پالیگان

پالیگان ۲۰ درصد از کاکنان خود را اخراج کرد!!!

در بیانیه اخیر، پالیگان اظهار داشت که آنها ۲۰٪ از کارکنان خود را اخراج می‌کنند و دلیل آن تلاش برای متحد کردن همه تیم‌ها برای رشد طولانی مدت بهتر است. از آنجایی که صنعت کریپتو از زمستان بد سال ۲۰۲۲ همچنان در ضرر هستند، چندین پروژه کریپتو تا به حال مجموعه خود را کوچک کرده‌اند. اخراج کارکنان پالیگان تازه‌ترین مورد دنیای رمزارزها است

گزارش‌های دریافتی اشاره می‌کنند که Polygon نیروی کار خود را حدود ۲۰ درصد کاهش داد که تقریباً ۱۰۰ کارمند را تحت تأثیر قرار داد. این برگرفته از بیانیه Polygon است که در ۲۱ فوریه منتشر شد. بر اساس این گزارش، این تصمیم عمدتاً به دلیل تلاش آنها برای متحد کردن همه تیم‌ها در آزمایشگاه پالیگان و تقویت رشد بلندمدت بهتر است. برای اطمینان از اینکه اوضاع با کارمندان در حال خروج به خوبی حل شود، پالیگان سه ماه حقوق به آنها پرداخت می‌کند. این کار برای همه پرسنل تعدیل شده صرف نظر از عنوان و سمت آنها انجام می‌شود.

اخراج کارکنان پالیگان و سوالاتی در مورد سلامت مالی این شرکت

البته که این اتفاق باعث ایجاد ابهاماتی شد و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی بلافاصله سلامت مالی Polygon را زیر سوال بردند. با این حال، بر اساس حساب آنها، شبکه دارای موجودی بیش از ۱.۹ میلیارد MATIC و ۲۵۰ میلیون دلار ذخیره است.

شایان ذکر است که همانطور که قبلاً گزارش شده بود، پالیگان سال گذشته ۴۵۰ میلیون دلار در دور سرمایه جمع آوری کرد. به این ترتیب، بسیاری از سرمایه گذاران این سوال را مطرح کردند که چگونه پالیگان از ۲۰۰ میلیون دلار تنها در یک سال استفاده کرده است، و بسیاری از آنها در مورد سلامت مالی Polygon تردیدهایی ایجاد کردند. برای مقابله با این استدلال، تیم پالیگان، از جمله یکی از بنیانگذاران آن Sandeep، اشاره کرد که بخشی از سرمایه جمع‌آوری‌شده به صندوق سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری آنها اختصاص داده شد.

توکن MATIC، نماد بومی اکوسیستم پالی گان، امسال شکوفا شده است و از ۰.۷۵ دلار در ژانویه افزایش یافته است. چند روز پیش، این توکن به ۱.۵۲ دلار به بالاترین سطح ۱۰ ماهه خود رسید. بر اساس گزارش‌ها، بلاک چین پالیگان نیز اخیراً عملکرد بسیار خوبی داشته است. بر اساس داده‌های Cryptoslam.io، پالیگان دومین بلاک چین بزرگ در هفت روز گذشته بر اساس حجم فروش NFT بوده است. این بدان معناست که Polygon در حجم معاملات در هفته گذشته از سولانا پیشی گرفته است.

نظر شما در مورد اخراج کارکنان پالیگان چیست؟ آیا این اتفاق بر قیمت توکن متیک تاثیر خواهد گذاشت؟ شما می‌توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران نیک پرداخت به اشتراک بگذارید.

اخبار ارز دیجیتال

مطالب پیشنهادی

فهرست