درآمد دلاری از peopleperhour

درآمد دلاری با هر مهارت و تخصص از سایت Peopleperhour

شما تخصص و مهارتی دارید و به دنبال کسب درآمد دلاری از آن هستید. با ورود به سایت Peopleperhour به هدف‌تان خواهید رسید. در سایت فریلنسری Peopleperhour برای بیش از ۹۰ تخصص در حوزه‌های مختلف، پروژه وجود دارد. پروژه‌هایی مطمئن، معتبر و جذاب. پروژه‌هایی از طراحی لیبل روی بطری نوشیدنی گرفته تا کدنویسی کامل یک وبسایت در حوزه بلاکچین. تا پایان این مقاله با زیر و بم این سایت معتبر فریلنسری آشنا می‌شوید، راه‌های کسب درآمد ارزی از این سایت را به شما معرفی می‌کنیم و در نهایت شما را به سریع‌ترین و امن‌ترین راه نقد درآمد ارزی پیوند می‌زنیم.

معرفی سایت peopleperhour

ما در سراسر به مردم جهان قدرت می‌دهیم تا به رویای کاری‌شان برسند و کسب و کار خود را از پایه بسازند تا از نظر مالی و حرفه‌ای مستقل شوند. این جمله، شعار سایت peopleperhour است. سایتی فریلنسری که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و تا به امروز بالغ بر ۱ میلیون پیشنهاد شغلی را در اختیار فریلنسرها قرار داده است و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمدزایی برای آنها داشته است. Peopleperhour در کنار Freelance.com و Upwork از مطرح‌ترین سایت‌های فریلنسری جهانی هستند. فریلنسرها در بیش از ۹۰ کشور جهان از کاربران این سایت هستند.

ثبت نام در سایت Peopleperhour

این سایت برخلاف بعضی از رقبای مشهورش ثبتنام ساده‌ای دارد. شما تنها با یک ایمیل می‌توانید در آن ثبتنام کرده و شروع به فعالیت کنید. قدم بعدی تکمیل ثبت نام و وارد کردن نام و مشخصاتتان است. ایمیل تاییدی برای شما ارسال می‌شود و بعد از آن باید برای خود یک پروفایل حرفه‌ای بسازید.

پروفایل شما باارزش‌ترین منبع شماست. کارفرمایان برای تصمیمگیری اول از همه پروفایل شما را بررسی می‌کنند. ضروری است تا خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید و از تجربه‌های قبلی در آن بنویسید. و البته به روز رسانی را فراموش نکنید.

چگونگی جذب پروژه‌های مناسب

در ابتدای کار لازم است بدانید که سایت Peopleperhour از هوش مصنوعی بسیار کاربردی، برخوردار است. بدین صورت که پس از ثبتنام و ساخت پروفایل، این هوش مصنوعی باتوجه به مشخصات و  توانایی‌ شما مناسب‌ترین پروژه‌ها را به شما معرفی می‌کند. همینطور شما، شخصا می‌توانید پروژه‌ها را جستجو کنید یا  از جستجوی خودکار استفاده کنید و آن را ذخیر کنید تا از پروژه‌های جدید مطلع شوید.

قدم بعدی پس از یافتن پروژه، ارائه پیشنهاد مناسب و قانع کننده‌ است. برای پیدا کردن قیمت مناسب می‌توانید پروفایل دیگر فریلنسرها و پروژه‌های قیمت‌دار را بررسی کنید. شما می‌توانید ماهانه ۱۵ پیشنهاد رایگان ارسال کنید. البته اگر بخواهید در تعداد بیشتری پروژه  شرکت کنید باید اعتبار خریداری کنید.

کارمزد در Peopleperhour

شما در این سایت هیچ هزینه‌ای بابت ثبتنام، جستجوی پروژه‌ها و ارسال پیشنهاد کاری، پرداخت نخواهید کرد. اگر پروژه‌های شما سالانه کمتر از ۲۵۰ دلار باشد کارمزد سایت ۲۵ درصد خواهد بود. اگر بین ۲۵۰ تا ۵۰۰۰ دلار باشد تنها ۷.۵ درصد کارمزد پرداخت می‌کنید. و اگر بالای ۵۰۰۰ دلار درآمد داشته باشید فقط ۳.۵ درصد کارمزد پرداخت خواهید کرد.

هرچه درآمد شما بالاتر باشد، میزان کارمزد کمتر خواهد بود.

Peopleperhour یا سایت‌های فریلنسری دیگر؟

عملکرد هر چهار سایت تقریبا مشابه هم است با چند تفاوت که به آنها می‌پردازیم. در این میان یک ویژگی جذاب و برتر سایت Peopleperhour نسبت به رقبا، امکان پیدا کردن فریلنسر براساس لوکیشن و محل سکونت است. این ویژگی می‌تواند باعث ارتباط مداروم و حتی همکاری حضوری فریلنسر و کارفرمای مربوطه شود. همچنین قیمت‌گذاری‌ها در سایت Peopleperhour بیشتر از سایر رقبایش است.

 Freelancer vs Peopleperhour

در سایت Freelancer  هر کس می‌تواند بدون تایید عضویت در آنجا فعالیت کند که این موضوعی ناامن و نگران کننده است. دسته‌بندی شغلی در سایت upwork از بقیه بیشتر است اما هزینه خدمات گران‌تری هم دارد.

 Fivver vs Peopleperhour

در سایت fivver فریلنسرها نیازی به ارائه پیشنهاد ندارند و با ساخت پروفایل، مشتریان به آنها مراجعه می‌کنند.

مشاغل پردرآمد در سایت Peopleperhour

طبق گفته‌ی سایت Peopleperhour، این ۱۰ شغل، امسال تقاضای بالاتری نسبت به بقیه مشاغل داشتند:

  1. Exhibition Marketing
  2. LinkedIn Marketing
  3. Web Analytics
  4. Ecommerce Development
  5. Video Marketing
  6. Animation
  7. ۳D Design
  8. Content Marketing
  9. Fonts & Typography
  10. Tax Consulting

**بعضی از این مشاغل نسبت به سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی داشته‌اند.

دریافت درآمد ارزی از Peopleperhour

مراحلی بسیار ساده را برای دریافت درآمد ارزی‌تان از سایت Peopleperhour باید سپری کنید.

پس از تکمیل کار و توافق با کارفرما یک فاکتور در WorkStream ایجاد می‌کنید. صورت حساب شما برای کارفرما ارسال می‌شود. پس از پرداخت فاکتور پرداخت به حساب کاربری شما پردازش می‌شود. به طور معمول در بین چند دقیقه تا ۱ ساعت زمان می‌برد تا پروسه پردازش انجام شود. سپس وجوه با حساب شما واریز می‌شود. شما می‌توانید ان را در صورت دلخواه در خود سایت خرج کنید یا برداشت کنید. برای برداشت وجود حدودا ۱۴ روز زمان کار نیاز است. پس از آن درآمد ارزی شما به حساب بانکی یا حساب بین‌المللی مانند پی پال واریز خواهد شد.

نقد درآمد از peopleperhour با نیک پرداخت

برای نقد درآمد ارزی خود از سایت Peopleperhour نیازی به افتتاح حساب بین المللی پی‌پال ندارید. کافیست تا در سایت نیک پرداخت ثبت سفارش کنید تا با استفاده از حساب‌های معتبر مجموعه، درامد خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، زیر ۳۰ دقیقه نقد کنید. در فرآیند نقد درآمد ارزی هیچ کارمزدی پرداخت نخواهید کرد و می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته و پاسخگویی تلفنی و آنلاین نیز راهنمایی بگیرید.

 

 

پیشنهاد نیک پرداخت

فروش ارزیکسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست