فرصت‌های شغلی کریپتو

افزایش قابل توجه موقعیت‌های شغلی در صنعت کریپتو

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که موقعیت‌های شغلی در صنعت کریپتو و بلاکچین افزایش یافته است. همچنین میزان شاغلین صنعت بلاکچین نیز در مقایسه با سال گذشته ۷۶ درصد افزایش داشته است.

تحقیقات جدیدی از پلتفرم معتبر لینکدین نشان می‌دهد که تعداد کلی اشخاصی که در صنعت کریپتو و بلاکچین فعالیت می‌کنند، نسبت به سال گذشته افزایش ۷۶ درصدی را ثبت کرد. این مطالعه در عین حال نشان می‌دهد که ایالات متحده در کنار هند و چین، سه کشور برتر از نظر استعدادهای صنعت بلاکچین و کریپتو هستند.

نتایج این مطالعه حاکی از آن است که هند از نظر نرخ رشد استعدادهای جهانی صنعت بلاکچین، بیشترین نرخ را با رشد ۱۲۲ درصد در اختیار دارد. کانادا با نرخ ۱۰۶ درصد در رتبه دوم است و سنگاپور با نرخ ۹۲ درصدی خود در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید که در نیجریه نرخ رشد استعدادهای صنعت بلاکچین رشد ۸۱ درصدی دارد. این آمار نیجریه را در رتبه چهارم جهان و در رتبه اول قاره آفریقا قرار می‌دهد. البته جای تعجبی هم ندارد چرا که بر اساس داده‌هایی که از طریق گوگل ترند به دست آمده، مردم نیجریه بیشترین علاقه به ارزهای دیجیتال را پیدا کرد‌ه‌اند. در نهایت گفتنی است که در بین ۱۰ کشور برتر استعدادهای بلاکچین، چین با رشد ۱۲ درصدی پایین‌ترین نرخ رشد را در اختیار دارد.

افزایش موقعیت‌های شغلی در صنعت کریپتو و بلاکچین

با در نظر گرفتن تقاضا برای جذب نیروی بلاکچین در لینکدین، کانادا بالاترین نرخ را با ۵۶۰ درصد از آن خود کرده‌ است. سنگاپور با اختلافی بسیار زیاد نسبت به کانادا، با نرخ ۱۶۰ درصدی در رتبه دوم است. هند با ۱۴۵ درصد نرخ رشد و آمریکا و آلمان با نرخ ۸۲ در صدی در رتبه‌های بعدی اعلام فرصت‌های شغلی قرار دارند.

از نظر موضع فرصت‌های شغلی، بالاترین تقاضا مربوط به بخش استعدادهای مالی است که ۱۹ درصد را به خود اختصاص می‌دهد. در رتبه بعدی استعدادهای مهندسی هستند که ۱۶ درصد از شاغلین صنعت بلاکچین را تشکیل می‌دهند. توسعه تجاری، IT و فروش نیز هر کدام با ۶ درصد از آمار در رتبه‌های سوم تا پنجم قرار می‌گیرند. همچنین بر اساس یک گزارش جدید، پیش‌بینی شده که تا سال ۲۰۳۰ تعداد کاربر صنعت کریپتو به یک میلیارد نفر خواهد رسید.

اگر شما هم به کار در حوزه کریپتو علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با یک پلتفرم معتبر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید، می‌توانید با پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت به اهداف خود دست پیدا کنید.

منبع: Bitcoin News

 

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست