اهمیت درک بیت کوین نسبت به خرید آن

درک بیشتر بیت کوین شما را نسبت به کریپتو خوشبین‌تر می‌کند

یک نظرسنجی بزرگ با شرکت بیش از ۹۵۰۰ نفر در سرتاسر دنیا، نشان می‌دهد که افزایش سطح آشنایی و درک بیشتر بیت کوین، شما را نسبت به دنیای کریپتو خوشبین‌تر می‌کند.

شرکت پرداخت دیجیتال Block در یک نظرسنجی متوجه شده است که در میان شرکت کنندگان، افرادی که سطح آشنایی بیشتری با ارزهای دیجیتال دارند، نسبت به آینده بیت کوین خوشبین‌تر هستند. این نظرسنجی با حضور بیش از ۹۵۰۰ نفر انجام شده است. بیش از ۲۳۰۰ نفر از آمریکا، بیش از ۴۳۰۰ نفر از اروپا، خاورمیانه و آفریقا و بیش از ۲۸۰۰ نفر از آسیا اقیانوسیه در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند. همچنین شرکت بلاک مطمئن شده است که در هر منطقه، ۱۰۰ مالک بیت‌کوین نیز حضور داشته باشند.

نتیجه این نظرسنجی که در ۳۱ ماه می ۲۰۲۲ منتشر شد، نسبت میان خوش‌بینی و احتمال زیاد در خریدن کریپتو و مقایسه این نتیجه با میزان آگاهی و دانش صنعت کریپتو را نشان می‌دهد. در بین افرادی که آگاهی قابل قبول تا دانشی تخصصی از کریپتو دارند، ۴۱ درصد اعلام کرده‌اند که به احتمال بسیار زیاد در ۱۲ ماه آینده بیت کوین خریداری خواهند کرد. اما فقط ۷٫۹ درصد از شرکت کنندگان با دانش محدود تا عدم آگاهی از کریپتو، چنین قصدی دارند.

درک و آگاهی بیشتر بیت کوین مساوی است با خوشبینی به آینده صنعت کریپتو

با وجود اینکه کاربران با درآمد بالا، نسبت به افراد با درآمد پایین‌تر، به آینده بیت کوین خوشبین‌تر هستند، اما کشورهایی با درآمد پایین‌تر مانند نیجریه، هند، ویتنام و‌ آرژانتین بیشترین نرخ خوش‌بینی را به نسبت سایر کشورها در اختیار دارند. جالب است بدانید که این کشورها ادعا دارند که بیشترین سطح آگاهی و درک را از بیت کوین و دنیای کریپتو دارند.

به نظر می‌رسد که آموزش و ترویج، کلید افزایش پذیرش کریپتو در بین جوامع است. در این نظرسنجی، مشخص شده که

  • ۵۱ درصد از شرکت کنندگانی که بیت کوین نخریده‌اند، به دلیل عدم دانش کافی در خصوص کریپتو است.
  • بزرگترین دلیل بعدی با ۳۲ درصد از آمار، پتانسیل ریسک دزدی است.
  • سومین دلیل با ۳۰ درصد از آمار مربوط به نوسانات بسیار بالای بیت‌کوین اعلام شده است.

افرادی که درآمد کمتری دارند، از بیت‌کوین بیشتر استفاده می‌کنند. ۴۰ درصد از شرکت کنندگان می‌گویند بیت‌کوین را به دلیل راحتی انتقال و خرید محصولات خریداری می‌کنند. در مقایسه با افرادی که درآمد بالایی دارند، ۵۰ درصد آن‌ها بیت‌کوین را روشی برای پولسازی و ۳۰ درصد برای تنوع بخشی به سرمایه خود خریداری می‌کنند. هرچند ۳۹ درصد از این کاربران پولدار اعلام کرده‌اند که بیت کوین را همچنین برای خرید محصولات خریداری می‌کنند.

شرکت بلاک همچنین رابطه محکمی بین کشورهایی که از تورم بالا رنج می‌برند یافته است. این کشورها بیت‌کوین را به عنوان محافظی در برابر تورم می‌دانند. ۴۵ درصد از آرژانتینی‌ها که بالاترین آمار را نسبت به هر کشور دیگری در اختیار دارند، از بیت کوین در برابر تورم استفاده می‌کنند.

به طور کلی و در بین همه کشورها، مشخص شده که بیت کوین شناخته‌ شده‌ترین کریپتو است. ۸۸ درصد از شرکت کنندگان حداقل یک بار نام بیت‌کوین را شنیده‌اند. این دو برابر آمار ۴۳ درصدی افرادی است که نام اتریوم را حداقل یک بار شنیده‌اند.

نظر شما در خصوص این آمار چیست؟ اگر شما هم جزو افراد خوشبین به آینده بیت‌کوین هستید، می‌توانید با خرید ارز دیجیتال از نیک پرداخت، سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست