۸ میلیارد دلاری برسد. در حالی که اتریوم در مدت مشابه سال گذشته، کارمزد ۱٫۷ میلیارد دلاری را ثبت کرده بود.

در این مدت نیز در شبکه اتریوم ۲٫۱۷ میلیارد دلار اتر سوزانده شد که در نتیجه کاهش ۵۴ درصدی نرخ تورم این ارز دیجیتال را در پی داشت. اما یکی از برجسته‌ترین اطلاعاتی که بنکلس ارائه کرد، عملکرد موفقیت آمیز توکن‌های غیرقابل تعویض یا همان NFTها در شبکه اتریوم بود. حجم معاملات انجام شده در این شبکه از ۰٫۶ میلیارد دلار به ۱۱۶ میلیارد دلار جهش داشته است. این یعنی معاملات NFT در اتریوم جهشی ۱۹۲۰۰ درصدی را تجربه کرده‌اند.

عملکرد قابل توجه لایه دو اتریوم در سال ۲۰۲۲

یکی دیگر از بخش‌هایی که اتریوم در آن موفق ظاهر شده، معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز لایه دوم این شبکه است که حتی توانسته به رکوردهای جدیدی هم دست پیدا کند. حجم قراردادهای همیشگی صرافی‌های غیرمتمرکز متصل به اتریوم در این مدت ۲۷۰۰ درصد افزایش داشته است و همچنین معاملاتی که در بین این قراردادها انجام شد، جهشی ۶۶۷ درصدی داشته‌اند.

حجم دارایی‌های قفل شده در راه حل‌های لایه دو اتریوم، از جمله Arbitrum و Optimism رشد قابل توجه ۹۶۴ درصدی را تجربه کرده‌اند. با این افزایش دارایی‌ها، شبکه Arbitrum به درآمد ۹٫۴ میلیون‌ دلاری و Optimism به درآمد ۵٫۷ میلیون دلاری رسیده است.

نظر شما در خصوص عملکرد عملکرد فوق‌العاده اتریوم در ابتدای سال ۲۰۲۲ چیست؟ این شبکه تا انتهای این سال میلادی به چه دستاوردهای تازه‌ای خواهد رسید؟ می‌توانید برای خرید ارزهای دیجیتال در شبکه اتریوم، از نیک پرداخت کمک بگیرید. چرا که در نیک پرداخت این امکان فراهم است تا با کارت بانکی خود در کمترین زمان و با پایین‌ترین کارمزد ممکن، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های نیک پرداخت، تبدیل آثار و داراییی‌های شما به NFT است. تنها با ثبت درخواست خود در پنل نیک پرداخت، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به تبدیل دارایی خود به NFT بپردازید.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست