موسسات مالی کریپتو

موسسات مالی تا سه سال آینده به استفاده از کریپتو روی می‌آورند

یک تحقیق تازه از شرکت ریپل نشان می‌دهد که سه چهارم موسسات مالی تا سه سال آینده برای استفاده از کریپتو در سیستم مالی خود اقدام خواهند کرد.

یک مطالعه جدید از ریپل نشان می‌دهد که ۷۶ درصد از موسسات مالی در نظر دارند در ۳۶ ماه آینده از کریپتو در سیستم مالی و کاری خود بهره‌مند شوند. البته گفتنی است که بخش بزرگی از این شرکت‌ها در صورتی به سراغ کریپتو خواهند آمد که چارچوب قانونی مناسبی در این زمینه از سوی بانک‌ها و دولت‌ها شکل بگیرد.

بد نیست بدانید که این تحقیق نشان می‌دهد که ۲۰ درصد از مشتریان جهانی فقط روی ارزهای دیجیتال پایدار سرمایه‌گذاری خواهند کرد. هرچند در این گزارش اشاره می‌شود که بسیاری از مردم نمی‌دانند کدام یک از ارزهای دیجیتال از الگوریتم اثبات کار (Proof of Work یا سیستم استخراج) استفاده می‌کنند و کدام ارزهای دیجیتال مصرف انرژی پایین‌تری دارند و به طور دقیق‌تر از اثبات سهام (Proof of Stake) بهره می‌برند.

۷۶ درصد از موسسات مالی به کریپتو روی می‌آورند

این تحقیق نشان می‌دهد که تقریبا ۷۶ درصد از شرکت‌های مالی در سرتاسر دنیا قصد دارند در سه سال آینده سوار بر قطار ارزهای دیجیتال شوند. زمانی که از آن‌ها سوال شد چرا تا الان وارد این صنعت نشد‌ه‌اند، دلیل آن‌ها نبود قانون‌گذاری مناسب و همچنین چندین رویداد کلاهبرداری بزرگ اعلام شد.

از دیگر فاکتورهایی که می‌تواند ورود به حوزه کریپتو را برای این موسسات تقویت کند، رفتار بانک‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال است. ۶۵ درصد از شرکت کنندگان در این مطالعه اعتراف می‌کنند که اگر موسسات مالی و بانک‌های محلی آن‌ها سرویس‌های مربوط به رمزارزها را ارائه می‌دادند، نسبت به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و آلت کوین‌ها مشتاق بودند.

گفتنی است که در چند سال اخیر، بخش بزرگی از شرکت‌های مالی به دلیل تورم و قدرت بالای کریپتوها در ایجاد حصاری در برابر آن بحران، به هولدرهای رمزارز تبدیل شده‌اند.

یکی از خدمات نیک پرداخت خدمات ویژه برای شرکت‌های هاستینگ است. از آنجایی که پرداخت ارزی مربوط به شرکت های هاستینگ، با دیگر پرداخت‌ها متفاوت است، می‌توانید این کار را به صورت دقیق و امن به نیک پرداخت بسپارید.

منبع: Cryptopotato

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست