توییتر (X) ایلان ماسک نیمی از سیستم مالی جهان را به خود اختصاص خواهد داد

توییتر (X) ایلان ماسک نیمی از سیستم مالی جهان را به خود اختصاص خواهد داد

روز گذشته ایلان ماسک بالاخره یکی از بزرگ‌ترین اهداف خود برای پلتفرم توییتر را پیاده کرد. این پلتفرم حالا با نام و برند اکس (X) به کار خود ادامه می‌دهد. برنامه بعدی ماسک برای توییتر ایکس، تبدیل شدن به نیمی از سیستم مالی جهان است.

ایلان ماسک باور دارد که می‌تواند در آینده، سیستم پرداختی مورد نظر خود را در سیستم ایکس جای دهد. او با این کار در نظر دارد تا پلتفرم تغییر یافته توییتر را به بزرگ‌ترین سیستم مالی دنیا تبدیل کند. البته که او هشدار داد این اتفاق در صورتی با موفقیت رخ خواهد داد که تمام برنامه‌ها به درستی پیاده شود. ایلان ماسک در مصاحبه خود در این خصوص گفت:

اکس در صورتی که به درستی اجرا شود، می‌تواند به نیمی از سیستم مالی دنیا تبدیل شود.

از زمان تصاحب توییتر توسط ماسک، او دائما در حال تغییر این پلتفرم است. او توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد. البته که بسیاری از کاربران از تغییراتی که او اعمال کرده ناراضی هستند. از بین بردن لوگوی پرنده آبی توییتر و تغییر برند آن به X، بزرگ‌ترین حرکت ماسک در این شبکه اجتماعی بود. پس از این تغییر، لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر اعلام کرد که ایکس تازه کار خود را شروع کرده و تغییرات بیشتری در راه است. او در این خصوص گفت:

برای سال‌ها، طرفداران و منتقدین توییتر را به رویاهایی بزرگ‌تر، نوآوری سریع‌تر و دستیابی به پتانسیل‌های بزرگ خود هدایت کردند. اکس منجر به این اهداف و فراتر از ‌آن خواهد رفت. این تازه شروع X است.

در حال حاضر ایلان ماسک و تیم توییتر اطلاعات بیشتری در خصوص تبدیل این شبکه اجتماعی به یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های مالی دنیا منتشر نکردند. با این حال به نظر می‌رسد که دوج کوین یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتال در این شبکه باشد. چرا که ایلان ماسک تنها با استفاده از لوگوی این ارز دیجیتال پس از تبدیل توییتر به ایکس، منجر به رشد ۱۰ درصدی این رمزارز در کمتر از ۲۴ ساعت شد.

منبع: Watcher.guru

پیشنهاد نیک پرداخت
اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست