پی پال Trust

ورود پی پال به شبکه Trust: تمام خدمات کریپتویی در دسترس قرار گرفت

شرکت پی پال به فهرست شبکه Trust افزوده شد و و اکنون همه کاربران می توانند با امنیت کامل از کریپتوهای خود با پی پال استفاده کنند.

Trust یا Travel Rule Universal Solution Technology یک شبکه با حضور نام‌های بزرگ در صنعت کریپتو است که با ایجاد قوانینی مناسب، امنیت را برای کاربران کریپتو فراهم می‌کند. همچنین یکی از اهداف مهم این شبکه، جلوگیری از پولشویی در تراکنش‌های ارزهای دیجتال است. این شبکه توسط ۱۸ ارائه دهنده سرویس‌های مربوط به دارایی‌های مجازی از جمله Coinbase، Kraken و Robinhood تشکیل شد. حالا با حضور پی پال در شبکه Trust، تعداد اعضای آن به ۳۸ پلتفرم رسیده است.

دو ماه پیش بود که پی پال اعلام کرد در حال ایجاد زمینه‌ای مناسب برای انتقال، ارسال و دریافت دارایی‌های دیجیتال بین پی پال و دیگر کیف پول‌ها و صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. تا پیش از این خبر، کاربران تنها قادر بودند در پی پال فقط ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. اما حالا امکانات بیشتری توسط پی پال در صنعت کریپتو فراهم شده است.

هدف شبکه تراست از همکاری با برندهای بزرگ

شبکه Trust قصد دارد با حضور نام‌های بزرگی از جمله پی پال، تبدیل به یک استاندارد برای انتقال، دریافت و ارسال رمزارزها شود. اعضای این شبکه قادر هستند به راحتی اطلاعات مربوط به ارسال و دریافت تراکنش‌های کریپتویی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند تا بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر در برابر پول‌شویی‌ها و تامین مالی تروریسم ایستادگی کنند.

حالا با حضور پی پال در این شبکه، انتقال ارزهای دیجیتال برای کاربران این سرویس پرداخت‌های بین‌المللی راحت‌تر می‌شود. اگر شما هم به دنبال در اختیار داشتن یک حساب پی پال مطمئن و وریفای شده هستید،‌ می‌توانید با کمک خدمات نیک پرداخت، از یک حساب پی پال کاملا امن برخوردار شوید. همچنین با کمک پلتفرم کریپتوپولیس، ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را به راحتی خرید و فروش کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست