بیشترین ارز دیجیتال خریداری شده

شیبا بیشترین میزان خرید را در میان نهنگ‌ها دارد

ارز دیجیتال شیبا اینو که اخیرا دوباره سر و صداهای زیادی به پا کرده، مورد توجه بسیاری از وال‌ها قرار گرفت و  بیشتر از هر ارز دیجیتال دیگری در میان آن‌ها خریداری شد.

پس از فهرست شدن غیرمنتظره اما بسیار مورد انتظار ارز دیجیتال شیبا اینو در پلتفرم معاملات رابین هود، فعالیت وال‌ها در خصوص این ارز دیجیتال بالا گرفت. میزان خرید توکن‌های شیبا و فعالیت در بازار آن‌ به حدی رسید که قراردادهای هوشمند مرتبط با این ارز دیجیتال در بین دو هزار کیف پول اتریوم رکورد شکست.

علاوه بر افزایش استفاده از این توکن و قراردادهای هوشمند مرتبط با آن، بازار و آمارها نیز همه و همه روی صعودی گرفته‌اند. میانگین بالانس آدرس نهنگ‌ها با رشد ۴۳۶ درصدی حجم معاملات به ۵۳ میلیون دلار رسید. یکی از مهم‌ترین آمارهای مرتبط با شیبا، جریان مالی شیبا در آدرس‌های وال‌هاست که ۵۰۰ درصد افزایش داشته است. این آمار به این معنی است که توکن‌های بیشتری به نسبت توکن‌های خروجی، به کیف پول وال‌ها واریز می‌شوند. به زبان ساده، سرمایه‌گذاران بزرگ برای خرید کوتاه مدت یا میان مدت این ارز دیجیتال حساب باز کرده‌اند.

شیبا اینو بیشترین ارز دیجیتال خریداری شده در یک هفته اخیر

هم از نظر حجم و هم از نظر میزان بالانس آدرس‌ وال‌ها، همگی جریان مثبت و خرید با حجم بالا را در بازار شیبا اینو نشان می‌دهند. این آمارهای مثبت و خرید بالای این ارز دیجیتال در میان نهنگ‌ها، همچنین در حجم هولدینگ‌های این رمزارز نیز بازتاب داشته و اخیرا به ۱٫۳ میلیارد دلار رسیده است.

در گزارشی که از سوی WhaleStats منتشر شد، یک وال به نام BlueWhale0073 اخیرا بیش از ۲۲۳ میلیارد شیبا به ارزش ۵٫۷ میلیون دلار خریداری کرده است. این آمار باعث شده تا شیبا اینو به عنوان بیشترین ارز دیجیتال خریداری شده، به رتبه اول برترین توکن‌ها در بین وال‌های اتریوم برسد. البته موضوع فقط به وال‌ها ختم نمی‌شود. تریدرهای زیادی در ۲۴ ساعت گذشته، به خرید شیبا مشغول شده‌اند. در حال حاضر پس از شیبا اینو، ارزهای FTX، BEST و MATIC در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نظر شما در خصوص وضعیت شیبا اینو چیست؟ حجوم وال‌ها به سمت این ارز دیجیتال شاید خبر خوشی برای سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال باشد. اگر شما نیز قصد خرید شیبا اینو را دارید، می‌توانید از پنل نیک پرداخت درخواست خود را ارائه دهید تا کمتر از ۱۵ دقیقه این رمزارز به کیف پول شما واریز شود.

منبع: Utoday

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست