تعداد کاربر صنعت کریپتو

تا سال ۲۰۳۰ صنعت کریپتو به یک میلیارد کاربر می‌رسد

بر اساس یک گزارش جدید، پیش‌بینی شده که تا سال ۲۰۳۰ تعداد کاربر صنعت کریپتو به یک میلیارد نفر خواهد رسید.

با اینکه بیش از ۱۰ سال از ظهور ارزهای دیجیتال می‌گذرد، اما دیگر به یک امر فراگیر تبدیل شده که بسیاری از مردم، حتی آن‌هایی که چندان درگیر ارزهای دیجیتال نیستند، قیمت بیت کوین و برخی از مهم‌ترین رمزارزهای دنیا را دنبال کنند. با این وجود یک گزارش جدید نشان می‌دهد که صنعت کریپتو تازه در ابتدای راه خود برای پذیرش در میان کاربران سرتاسر دنیا قرار دارد.

بر اساس یک گزارش مشترک از Boston Consulting Group، Bitget و Foresight Ventures، داده‌ها نشان می‌دهد که پذیرش بیت کوین به نسبت سایر دارایی‌های سرمایه‌گذاری دیگر نرخ بسیار پایین‌تری دارد. بر اساس این گزارش، تنها ۰٫۴ درصد از ثروت اشخاص در کریپتو سرمایه‌گذاری شده است. این آمار در صنعت سرمایه‌گذاری سهام ۲۵ درصد است.

آمار کم نفوذ سرمایه‌گذاری در این بخش نشان می‌دهد که صنعت کریپتو هنوز راه زیادی برای جذب و رشد کاربر را باید طی کند.

رشد کاربران صنعت کریپتو مشابه به رشد کاربران اینترنت

علاوه‌بر این، در این گزارش شاهد یک مقایسه بین کاربران اینترنت و کاربران صنعت کریپتو هستیم که نرخ رشد نسبتا مشابهی را دنبال می‌کنند. این آمار نشان می‌دهد که بیش از ۱۴سال طول کشیده تا اینترنت به بیش از ۱ میلیارد کاربر در سرتاسر دنیا برسد. اینترنت از سال ۱۹۹۲ تازه شروع به اوج‌گیری کرد و در سال ۲۰۰۶ به یک میلیارد کابر رسید.

در مقایسه با کریپتو، محققین پیش‌بینی کرده‌اند که در صورت ادامه‌دار شدن این شباهت رشد با کاربران اینترنت، کاربران ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیارد نفر خواهند رسید.

در گزارشی دیگر توسط تیم تحقیقاتی Verified Market Research، پیش‌بینی شده که صنعت NFT تا ده سال آینده به ارزش ۲۳۱ میلیارد دلاری خواهد رسید. بر اساس این گزارش، به لطف صنعت موسیقی، فیلم، ورزش و بازی‌های ویدیویی، NFT با رشد سالانه ۳۳٫۷ درصدی همراه خواهد شد.

از طرفی دیگر یک گزارش از سوی شرکت McKinsey & Company نشان می‌دهد که دنیای متاورس به تنهایی تا سال ۲۰۳۰ به ارزش ۵ تریلیون دلاری خواهد رسید.

یکی از خدمات نیک پرداخت، ایجاد فضایی مناسب برای فعالیت در بخش‌های مختلف صنعت ارزهای دیجیتال است. شما با نیک پرداخت قادر به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستید. همچنین این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را به NFT تبدیل کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست