کیف پول جدید متا برای متاورس

متا روی یک کیف پول جدید برای متاورس و NFT کار می‌کند

شرکت متا در نظر دارد با ارائه یک کیف پول جدید برای متاورس، قابلیت تعامل‌پذیری و یکپارچه آیتم‌ها و NFTها را برای تمامی دنیاهای مجازی فراهم کند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، به‌تازگی اعلام کرده که قصد دارد یک کیف پول جدید یکپارچه و تعامل پذیر را برای همه متاورس‌ها و اپلیکیشن‌ها ایجاد کند.

در ابتدا لازم به ذکر است که متا برای شروع اقدامات خود در زمینه پرداخت، پلتفرم Facebook Pay را به Meta Pay تغییر نام داد. زاکربرگ در ادامه اعلام کرد که شرکت متا در حال کار روی یک کیف پول جدید برای متاورس است. این کیف پول قرار است راهی یکپارچه برای مدیریت امن هویت‌ و دارایی‌های دیجیتالی اشخاص ارائه دهد. زاکربرگ در خصوص این کیف پول جدید می‌گوید:

«در آینده نوعی آیتم‌های دیجیتالی وجود خواهند داشت که ممکن است بخواهید آن‌ها را خلق کنید یا بخرید. مثل لباس‌های دیجیتال، هنر، ویدیو، موسیقی، تجربه، رویدادهای مجازی و … . اثبات مالکیت مهم خواهد بود، مخصوصا اگر بخواهید این آیتم‌های خود را به سرویس‌های مختلف ببرید. ایده‌آل این است که شما قادر باشید به هر متاورسی وارد شوید و هرچیزی که خریده‌اید در آنجا باشد. راه زیادی برای رسیدن به آن وجود دارد اما این نوع تعامل‌پذیری بین متاورس‌ها و دارایی‌ها تجربه بسیار بهتری برای مردم و موقعیت بزرگ‌تری برای خالقین NFT ایجاد خواهد کرد.»

کیف پول متاورس با هدف تعامل‌پذیری بیشتر

ایجاد این کیف پول یکی از دیدگاه‌های بلند مدت شرکت متاورس است که به کاربران اجازه خواهد داد تا آیتم‌های دیجیتالی خود را فراتر یک اپلیکیشن یا یک متاورس نگهداری کنند. برای مثال اگر شما یک لباس دیجیتال برای کاراکتر خود در بازی Fortnite خریداری کنید، قادر خواهید بود همان لباس دیجیتال را به آواتار خود در فیسبوک منتقل کنید و آن را در یک جلسه کاری مجازی بپوشید. البته که این فقط یک مثال تئوری در مورد هدف تازه فیسبوک است.

همانطور که مارک زاکربرگ اشاره کرد، راه زیادی برای رسیدن به این مرحله وجود دارد. با این حال متاورس سعی دارد با اقدامات خود، استانداردهای تازه‌ای برای تعامل‌پذیری در فضای متاورس ایجاد کند. کیف پول جدید متاورس نیز قرار است فراتر از اپلیکیشن‌های مرتبط با شرکت متا کار کند و سعی دارد تا ارتباط جدیدی میان همه اپلیکیشن‌های متاورس و NFT ایجاد کند.

این کار بسیار زمان بر و نیازمند توافق با بسیاری از شرکت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف است. با این حال این اقدامات ما را از چشم‌انداز شرکت متا آگاه خواهد ساخت.

نظر شما در خصوص فعالیت‌های اخیر متا در زمینه متاورس و NFT چیست؟ اگر شما هم جزو خالقین توکن‌های غیرقابل تعویض هستید و قصد دارید دارایی خود را به NFT تبدیل کنید، نیک پرداخت این امکان را به سادگی برای شما فراهم کرده است.

منبع: SocialMediaToday

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست