انفجار قیمت بیت کوین

خانم‌ها می‌توانند دلیل انفجار قیمت بیت کوین در آینده باشند

یکی از سرمایه‌گذاران مشهور کریپتو باور دارد که با قدرت خرید خانم‌ها و ترکیب آن با پذیرش بیت‌کوین توسط خرده فروش‌ها، می‌توان انتظار انفجار قیمت بیت کوین تا ۲۵۰ هزار دلار را داشت.

تیم درپر (Tim Draper) باور دارد زمانی خواهد آمد که با پذیرش بیت کوین به عنوان یک گزینه پرداخت به‌صرفه توسط خرده‌فروشان، خانم‌ها می‌توانند دلیل انفجار قیمت بیت کوین در آینده باشند.

درپر که خود یک سرمایه‌گذار بیت کوین است، در یکی از برنامه‌های The Wolf of All Streets در یوتیوب ادعا کرد که خانم‌ها می‌توانند کلید هدایت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا به سمت ۲۵۰ هزار دلار باشند. او اعتقاد دارد که وقتی صاحبان فروشگاه‌ها و خرده‌فروشان به شکلی گسترده بیت‌کوین را به عنوان یک گزینه پرداخت قبول کنند، به یکباره همه خانم‌ها صاحب کیف پول بیت کوین خواهند شد و چیزهای مورد نیاز خود را با بیت‌ کوین خریداری خواهند کرد. او ادامه می‌دهد: «زمانی که این اتفاق رخ دهد، شاهد این خواهید بود که بیت‌کوین به سمت قیمت تخمینی ۲۵۰ هزار دلار خواهد رفت».

خانم‌ها دلیل انفجار قیمت بیت کوین به سمت ۲۵۰ هزار دلار

درپر در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرده که خرده‌فروشان بهتر است هر چه زودتر بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند. او اظهار می‌کند که بسیاری از صاحبان مغازه و خرده‌فروشی‌ها با سود کم در حال کار هستند. بنابراین کاهش هزینه تراکنش‌ها به نسبت همکاری با شرکت‌های بزرگ کارت‌های اعتباری مانند ویزا یا مسترکارت، می‌تواند مشوق‌های بیت‌کوین را افزایش دهد.

میانگین هزینه تراکنش‌های کارت‌های اعتباری توسط خرده‌فروشان در مغازه‌ها تا ۲٫۹ درصد و برای خرید آنلاین ۳٫۵ درصد است. در مقایسه با بیت کوین، میانگین کارمزد تراکنش‌های این ارز دیجیتال ۱٫۴ دلار برای هر تراکنش است. از نگاه درپر، سود خرده‌ فروشان با دانستن این مقایسه کاملا واضح است. او ادامه داد: «خانم‌ها حدود ۸۰ درصد از خرید از خرده‌فروشی‌ها را تحت کنترل دارند. این خرده‌فروشان می‌توانند با انتخاب بیت کوین، هزینه کارمزدهای زیادی را که به شرکت‌های کارت‌های اعتباری پرداخت می‌کنند، برای خود ذخیره کنند.»

طبق آماری از شرکت Morning Consult، خانم‌ها ۳۰ درصد از تمامی دارندگان کریپتو در ایالات متحده آمریکا را تشکیل می‌دهند. با توجه به آمارها، ایده و ادعای درپر چندان دور از ذهن نیست. طبق یکی دیگر از آمارهای شرکت Morning Consult، حدود ۲۴ درصد از خانواده‌های آمریکایی صاحب کریپتو هستند.

نظر شما در خصوص ادعای این سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال چیست؟  می‌توانید با دنبال کردن نیک پرداخت در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر، اینستاگرام و تلگرام، از آخرین اخبار دنیای پرداخت و ارزهای دیجیتال آگاه شوید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Cointelegraph

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست