خرید اکانت نتفلیکس

بزن نتفلیکس؛ خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس زیر ۳۰ دقیقه

گرگ سفید دنیای The Witcher. بچه‌های هاکینس و اتفاقت عجیب و غریبش. توماس شلبی و دودهای غلیظ سیگارش و مسابقه مرگبار اسکوئید گیمز. همه و همه در یک پلتفرم. قطعاً دیگر نیازی به معرفی نتفلیکس نیست؛ اولین پلتفرم استریم آنلاین سرگرمی که تحولات بزرگی در صنعت فیلم و سریال به وجود آورد. بعید است عاشق فیلم و سریال باشید و دلتان نخواهد با خرید اکانت پریمیوم نتفلکیس، کتابخانه‌ی عظیمی از محتوای جدید، قدیمی و اورجینال را همیشه و همه جا آماده پخش داشته باشید.

نتفلیکس در حال حاضر همچنان با وجود رقبایی مثل دیزنی پلاس، اچ‌بی‌او مکس و آمازون پرایم به عنوان برترین پلتفرم استریم فیلم و سریال شناخته می‌شود. چرا که علاوه بر سادگی کار و داشتن فهرست بلندی از فیلم‌ها و سریال‌های پرافتخار، قادر است روی تمام دستگاه‌ها، همیشه چیزی برای سرگرمی در آستین داشته باشد. نتفلیکس همچنین با داشتن چندین اشتراک مختلف برای کیفیت‌های پخش متنوع، دست کاربران خود را باز گذاشته است. بنابراین حتی با یک اینترنت معمولی می‌توانید از داشتن اشتراک نتفلیکس در ایران لذت ببرید. در ادامه این مقاله ما در خصوص ویژگی‌ها و ارزش‌های نتفلکیس و روش خرید اکانت این پلتفرم فیلم و سریال را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

کافیه لینکش رو بفرستی

خرید زیر ۳۰ دقیقه. بدون محدودیت.

یک پلتفرم برای همه، هر زمان و هر دستگاه

وقتی صحبت از کیفیت می‌شود، نتفلیکس را باید جزو برترین‌ها دانست. شما در نسخه پایه از کیفیت ۴۸۰p تا ۷۲۰p، در نسخه استاندارد از کیفیت Full HD تا ۱۰۸۰p و در نسخه پریمویم از کیفیت Ultra HD تا ۴K به همراه HDR برخوردار خواهید بود. نتفلیکس همچنین به تازگی یک طرح پایه همراه با تبلیغات را ارائه داده تا برخی از مشترکین قادر باشند قیمت پایین‌تری برای اکانت نتفلیکس پرداخت کنند.

در جدول زیر می‌توانید قیمت و قابلیت انواع طرح‌های اشتراک ماهانه نتفلیکس را مشاهده کنید:

قیمت انواع اشتراک نتفلیکس

اما یکی دیگر از برترین ویژگی‌های نتفلکیس، قابل اجرا بودن این پلتفرم تقریبا روی تمامی دستگاه‌ها است. علاوه بر کامپیوتر، موبایل، تبلت و صفحه وب، شما می‌توانید اپلیکشن نتفلیکس را روی تلویزیون‌های هوشمند و حتی کنسول‌های بازی از جمله ایکس‌باکس و پلی‌استیشن هم نصب کنید. آن روز دیر نیست که نتفلیکس را حتی روی صفحه نمایش لوازم خانگی هوشمند از جمله یخچال‌ها هم داشته باشته باشیم! نتلفیکس قصد دارد برای همه در هر شرایطی محتوا داشته باشد.

نتفلیکس برای همه. این یک شعار ساده نیست. بلکه یکی دیگر از ویژگی‌های این پلتفرم استریم فیلم و سریال است. این پلتفرم با در اختیار داشتن یک موتور هوشمند، محتوای خود را بر اساس سلایق کاربران تنظیم می‌کند. بنابراین پس از تماشای یک سریال و راضی بودن از آن، نتفلیکس بهترین سریال‌هایی که بعد از آن باید تماشا کنید را برای‌تان آماده می‌کند. در ضمن، شما با خرید یک اکانت پریمیوم اختصاصی نتفلیکس برای خود، می‌توانید از آن روی ۵ دستگاه مختلف استفاده کنید.

نتفلیکس همچنین اجازه می‌دهد یک پروفایل هم برای کودکان ایجاد کنید تا آن‌ها فقط قادر به تماشای محتوای مختص به خود باشند.

خرید اکانت نتفلیکس

نحوه خرید اکانت نتفلیکس اختصاصی

شما از سه روش قادر به خرید اکانت نتفلیکس اختصاصی هستید. این روش‌ها با توجه به منطقه‌ای که اکانت نتفلیکس خود را می‌سازید در دسترس هستند.

خرید با گیفت کارت نتفلیکس

از ۲۵ دلار تا بیش از ۲۰۰ دلار، می‌توانید گیفت کارت نتفلیکس را از فروشگاه‌های آنلاین از جمله آمازون و تارگت خریداری کنید. سپس با استفاده از این کارت‌ها حساب نتفلیکس را شارژ کنید و به تماشای برنامه‌های خود بپردازید.

خرید نتفلیکس با کارت مجازی

کارت‌های مجازی از جمله ویزا کارت مجازی، یکی دیگر از روش‌های خرید نتفلیکس است. تنها کافی است ویزا کارت خود را به سادگی سفارش دهید و مستقیما اکانت نتفلیکس خود را شارژ کنید.

خرید نتفلیکس با پی پال

پی پال خرید اشتراک نتفلیکس را به سادگی انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید در کمتر از ۳۰ دقیقه و بدون محدودیت مکانی و زمانی حساب نتفلیکس خریداری کنید، کافی است گزینه خرید با پی پال را انتخاب کنید.

پشتیبانی نتفلیکس از همه دستگاه ها

زیر ۳۰ دقیقه اکانت نتفلیکس پریمیوم داشته باش

پس از ایجاد یک حساب کاربری در نتفلیکس، کافی است پرداخت خود را از طریق پی پال به نیک پرداخت بسپارید. فاصله درخواست شما برای خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس، ارسال یک لینک در بخش خرید با پی پال نیک پرداخت است. درخواست شما در نیک پرداخت زیر ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد و سپس کهکشانی از انواع فیلم و سریال در نتفلیکس منتظر شما خواهند بود.

به عنوان یک خوره فیلم و سریال، وجود تمامی این ویژگی‌ها، داشتن یک اشتراک نتفلیکس منطقی است. بدون لحظه‌ای تاخیر یا صبر کردن برای دانلود کافی است دستگاه خود را روشن و شروع به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود کنید.

خرید پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست