سقوط قیمت بیت کوین

۵ ارز دیجیتال مهم هفته [۲۷ ماه می]؛ هشدار سقوط بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار

با بهبود وضعیت بورس آمریکا، کمی از مسیر نزولی ارزهای دیجیتال هم کاهش یافت. هرچند طبق پیش بینی تحلیلگران، این وضعیت برای بیت کوین و چند ارز دیجیتال دیگر موقت است و باید منتظر سقوط دوباره بازار باشیم.

پس از عدم توانایی بیت کوین برای عبور از قیمت ۲۷ هزار دلار، تحلیلگران هشدار دادند که این رمزارز می‌تواند به زیر ۲۰ هزار دلار برسد. اتر، ریپل، کاردانو و دوج کوین هم با پی روی از وضعیت بیت کوین، وضعیت بی‌ثباتی را تجربه می‌کنند. در این مطلب با ۵ ارز دیجیتال مهم این هفته و تحلیل وضعیت آن‌ها همراه نیک پرداخت باشید.

جای هیچ ارزی خالی نیست…

از اتریوم تا یونی سواپ

تحلیل قیمت بیت کوین

در تاریخ ۲۵ می، بیت کوین از قیمت ۲۵٫۸۷۱ هزار دلار خود برگشت خود و یک منطقه حمایت در ۲۵٫۸۱۱ هزار دلار ایجاد کرد. به نظر می‌رسد این یک منطقه مناسب برای خریداران بود تا قیمت را دوباره به نزدیکی ۲۷ هزار دلار برسانند. در حال حاضر بیت کوین در قیمت ۲۶٫۷۰۵ هزار دلار خرید و فروش می‌شود. این یک سطح ایده‌آل برای تحریک فروشندگان بیشتر است. در صورتی که قیمت‌ها در میانگین حرکتی ۲۰ روزه در زیر ۲۷ هزار دلار باقی بمانند، به خرس‌ها سیگنالی قدرتمند را برای فروش بیشتر نشان خواهد داد.

در حال حاضر مهم‌ترین سطح بیت کوین ۲۵٫۲۵۰ هزار دلار است. اگر چه انتظار می‌رود تا گاوها از این سطح دفاع کنند. اما در صورت شکست آن‌ها، قیمت بیت کوین می‌تواند به زیر ۲۴ هزار دلار و سپس به زیر ۲۰ هزار دلار برسد.

تحلیل قیمت اتر

در چند روز گذشته اتر در یک شیب ممتد خرید و فروش شده است. خرس‌ها سعی دارند تا قیمت را به زیر سطح حمایت برسانند. از طرفی گاوها به شدت در سطح پایین در حال خرید هستند و اجازه سقوط بیشتر را نداده‌اند. گاوها سعی دارند قیمت را در بالای میانگین حرکتی ۲۰ روزه در ۱٫۸۲۹ هزار دلار نگه دارند. در صورت موفقیت، اتریوم می‌تواند به بالای سطح مقاومت برسد.

تحلیل قیمت ریپل

هفته گذشته، خرس‌ها قیمت ریپل را به زیر میانگین حرکت ۲۰ روزه ۰٫۴۵ دلار کشاندند. با این حال قادر به حفظ این سطح نبودند و ریپل با حرکت خریداران، توانست وضعیت خود را بهبود ببخشد. قیمت بیت کوین حالا بین میانگین‌های حرکتی گیر کرده که نشان از جدال خرس‌ها و گاوها دارد. شکست میانگین حرکتی ساده ۵۰ روزه در ۰٫۴۷ دلار می‌تواند ورق را به نفع گاوها برگرداند. سپس ریپل می‌تواند به سمت ۰٫۵۴ دلار حرکت کند.

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو به شدت درگیر جدال میان خرس‌ها و گاوها است. خرس‌ها در تلاش هستند تا قیمت را به زیر خط حرکتی بکشانند. هرچند که گاوها به شدت از این سطح حمایت می‌کنند. میانگین حرکتی ۲۰ روزه ۰٫۳۷ دلار و شاخص قدرت نسبی در نزدیکی ۴۲، نشان می‌دهد که خرس‌ها دست بالاتر را در اختیار دارند. در صورت موفقیت فروشندگان، می‌توان انتظار داشت که کاردانو به زیر ۰٫۳۵ دلار برسد.

تحلیل دوج کوین

هفته گذشته خرس‌ها دوج کوین را به زیر ۰٫۰۷ دلار کشاندند. با این حال به نظر می‌رسد که گاوها در تلاش هستند تا جلوی سقوط بیشتر را بگیرند. در صورتی که گاوها موفق شوند قیمت را به بالای میانگین حرکتی ۰٫۰۷ دلار برساننند، می‌توان انتظار صعودی شدن دوج کوین را داشت. این حرکت می‌تواند می‌تواند دوج را به ۰٫۱۰ دلار برساند.

 

پیشنهاد نیک پرداخت

اخبارارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست