خدمات پی پال برای ایرانیان

راهنمای خرید با پی پال

از آنجایی که پی پال یک سیستم پرداخت شناخته شده در دنیا محسوب می‌شود، بنابراین سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی هم هستند که از این سیستم پشتیبانی می‌کنند. پی پال در حال حاضر بیش از ۲۹۰ میلیون کاربر در اختیار دارد و این آمار بسیاری از فروشگاه‌ها را وسوسه کرده تا خرید با پی پال را برای تمامی مردم دنیا فراهم کنند. در ادامه با برخی نکات خرید با پی پال آشنا خواهیم شد.

پی پال چیست؟

پی پال از بزرگترین سیستم‌های پرداخت آنلاین دنیا است که امکان انتقال و دریافت پول از هر نقطه دنیا را به کمک تراکنش‌های بین‌المللی و خریدهای اینترنتی ممکن می‌کند. این سیستم پرداخت جهانی در بیش از ۲۰۰ کشور مورد پذیرش قرار گرفته و هزاران کاربر از جمله فریلنسرها تا شرکت‌های بزرگ از سیستم آن استفاده می‌کنند.

پی پال یک شرکت بزرگ آمریکایی است که امکان انتقال وجه آنی از طریق اینترنت را ممکن ساخته. این شرکت در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و اکنون به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خدمات پرداخت تبدیل شده است. برای اینکه بیشتر با شرکت پی پال آشنا شوید مقاله زیر را بخوانید.

خرید با پی پال

اگر شما از جمله کاربرانی هستید که چه به منظور فعالیت‌های تجاری بین‌المللی و چه به منظور خرید از سایت‌های خارجی یا جابه‌جایی پول به صورت روزمره نیاز به یک سیستم پرداخت مطمئن دارید، پی پال از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. ایجاد یک حساب پی پال برای کاربران خارج از کشور رایگان است و می‌توان از طریق آن پول ارسال یا دریافت کرد، کالاهای مورد نیاز خود را در هر دسته‌ای خریداری کنید یا سرویس‌های مختلف را از شرکت مورد نظر خود دریافت کنید.

تراکنش‌هایی که از طریق پی پال صورت می‌گیرند، به صورت یکپارچه بین یورو اروپا، پوند انگلیس، دلار آمریکا و چندین و چند ارز برتر دنیا با کمترین کارمزد جابه‌جا می‌شوند. همچنین پی پال به پشتیبانی از ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و اتریوم هم روی آورده است.

اما همانطور که متوجه شدید، نام ریال یا تومان ایران در فهرست‌ ارزهای پشتیبانی شده پی پال وجود ندارد. به همین دلیل قادر نخواهید بود ارز ریالی خود را به ارزهای پشتیبانی شده پی پال تبدیل کنید. اما این عدم پشتیبانی، به این معنا نیست که قادر نخواهید بود خرید با پی پال را تجربه کنید. زیرا یک راه ساده برای این کار وجود دارد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

چگونگی تکمیل خرید با پی پال
خرید از طریق درگاه پی پال

خرید با پی پال از طریق نیک پرداخت

اگر نیاز به خرید سرویس یا محصولی را از طریق پی پال داشته باشید، تنها کافی است تا با استفاده از خدمات نیک پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید تا به سرعت نیاز شما برآورده شود. با این که استفاده از سرویس‌هایی مانند وب مانی یا پرفکت مانی به دلایل مختلفی رایج‌تر هستند، اما بدون شک سیستم پرداخت پی پال بسیار بزرگ‌تر است و سایت‌های بیشتری از آن پشتیبانی می‌کنند. بنابراین در صورتی که قصد خرید سرویس یا محصولی را داشته باشید که سایت ارائه دهنده آن فقط درگاه پی‌پال را در اختیارتان می‌گذارد، بدون نگرانی می‌توانید تکمیل پرداخت خود را به نیک پرداخت بسپارید.

برترین سایت‌‌ها برای خرید با پی پال

اگر به خرید سرویس‌ از شرکت‌هایی مختلف و… فکر می‌کنید، پی پال یک گزینه خرید مناسب محسوب می‌شود. همچنین برای خرید محصولات و کالاهای فیزیکی، تقریبا فروشگاهی را نمی‌توانید پیدا کنید که از پی پال پشتیبانی نکند.

فروشگاه‌های بسیار شناخته‌ شده‌ای نظیر آدیداس، دیزنی، ای‌بی، نایک، و بسیاری دیگر اشاره کرد. نه فقط محصول و سرویس، بلکه شما حتی می‌توانید از طریق پی پال به صورت آنلاین بلیط هواپیما برای سفرهای خارجی خود سفارش دهید و هتل یا محل اقامت اجاره کنید. شما از طریق نیک پرداخت با کمترین کارمزد می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه خرید بلیط هواپیمای خارجی

همچنین فراموش نکنید که پرداخت سرویس‌های هاستینگ از طریق پی پال یکی دیگر از روش‌هایی است که نیک پرداخت این کار را برای شما انجام می‌دهد. برترین شرکت‌های هاستینگ دنیا، پی پال را به عنوان یک روش پرداخت راحت و مطمئن برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

بنابراین اگر شرکت هاستینگ مورد نظر شما فقط از طریق پی پال قابل پرداخت بود، می‌توانید پرداخت خرید هاست و سرور یا خرید سرویس پشتیبانی هاست خود را به نیک پرداخت بسپارید.

خرید با پی پال در ایران
راهنمای خرید با پی پال

انواع خدمات پی پال

پی‌پال خدمات بی‌شماری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که در ادامه با برخی از این خدمات آشنا خواهیم شد.

  • انتقال، دریافت یا پرداخت پول به حساب دوستان، خانواده یا فروشنده
  • خرید یا فروش کالا از سایت‌های معتبر از جمله آمازون
  • پرداخت هزینه‌ آزمون‌های بین‌امللی
  • خرید نرم‌ افزارهای خارجی و ریجستر قانونی آن‌ها
  • پرداخت خدمات و سرویس‌های هاستینگ
  • رزرو بلیط هواپیما، قطار، کشتی
  • رزرو هتل و خدمات پیش از سفر
  • انجام خدمات و دریافت درآمد فریلنسرها
  • دریافت درآمد از فروشگاه‌های آنلاین ماننند پلی‌استور
  • ثبت نام و پرداخت شهریه تحصیل در دانشگاه‌های خارجی
  • و صدها خدمات دیگر

پی پال چطور کار می‌کند؟‌

پی پال به عنوان یک سیستم پرداخت واسط بین دو طرف قرارداد (خریدار و فروشنده) عمل می‌کند. یکی از ویژگی‌های پی پال این است که برای جابه‌جایی‌های ارزی معمولی، این شرکت بدون اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی یا اطلاعات بانکی، پرداخت شما را به سرعت عملی می‌کند.

حتی شما می‌توانید فقط از طریق یک ایمیل از شخص مقابل، برای او پول ارسال کنید. اگر از طریق پی پال قصد پرداخت‌های آنلاین را دارید، تنها کافی است در هنگام پرداخت، روی آیکون یا گزینه پی‌پال کلیک کنید تا صفحه مربوط به حساب شخصی شما باز شود و به سرعت خریدتان را نهایی کنید.

پی پال در ایران 

قطعا در بسیاری از سایت‌های خارجی که محصول یا سرویس‌ ارائه می‌دهند، لوگو پی پال را دیده‌ایم اما متاسفانه امکان استفاده از آن برای ما وجود نداشته است. به دلیل وجود تحریم‌ها، در کشور ایران قادر به استفاده از خدمات پی پال نیستیم.

با این حال اگر یک فریلنسر هستید یا کسب و کاری در اختیار دارید که درآمد ارزی دارید، ممکن است نیازمند به یک حساب پی پال باشید. اما وجود تحریم‌ها دلیلی بر این نیست که شما هیچ راهی برای دریافت درآمد خود یا پرداخت به حساب دیگران در اختیار ندارید. شارژ حساب پی پال را می‌توان از طریق وبسایت‌های واسطه نیز انجام داد.

شرکت نیک پرداخت اینجاست تا این موانع را از سر راه شما بردارد و تمامی خدمات مرتبط به پی پال را برای‌تان انجام دهد. تنها کافی است درخواست خود را در سایت ما ثبت کنید تا در اولین فرصت، با کمترین کارمزد و بالاترین سرعت، نیاز شما در خصوص خدمات پی پال برآورده شود. همکاران ما در نیک پرداخت در این راه یاری‌گر شما هستند تا در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام در خرید با پی پال شما را راهنمایی کنند.

خرید با پی پال
برای استفاده از خدمات پی پال در ایران کلیک کنید

خرید با پی پال در ایران

چگونگی خرید با پی پال در ایران

آیا خرید از پی پال امن است؟

پی‌پال با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه پرداخت‌های آنلاین،‌ یک پلتفرم امن برای ارسال و دریافت پول محسوب می‌شود. پی پال به صورت خودکار اطلاعات ارسال یا دریافت را با سافتاده از استاندارد SSL رمزنگاری می‌کند. البته که در هر زمینه‌ای در خصوص فضاهای مجازی و اینترنتی، شما باید یک کاربر هوشیار باشید و پروتکل‌های امنیتی را رعایت کنید.

جالب است بدانید که پی پال یک برنامه جالب برای محافظت از اشخاص در خریدهای اینترنتی دارد.

در صورتی که آیتمی که سفارش می‌دهید هیچگاه به دست شما نرسد یا آن چیزی نیست که انتظار داشته‌اید، پی پال برنامه‌ای تدارک دیده تا پول شما را بازگرداند. سایت نیک پرداخت با فراهم‌سازی فضایی امن برای خرید با پی پال از اطلاعات شخصی شما محافظت می‌کند. در مورد مقایسه پی پال و پایونیر هم این مطلب را بخوانید.

آیا پی پال امن است؟‌
پی پال به صورت خودکار اطلاعات ارسال یا دریافت را با سافتاده از استاندارد SSL رمزنگاری می‌کند.

مهم نیست برای چه کاری نیاز به خدمات ارزی از طریق پی پال دارید، همین حالا با ثبت سفارش خود از طریق نیک پرداخت، خرید با پی پال را تکمیل کنید. نیک پرداخت در تمامی مراحل خرید پی پال همراه شما خواهد بود. در ادامه ویدیوی آموزش انجام این کار در سایت را می‌بینید.

خرید پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست