همکاری مسترکارت با بانک‌ها

همکاری بزرگ‌ترین بانک‌ها و موسسات مالی دنیا با مسترکارت

مسترکارت در گزارش اخیر خود اعلام کرد که به لطف برنامه جدید خود، شرکای بزرگی از جمله بانک‌ها و موسسات مالی دنیا با این شرکت پرداختی همکاری می‌کنند.

طبق گزارشی که مسترکارت در خصوص طرح جدید اقساطی خود (Buy Now, Pay Later) منتشر کرده، برندهای بسیار بزرگ و قابل اعتمادی در جهت حمایت از این طرح به این شرکت پرداخت اعتباری پیوسته‌اند. در این طرح شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی بزرگی با مسترکارت همکاری خواهند کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به موسسات سرمایه‌گذاری بزرگی از جمله JPMorgan و NatWest در بریتانیا، برخی از بزرگ‌ترین بانک‌های آمریکا از جمله WebBank و حتی بانک‌ ملی عربستان سعودی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، طرح اقساطی این شرکت با به‌کارگیری قدرت و مقیاس شبکه مسترکارت، می‌تواند بیش از ۹۰ میلیون کسب و کار در سرتاسر دنیا را چه به صورت آنلاین و چه به صورت خرید حضوری، پشتیبانی و حمایت کند.

علاوه‌بر ارائه انتخاب‌های بیشتر برای پرداخت توسط کاربران و کسب و کارها، مسترکارت با هدف پشتیبانی از مشتریان، خدمات پیشرفته‌ای از جمله امنیت و محافظت از مصرف کنندگان، شفافیت داده‌ها و برنامه‌های مبتنی بر شناخت کسب و کارها را ارائه خواهد داد.

مسترکارت قصد دارد از طریق تکنولوژی، داده‌ها و اطلاعاتی که از این طریق کسب می‌کند، راهی هوشمندانه‌تر را برای ارائه خدمات اقساطی در مقیاس بزرگ‌تر ارائه دهد. مدیر محصولات مسترکارت در خصوص این پروژه می‌گوید:

«ما باور داریم که طریقه پرداخت مهم نیست، باید یک شالوده قدرتمند از حفاظت مشتری برقرار باشد. اعتماد سرمایه‌‌ای برای نوآوری است. ما با استفاده از این روش مطمئن خواهیم شد که نسبت به نیازها و انتظارات مشتریان، کسب و کارها و بانک‌ها جلوتر خواهیم بود.»

از جمله خدمات نیک پرداخت، ارائه ویزا کارت مجازی در کمتر از ۳۰ دقیقه است تا بدون محدودیت خریدهای بین‌المللی خود را انجام دهید.

منبع: Punchng

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست