کیف پول دیجیتالی سامسونگ

سامسونگ یک کیف پول دیجیتالی جدید عرضه می‌کند

شرکت سامسونگ یک کیف پول دیجیتالی جدید عرضه کرده که کاربران گوشی‌های گلکسی می‌توانند با استفاده از آن کریپتوهای دیجیتال خود را ذخیره و کارت‌های شناسایی، کلید‌های دیجیتالی، کارت‌های پرداختی و سایر آیتم‌ها را سازماندهی و مدیریت کنند.

سامسونگ نیز در رقابت با عرضه اپلیکیشن‌های کیف پول دیجیتالی اپل و گوگل، دست به‌کار شده و علاقه‌ای به عقب‌نشینی در این زمینه ندارد. سامسونگ  کیف پول دیجیتال مخصوص به خود را روی گوشی‌های گلکسی عرضه می‌کند تا امکانات پرداختی و ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربرانش قرار دهد. طبق آمارهای شرکت Insider Intelligence، سیستم پرداخت Samsung Pay در جایگاه سوم کیف پول‌های دیجیتال قرار دارد. این سیستم با ۱۶٫۸ میلیون کاربر، پشت دو رقیب اصلی خود یعنی Google Pay با ۲۷٫۱ میلیون کاربر و Apple Pay با ۴۷٫۲ میلیون کاربر قرار دارد.

سامسونگ حالا با کیف پول جدید خود قصد دارد رقابت تازه‌ای را شروع کند. محیط کاربری این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا به پرداخت‌ها، وضعیت وفاداری و عضویت کارت‌های خود تنها با یک لمس دسترسی داشته باشند. برای آشنایی با سیستم پرداخت، وفاداری و عضویت کارت‌های اعتباری، می‌توانید مطلب جامع ما در خصوص آشنایی با انواع کارت اعتباری را مطالعه کنید.

این ابزار مالی همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد تا رمزهای عبور و کنترل‌های بیومتریک مانند اثر انگشت را ذخیره کنند. سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد در دستگاه‌های موبایل یک فضای کاملا امن را برای ذخیره کار‌ت‌ها، کلید‌های دیجیتالی، کریپتو و غیره را فراهم کند. به این منظور سامسونگ برای گسترش این کیف پول، با شرکا و توسعه‌دهندگان خارجی و قابل اعتماد خود همکاری خواهد کرد.

رقابت سامسونگ در بازار کیف پول دیجیتال

بسیاری از شرکت‌های مختلف مالی، از بازار کیف پول‌های موبایلی خارج شده یا عقب نشینی کرده‌اند. سال گذشته، بانک بین‌المللی JPMorgan اپلیکیشن Chase Pay را از تمامی پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های خرید و فروش حذف کرد. البته وجود رقبای به شدت قدرتمند در این زمینه هم بی‌دلیل نیست. مثلا شرکت‌های بزرگی از جمله Block با اپلیکیشن Cash App توانسته‌اند در همین مدت درآمد ۲٫۸۵ میلیارد دلاری داشته باشند. در دستی دیگر سیستم پرداخت دیجیتال محبوب PayPal با تقویت اپلیکیشن خود توانسته به درآمد ۳۱ میلیارد دلاری در یک سال گذشته برسد.

اوایل سال ۲۰۲۲، اپل از ابزار Tap to Pay خود برای گوشی‌های آیفون رونمایی کرد. ابزاری که به کسب و کارها اجازه می‌داد تا با دسترسی به کارت‌های اعتباری، کارت‌های بانکی و دیگر ولت‌های دیجیتالی، به راحتی بتوانند از Apple Pay پشتیبانی کنند. حالا سامسونگ علاوه بر این ویژگی‌ها، با ارائه کیف پولی با قابلیت پذیرش کریپتوها، سعی دارد تا بیش از پیش خود را در این بازار جای دهد.

اگر به دنبال انواع روش‌های پرداخت یا انتقال پول هستید، نیک پرداخت می‌تواند در تمام زمینه‌ها همراه شما باشد. خرید و فروش ارزهای دیجیتال، انواع خدمات پی‌پال و انواع خدمات نقد کردن درآمد ارزی، از جمله ویژگی‌هایی است که نیک پرداخت در اختیار شما قرار می‌دهد.

منبع: Paymentsdive

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست