تغییر کارمزد پی پال

پی پال هزینه کارمزد خرید و فروش را تغییر می‌دهد

پی پال یکی از غول‌های پرداخت دیجیتال دنیا، اعلام کرد که قرار است هزینه کارمزد فروشندگانی را که از پی پال پشتیبانی می‌کنند، تغییر دهد.

پی پال کارمزد تراکنش‌هایی که فروشندگان و کسب و کارها برای پذیرش پرداخت اجناس و سرویس‌ها از طریق سیستم همتا به همتای این شرکت استفاده می‌کنند، ۲٫۹۹ درصد اعلام کرده است. این تغییر ابتدا در تاریخ ۲۸ جولای برای مشتریان پی پال در ایالات متحده آمریکا عملی می‌شود.

این تغییر کارمزد پی پال ممکن است با توجه به محصول یا سرویس مورد نظر، باعث کاهش هزینه یا افزایش هزینه شود. پی پال برای درک دقیق‌تر این مسئله، یک محصول با قیمت ۲۲۵ دلار را مثال می‌زند. برای خرید این محصول، کارمزد ۶٫۹۹ دلاری باید پرداخت شود. اما در سیستم کارمزد جدید، این رقم ۶٫۷۳ دلار خواهد بود. همچنان آیتم‌هایی که بیش از ۵۰۰ دلار قیمت دارند، کارمزد بالاتری هم در آینده خواهند داشت.

به نظر می‌رسد این تغییرات در جهت جبران هزینه‌ها و افزایش درآمد باشد. در ماه اخیر نیز پی پال با اخراج کارمندان خود در بخش‌های مختلف خارج و داخل آمریکا، سعی در کاهش هزینه‌ها داشت.

این اقدامات در پی کند شدن سرعت رشد پی پال به دلیل فشار و بحران اقتصاد کلان انجام است. در زمان شیوع ویروس کوید ۱۹، میزان استفاده از پرداخت‌های دیجیتالی بسیار چشمگیر بود. اما حالا با عقب نشینی این ویروس،‌ کاهش رشد پی پال ادامه خواهد داشت. به طوری که این شرکت در سال جاری، دو بار اهداف نهایی رشد خود را نصف کرده است.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پی پال؛ از خرید تا نقد کردن

تغییر کارمزد پی پال برای دستیابی به اهداف بازار

با وجود کاهش سرعت رشد پی پال، شعبه کالیفرنیای این شرکت، استراتژی کسب و کار خود را تغییر داد. در سال جاری، این شرکت تصمیم گرفت تا به جای تاکید روی جذب مشتری‌های جدید، روی افزایش عمل و درگیری مشتریان فعلی تمرکز کند.

در پی اعلام خبر تغییر کارمزد و هزینه‌های پی پال، این شرکت اعلام کرده که با این تغییر کاربران و کسب و کارها آن قادر خواهند بود  تفاوت میان پرداخت‌های تجاری و پرداخت‌های شخصی را متمایز سازند. این شرکت همچنین پیشنهاد داد که صاحبان حساب‌های کسب و کار می‌توانند یک حساب شخصی داشته‌ باشند تا مجبور به پرداخت هزینه‌هایی که مربوط به فروشندگان است نشوند.

طبق نظر تحلیلگران، تغییر هزینه‌ها و کارمزد پی پال به دلیل وجود رقابت در زمینه پرداخت‌های دیجیتال است. انتظار می‌رود در این رقابت، شرکت‌های مرتبط با پرداخت‌های دیجیتال، شرکت‌های تکنولوژی و فین‌تک‌ها، به دنبال روش‌های پرداخت یکپارچه‌تری در این اکوسیستم باشند. پی پال اخیرا در این رقابت، خرید اقساطی ۲۴ ماهه برای پرداخت‌های بین ۲۰۰ دلار تا ۱۰ هزار دلار را فراهم کرده است.

اگر شما نیز به یک حساب پی پال نیازمند هستید، می‌توانید با استفاده از خدمات نیک پرداخت، یک حساب پی پال ایجاد کنید. ایجاد حساب‌های پرفکت مانی و خرید و فروش از طریق آن، از دیگر پلتفرم‌های پرداختی هستند که نیک پرداخت به طور کامل از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

منبع: Paymentsdive

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست