دریافت پاداش با سوزاندن شیبا اینو

با سوزاندن شیبا، توکن جدید پاداش بگیرید

تیم توسعه دهندگان پروژه شیبا با راه‌اندازی یک پورتال رسمی، به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد با سوزاندن شیبا علاوه بر کاهش چرخه عرضه این رمزارز، پاداش دریافت کنند.

طرفداران میم کوین شیبا، اخیرا پورتالی به نام Shibaswap Burn راه‌اندازی کرده‌اند تا کاربران بتوانند شیباهای خود را بسوزانند. البته که شبکه شیبا مدتی است که توکن سوزی را به صورت رسمی و طبق برنامه‌های خود انجام می‌دهد. با این حال با کمک این پورتال، تمامی دارندگان شیبا با در اختیار داشتن یک ولت Web3 قادر هستند با سوزاندن شیبا برای خود کسب درآمد داشته باشند و در عین حال به افزایش ارزش این رمزارز کمک کنند.

روز شنبه، اکانت توییتر Shib Hodler اعلام کرد که این پورتال حالا در دسترس است و کاربران با سوزاندن شیبا می‌توانند چرخه عرضه این ارز دیجیتال را کاهش دهند و برای خود درآمدزایی کنند. در حالی که تا تاریخ ۹ آوریل میزان توکن سوزی شیبا به ۲۶ هزار درصد رسیده بود، این پورتال حتی این رقم را نیز افزایش داد.

پورتال جدید سوزاندن شیبا و پاداش به کاربران

با راه‌اندازی پورتال جدید، داده‌ها نشان داده‌اند که توکن‌سوزی این ارز دیجیتال بار دیگر افزایش یافت. در حال حاضر، نرخ توکن سوزی این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۷٫۳۵ درصد افزایش داشته است. طبق پورتال رسمی این ارز دیجیتال، در حال حاضر بیش از ۱٫۴۰۰ میلیارد شیبا سوزانده شده است.

هدف از ایجاد این پورتال، کاهش چرخه عرضه شیبا توسط کاربران است. کاربرانی که به صورت مکرر این کار را انجام دهند، پاداش دریافت خواهند کرد. این پاداش به صورت توکن‌های RYOSHI خواهد بود. ۰٫۴۹ درصد از تمامی تراکنش‌های این توکن بین کاربرانی که توکن خود را می‌سوزانند، توزیع خواهد شد.

کاربرانی که در این پورتال در سوزاندن توکن شیبا سهیم می‌شوند، BurntSHIB دریافت می‌کنند. طبق اطلاعاتی که این پورتال درج کرده، صاحبان این توکن به طور تخمینی ۴۳٫۷۶ درصد از نرخ سالانه از این پاداش را دریافت خواهند کرد. برای دریافت این پاداش، کاربران باید توکن BurntShib خود را به کیف پول‌های Web3 مانند Metamask منتقل کنند.

اگر شما هم خواهان شرکت در این نوع سرمایه‌گذاری هستید، می‌توانید ارز دیجیتال شیبا را با کمک نیک پرداخت خریداری و به کیف پول خود منتقل کنید. خرید و فروش ارز دیجیتال با کمک نیک پرداخت در کمتر از ۱۵ دقیقه و با پایین‌ترین کارمزد انجام می‌شود.

 

اخبار ارز دیجیتال

۱ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست