وضعیت بازار نزولی

۵ ارز دیجیتال مهم هفته در وضعیت بازار نزولی

بیت کوین همچنان به روند نزولی خود در وضعیت ناهموار بازار کریپتو ادامه می‌دهد. اما یک برگشت قیمت تازه را می‌توان انتظار داشت.

در پی سخنان رییس بانک مرکزی آمریکا در خصوص مبارزه با تورم این کشور، بازار سهام آمریکا در هفته گذشته روند نزولی را طی کرد. در پی این اتفاق بیت کوین وضعیت ناهموار و سختی  پیدا کرد و با از دست دادن سطح ۲۰ هزار دلاری خود، منجر به وضعیت نزولی بازار کریپتو شد.

در ماهی که گذشت، بیت کوین ۱۴ درصد کاهش قیمت داشت و این اتفاق بدترین عملکرد این رمزارز از آگوست سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود. در آن زمان بیت کوین کاهش قیمت ۱۸٫۶۷ درصدی را تجربه کرده بود.

با وجود این وضعیت، بیت کوین و برخی از آلت کوین‌ها شاید بتوانند دوباره جان تازه‌ای بگیرند.

افزایش شدید فروش بیت کوین منجر به سقوط قیمت‌ها شد

وضعیت ناهموار اما امیدوار کننده بیت کوین در بازار نزولی

یک بازگشت ضعیف در سطح حمایت نشان می‌دهد که گاوهای بازار هنوز نسبت به بیت کوین و سرمایه‌گذاری مجدد روی آن شک دارند. با این حال نمی‌توان منکر شد که گاوها توانستند به خوبی از سطح حمایت حال حاضر دفاع کنند.

اما نبود تقاضا در سطح بالاتر، این شانس را به خرس‌ها داده تا قیمت را به زیر سطح حرکت نمایی در دو روز گذشته ببرد. این وضعیت در کنار آمار منفی شاخص قدرت نسبی، نشان می‌دهد که فعلا خرس‌ها وضعیت را در اختیار دارند.

در صورتی که گاوها وضعیت را ببازند، بیت کوین این شانس را دارد که به قیمت ۱۸٫۶۲۶ هزار دلار برسد. اما اگر قیمت در این سطح برگشت بخورد و شانسی به گاوها برسد، بیت کوین می‌تواند خود را به بالای میانگین حرکت ساده ۵۰ روزه در ۲۲٫۳۴۰ هزار دلار برساند و سپس راه خود را برای ۲۵٫۲۱۱ هزار دلار باز کند.

وضعیت ارز دیجیتال متیک

ارز دیجیتال متیک با وضعیت ناهموار بیت کوین برابری می کند. گاوهای این رمزارز با حمایت متیک در سطح حمایت، اجازه ندادند تا قیمت بیشتر از این کاهش پیدا کند. پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت در چند روز آینده به همین روند خود ادامه دهد.

سپس گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای میانگین حرکتی برسانند. اگر در این کار موفق شوند، نشان می‌دهد که متیک قادر خواهد بود سطح مقاومت خود را در ۱٫۰۵ دلار بشکند. هرچند با این اتفاق باید مراقب بود، چرا که این یک قیمت وسوسه کننده برای فروشندگان است.

وضعیت ارز دیجیتال اتم

این ارز دیجیتال از آن جهت مهم است که در حال معامله در بالای میانگین حرکت ساده ۵۰ روزه در ۱۰٫۵۸ دلار است. سطح حمایت روانی این رمزارز روی ۱۰ دلار قرار دارد و انتظار می‌رود تا گاوها به خوبی از این سطح حمایت کنند. اگر با نزول قیمت و برگشت در این سطح حمایت مواجه شویم، گاوها مجدد این شانس را دارند تا قیمت را به بالای میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در ۱۱٫۳۹ دلار ببرند. این اتفاق راه را برای دستیابی به قیمت ۱۲٫۵۰ دلار باز می‌کند.

وضعیت ارز دیجیتال مونرو

مونرو از این جهت در این فهرست قرار دارد چرا که توانسته به خوبی خود را در بالای سطح حمایت ۱۴۲ دلار خود حفظ کند. این نشان می‌دهد که کاهش قیمت به سرعت موجب جذب خریداران تازه می‌شود.

اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای میانگین حرکت نمایی ۲۰ روزه در قیمت ۱۵۳ دلار برسانند، این شانس برای گاوهای بازار وجود خواهد داشت که قیمت را به ۱۵۸ دلار و سپس با یک رالی به ۱۷۴ دلار برسانند.

وضعیت ارز دیجیتال چیلیز

چیلیز توانسته به عنوان یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال هفته قرار بگرد، چرا که این رمزارز حتی پس از تصحیح قیمت خود، همچنان روند صعودی را طی می‌کند.

خریداران توانستند در هفته گذشته قیمت را به بالای سطح مقاومت ۰٫۲۶ دلار برسانند. این اتفاق باعث شد تا چیلیز یک روند صعودی خیلی خوب را طی کند. در صورتی که گاوهای بازار به کار خود ادامه دهند و این سطح را نگه دارند، این شانس وجود خواهد داشت تا قیمت ۰٫۳۳ دلار دور از دسترس نباشد.

شما می‌توانید برای خرید و سرمایه‌گذاری روی تک تک این ارزهای دیجیتال، از پلتفرم کریپتوپولیس نیک پرداخت استفاده کنید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست