اکوسیستم Galaxy NFT

سامسونگ روی یک اکوسیستم Galaxy NFT کار می‌کند

شرکت سامسونگ با امضای تفاهم نامه‌ای با شش شرکت مختلف، اکوسیستم Galaxy NFT را می‌سازد.

شرکت کره‌ای سامسونگ به‌تازگی با امضای یک تفاهم نامه‌ با شش شرکت واسطه، از ساخت یک اکوسیستم توکن‌های غیرقابل تعویض جدید به نام Galaxy NFT خبر داد. در این اکوسیستم سامسونگ با کمک توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) یک محیط کاری و تعامل‌پذیر در دنیای مجازی و واقعی ایجاد خواهد کرد.

این شش شرکت که قرار است در ساخت این اکوسیستم با سامسونگ همکاری کنند، عبارت‌اند از Alllink، Digital Plaza، ecruise، Shila Duty Free، Show Golf و Theta Labs. شرکت Theta Labs به عنوان ناشر NFT شرکت سامسونگ و Alllink به عنوان رفع مسائل احراز هویت و اعتبارسازی با این شرکت همکاری خواهد کرد.

سامسونگ در خصوص این اقدام جدید خود در دنیای متاورس و NFT می‌گوید:

«سامسونگ الکترونیکس به نوآوری در تجارب مشتریان خود که با کمک NFT و اتصال از طریق دنیای مجازی به دنیای واقعی، کار خود را با همکاری شرکایش ادامه خواهد داد.»

شرکت سامسونگ مزایای خوبی برای مشتریانی که از Galaxy NFT استفاده می‌کنند یا روی آن سرمایه‌گذری خواهند کرد، در نظر گرفته که از جمله آن می‌توان به تخفیفات ویژه برای محصولات متنوع خود از جمله لوازم خانگی، تلویزیون، گوشی موبایل، سرویس‌ها و غیره اشاره کرد.

البته سامسونگ در نظر دارد تا این اکوسیستم جدید خود را در چارچوب طراحی گوشی‌های هوشمند و تلبت‌ ارائه دهد.

شرکت سامسونگ در چند وقت اخیر فعالیت‌های بیشتری در زمینه ارزهای دیجیتال و NFT انجام داده است. از دیگر اقدامات این شرکت می‌توان به کیف پول جدید سامسونگ با پشتیبانی از کریپتو روی گوشی‌های هوشمند این شرکت برای مدیریت ارزهای دیجیتال اشاره کرد.

یکی از خدمات نیک پرداخت، پشتیبانی کامل از امور مرتبط با NFT است. در صورتی که قصد خرید، فروش یا تبدیل NFT را دارید، می‌توانید از خدمات نیک پرداخت بهره‌مند شوید.

منبع: BitcoinNews

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست