بازار صعودی ارزهای دیجیتال

منتظر بزرگترین بازار صعودی ارزهای دیجیتال باشید!!!

مت هوگان، مدیر ارشد سرمایه گذاری صندوق ارز دیجیتال Bitwise Asset Management، نسبت به بازارهای دارایی دیجیتال در چند سال آینده ابراز خوش بینی کرده است. هوگان در مصاحبه‌ای جدید در کانال یوتیوب The Wolf of All Streets، می‌گوید که در سه سال آینده بزرگترین بازار صعودی ارزهای دیجیتال رخ خواهد داد. به گفته هوگان، چرخه صعودی بعدی برای بازارهای کریپتو بی‌سابقه خواهد بود. او دراین باره گفت:

این چرخه بازار صعودی، این چرخه چهار ساله، از نظر پذیرش کاربران،افزایش کل ارزش بازار و تقریباً همه چیزهایی که ما به آنها اهمیت می‌دهیم، بزرگترین چرخه تا کنون خواهد بود.

او ادامه داد که اما اگر در جامعه توسعه دهندگان باشید، می‌توانید ببینید چه اتفاقی می‌افتد و آن را احساس کنید. سطح هیجان بالاتر از تجربه من در بازار ارز دیجیتال است. و به همین دلیل است که امسال ۵۰ درصد رشد کرده‌ایم. که فکر می‌کنم تا پایان سال بیشتر هم خواهد شد. من فکر می‌کنم سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ حتی بهتر هم خواهند شد.

به گفته مدیر مدیریت دارایی Bitwise، هر چرخه کریپتو توسط یک پیشرفت تکنولوژیکی هدایت می‌شود و چرخه آینده نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. “این چرخه‌ها به دلیلی اتفاق می‌افتند، و آن این است که یک پیشرفت تکنولوژیکی بزرگ وجود دارد که یک بازار صعودی جدید را هدایت می‌کند.”

او همچنین ادامه داد که دلیل هیجان‌زدگی من این است که می‌دانم پیشرفت تکنولوژیک چه چیزی است که این بازار صعودی بعدی را هدایت می‌کند. و از NFT [توکن غیرقابل تعویض]، دیفای [امور مالی غیرمتمرکز] و استیبل کوین بزرگتر است. و من استدلال می‌کنم، بزرگتر از یک برنامه دنیای واقعی حتی از اولین شروع بیت کوین و اتریوم خواهد بود.

و آنچه هست، مقیاس پذیری است. این دوره لایه ۲ است. اگر به کریپتو نگاه کنید، مردم همیشه این سوال را داشتند که چه زمانی قرار است به جریان اصلی تبدیل شود. تا زمانی که فکر می‌کنم امسال نمی‌توانست. اگر به این فکر کنید که چگونه سعی کرد در سال ۲۰۲۰ به جریان اصلی تبدیل شود، شکست خورد، درست است؟ هزینه تراکنش در اتریوم به ۲۰۰ دلار رسید. اگر انجام یک تراکنش ۲۰۰ دلار هزینه داشته باشد، نمی‌توانید به جریان اصلی بروید.

اما اگر به سرعت پیشرفت فناوری بلاک چین نگاه کنید، کارمزد انجام یک تراکنش از ۳ دلار به ۱.۵۰ دلار کاهش یافته است. شاید الان ۰.۱۲ دلار باشد. تا پایان سال جاری پس از [پیشنهاد بهبود اتریوم] در اتریوم، کسری از یک پنی خواهد بود. و کارهایی که در صورت رایگان بودن استفاده از بلاک چین می‌توانید انجام دهید بسیار جالب و هیجان انگیز هستند. این به شما امکان می‌دهد به گونه‌ای عمده وارد جریان اصلی شوید که فکر می‌کنم این چرخه سه ساله است که در آن رمزارز در واقع به جریان اصلی نفوذ می‌کند.

آیا واقعا باید منتظر بزرگترین بازار صعودی ارزهای دیجیتال باشیم؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران نیک پرداخت به اشتراک بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست