پروژه‌های گیمینگ و متاورس

رشد سرمایه ۷۰۰ میلیون دلاری در پروژه‌های گیمینگ و متاورس

گزارشی جدید نشان می‌دهد که تنها در ماه آگوست، نزدیک به ۷۵۰ میلیون دلار سرمایه به پروژه‌های گیمینگ و متاورس Web3 تزریق شده است.

این داده‌ها که توسط شرکت تحلیلی DappRadar منتشر شد، نشان می‌دهد که از شروع ماه آگوست سال ۲۰۲۲، ۷۴۸ میلیون دلار سرمایه به پروژه‌های متاورس و گیمینگ Web3 واریز شده است. نکته جالب این این که در ماه گذشته به طور میانگین روزانه ۸۴۷ هزار آدرس کیف پول منحصر به فرد فعال، با بازی‌های بلاکچین در تعامل بوده‌اند. البته لازم به ذکر است که این یک کاهش ۱۱ درصدی نسبت به آمار ماه جولای است.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بلاکچین، در حال حاضر Axie Infinity است که توانست به بیش از ۴ میلیارد دلار فروش NFT دست پیدا کند. در سه ماه گذشته نیز حدود ۳۶ هزار نفر به بازیکنان فعال روزانه این پروژه اضافه شده‌اند.

با وجود اینکه بازار ارزهای دیجیتال مدت‌هاست که یک روند خرسی را پیش گرفته، اما پروژه‌های گیمنیگ و متاورس همچنان به جذب کاربران جدید ادامه می‌دهند. داده‌های DappRadar نشان می‌دهد که سرمایه ۷۵۰ میلیون دلاری در این صنعت در ماه آگوست، رشد ۱۳۵ درصدی نسبت به ماه جولای است. البته بد نیست بدانید که این آمار هنوز ۱۶ درصد کمتر از آمار ماه ژوئن است.

یکی از بزرگ‌رین سرمایه‌های وارد شده به این صنعت که حدود ۲۰۰ میلیون دلار است، از سوی شرکت Machine Zone تزریق شده است. همچنین شرکت سنگاپوری Temasek تازه‌ترین شرکتی است که حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای شرکت Animoca Brands سرمایه ایجاد کرد.

از طرفی دیگر شرکت استرالیایی immutable که یک پلتفرم NFT محسوب می شود، در ماه ژوئن ۵۰۰ میلیون دلار برای حمایت از توسعه استارتاپ‌های پروژه‌های گیمینگ و متاورس سرمایه‌گذاری کرده است. در خبری دیگر بر اساس یک گزارش، صنعت گیم فای این پتانسیل را دارد تا در شش سال به رشد قابل توجه ۲٫۸ میلیارد دلاری برسد.

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که از دنیای گیمینگ کسب درآمد می‌کنید، نیک‌پرداخت تمام درآمد ارزی شما را سریعا نقد می‌کند.

منبع: Cryptopotato

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست