سایت انواتو استودیو

 روش‌های افزایش درآمد در سایت انواتو استودیو

فریلنسرهایی که به پروژه‌های بین‌المللی و کسب درآمدهای ارزی و دلاری علاقه دارند، با سایت‌ها و پلتفرم‌های بسیاری آشنا هستند؛ سایت انواتو استودیو هم یکی از همان سایت‌هایی است که حالا به پاتوق فریلنسرهای طراح تبدیل شده است. به صورت کلی، تمامی فریلنسرهایی که در زمینه طراحی و دیزاین فعالیت می‌کنند، می‌توانند روی قابلیت‌های مهم و پتانسیل درآمدزایی سایت انواتو استودیو حساب ویژه‌ای باز کنند. اصلا تا به حال شده است که به این فکر کنید، آیا می‌توان از طریق خلاقیت در حوزه طراحی و دیزاین پول درآورد؟ تا حالا پیش آمده است که به خود بگویید، چرا هیچ‌کسی قدر خلاقیت را نمی‌داند و چرا همه چیز تجاری شده است؟ خب، سایت انواتو استودیو هم به همین منظور طراحی و راه‌اندازی شده است تا هیچ طراح فریلنسری از درآمدهای بالا بی‌نصیب نماند.

نقد کردن درآمد ارزی
تکمیل سفارش نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت زیر ۳۰ دقیقه

چرا انواتو استودیو برای طراحان، ایده‌آل است؟

امروزه که فعالیت در زمینه طراحی، دیزاین و انجام دادن پروژه‌های گرافیکی افزایش یافته و کارفرمایان بسیاری برای سفارش دادن طراحی لوگو، وبسایت و خیلی چیزهای دیگر دست به کار شده‌اند، لازم است تا پلتفرم‌های پر پتانسیل را شناسایی کرد. سایت Envato Studio با فراهم کردن یک بستر مناسب برای همه فریلنسرهای خلاق، امکان دریافت کردن پروژه‌های مختلف را به وجود آورده است تا کسب درآمد دلاری در زمینه وب دیزاین و چیزهای دیگر میسر باشد. اگر شما هم یکی از طراحان فریلنسر هستید که می‌خواهید با خدمات سایت انواتو استودیو آشنا شوید، بهتر است که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا تمامی نکات مهم برای پول درآوردن در این سایت را در دست داشته باشید.

ما سعی کردیم تا در این مقاله، ۹ مورد از روش‌های کسب درآمد به واسطه فعالیت در سایت انواتو استودیو را در اختیار طراحان و گرافیست‌های فریلنسر قرار دهیم تا کسب درآمد دلاری در انواتو را تجربه کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمینه کسب درآمد ارزی در این سایت وجود دارد، امکان فروش آثار، تم‌ها، پروژه‌های گرافیکی و خیلی جیزهای دیگر است. در نهایت، این شما هستید که باید در این سایت فعالیت داشته باشید و پروژه‌های مورد نظر خود را به دلار تبدیل کنید. ادامه این مقاله کاربردی و جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید و این ۹ نکته بسیار اساسی را فراموش نکنید. در مورد پلتفرم انواتو استودیو نیز مطلب مفصل زیر را بخوانید.

افزایش درآمد در سایت انواتو چگونه ممکن است؟

بسیاری از افرادی که در زمینه طراحی وب‌سایت فعالیت می‌کنند، با سایت انواتو استودیو آشنا هستند. همچنین، بسیاری از فریلنسرهای ایرانی هم در این سایت فعالیت می‌کنند و با دریافت پروژه‌های بین‌المللی، مشغول به کسب درآمد دلاری و ارزی هستند. فروش در Envato شامل فروش انواع تم، قالب سایت‌های مختلف و مجموعه‌های وسیعی از ابزار طراحی وب است که فریلنسرها می‌توانند از همه آن‌ها پول در بیاورند.

ثبت نام و ایجاد اکانت در سایت انواتو هیچ دردسر خاصی ندارد و لازم نیست که مثل بسیاری از سایت‌های دیگر، احراز هویت کرد. برای ایجاد اکانت در وبسایت انواتو کافی است که روی آدرس الکترونیکی Envato Sign up کلیک کنید و در عرض چند دقیقه، صاحب یک حساب فعال در این مجموعه شوید. در ضمن، خدمات سایت انواتو استودیو فقط به فرو و کسب درآمد محدود نمی‌شود. اگر شما یکی از صاحبان مشاغل اینترنتی هستید و می‌خواهید که از قالب‌های متنوع و مختلف این سایت بهره‌مند شوید، می‌توانید از خدمات خرید از انواتو استفاده کنید.

سایت انواتو استودیو
ساختن یک حساب در سایت انواتو استودیو می‌تواند اولین مرحله برای ورود به دنیای پردرآمد فریلنسرها باشد.

چند نکته پیش از فروش محصول در انواتو

پیش از اینکه محصولات خود را در سایت انواتو استودیو به فروش برسانید، لازم است تا با چند نکته بسیار مهم آشنا شوید. امکانات این سایت به همه کاربران، طراحان و فریلنسرها اجازه می‌دهد تا کالاهای مورد نظر خود را در محیط این مجموعه به فروش برسانند و کسب درآمد داشته باشند. البته نکته بسیار مهم اینجاست که پس ارائه محصولات به مجموعه انواتو، آن محصول یا محصولات توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در صورت واجد شرایط بودن، برای فروش آماده شوند.

چنانچه محصول ارائه شده توسط کارشناسان مورد تأیید قرار نگیرد، کالا برگشت می‌خورد و به اصطلاح مردود می‌شود. در ادامه، فروشنده موظف است که ایرادات جزئی را برطرف کند و کالا را مجددا برای سایت انواتو استودیو ارسال کند. البته همان‌طور که گفتیم، این شرایط شامل محصولاتی می‌شوند که کالا دارای ایرادات جزئی باشد؛ در صورتی که محصول دارای ایرادات بسیار اساسی باشد، کالا کاملا رد می‌شود و برای محصول دیگر باید اقدام کرد.

سخت‌گیری‌های سایت انواتو استودیو شاید در وهله اول ناخوشایند به نظر برسند، اما بهتر است که خودتان را به جای مشتریانی بگذارید که قرار است از این سایت خرید کنند. برای مثال فرض کنید که شما یکی از کارفرمایانی هستید که می‌خواهید برای طراحی سایتتان از قابلیت‌های این مجموعه استفاده کنید. آیا از اینکه قالب‌ها و محصولات باکیفیت پایین به دستتان برسند، خشنود و راضی می‌شوید؟ مسلما پاسخ شما منفی است. در ضمن، با رقابتی‌تر شدن بازار سایت انواتو استودیو، امکان رشد کردن و کسب درآمد ارزی بیشتر هم فراهم خواهد شد تا فریلنسرها و طراحان در محیطی باکیفیت و حرفه‌ای به رقابت بپردازد.

نحوه کسب درآمد در انواتو استودیو

حالا که با جزئیات ورود به سایت envato و همچنین، نکات بسیار ظریف در مورد خریدوفروش در این مجموعه آشنا شده‌اید، لازم است که به سراغ اصلی‌ترین موضوع این مقاله برویم. در ابن قسمت از مقاله قرار است که به صورت مشخص به سراغ ابزارها و روش‌هایی برویم که می‌توان با تکیه بر آن‌ها در سایت انواتو استودیو به درآمد دلاری و ارزی دست پیدا کرد. با توجه به اطلاعاتی که توسط سایت Color theme ارائه شده است، ۹ روش برتر و ویژه برای کسب درآمد از انواتو وجود دارد که ما همه آن‌ها را به تفصیل و با جزئیات در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جالب است بدانید که کسب درآمد ارزی و دلاری از طریق خدمات و ابزار سایت envato فقط مختص به فریلنسرهای خارجی نیست و طراحان فریلنسر ایرانی هم می‌توانند به راحتی از پروژه‌های خارجی کسب درآمد داشته باشید. اینکه چطور می‌توان درآمدهای دلاری و ارزی را در ایران نقد کرد، بحث مهمی است که در انتهای این مقاله به صورت مفصل در مورد آن به بحث خواهیم نشست؛ اما پیش از این لازم است که با روش‌های کسب درآمد در سایت انواتو استودیو آشنا شوید. پس همچنان با ما همراه باشید و ادامه مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید!

سایت انواتو استودیو
خریدوفروش انواع تم وردپرس از جمله فعالیت‌های رایج در سایت انواتو استودیو است.

روش اول: شیک و حرفه‌ای به نظر برسید

حتما تا به حال پیش آمده که جلد یک کتاب توجه ما را به خود جلب کند. یا مثلا هنگامی که در حال عبور از پیاده‌رو خیابان هستیم، زرق‌وبرق یک بوتیک حواس ما را به خودش جلب کند و محو طراحی‌ها و چیزی‌هایی که برای دکور استفاده کرده، بشویم. ظاهر جذاب و به‌کارگیری المان‌های منحصربه‌فرد همیشه یکی از ارکان جذب افراد دیگر به یک چیز است؛ صفحه پروفایل اکانتی که در سایت انواتو استودیو ایجاد می‌کنید هم از این قضیه مستثنی نیست.

سعی کنید که در حین فعالیت کردن در این مجموعه، خیلی حرفه‌ای و شیک به نظر برسید؛ به این فکر کنید که یک کاربر با مراجعه به صفحه شما ممکن است که شما و ظاهر حرفه‌ای‌تان را تحسین کند و به این نتیجه برسد که با این ظاهر جذاب، حتما کالاهای جذابی هم برای فروختن دارید. البته ناگفته نماند که برای دستیابی به یک طرح بسیار جذاب برای آراستن صفحه پروفایل، همیشه کار آسانی نیست؛ مخصوصا وقتی که رقبای شما از بهترین دیزاین‌ها برای پروفایل خود استفاده می‌کنند. از این جهت، اگر دوست دارید، می‌توانید از یک طراح متخصص که در Envato Studio فعالیت می کند، کمک یا مشاوره بگیرید.

روش دوم: به همه بگویید که کُت تن چه کسی است!

سعی کنید که حداقل عنوان و توضیحات سرویس‌هایی که ارائه می‌دهید را در پروفایل خود درج کنید. این توضیحات باید آن قدری روشن و واضح باشند که کاربران با خواندن آن بتوانند به سمت شما جذب بشوند. اصلا به روند کاری افراد حرفه‌ای و موفق در این زمینه یک نگاهی بیندازید؛ مگر چه اشکالی دارد که بتوانید از روی دست آدم‌های موفق نگاه کنید و راه درست موفقیت در سایت انواتو استودیو را بیاموزید؟

بخش توضیحات صفحه پروفایل به این منظور طراحی شده تا فروشندگانی مثل شما به دیگران بفهمانند چه کارهای خارق‌العاده‌ای از دستشان بر می‌آید. پس از نوشتن توضیحات مورد نظر حتما آن را بررسی کنید تا غلط املایی و نگارشی نداشته باشد. در ضمن، شما می‌توانید شماره تماس خود را در قسمت توضیحات درج کنید تا اگر کاربران مایل هستند، با شما به صورت مستقیم در ارتباط باشند.

روش سوم: در جست‌وجوی قیمت در کف بازار

پیش از شروع این بحث باید نکته‌ای را به شما یادآور شویم؛ هیچ‌چیزی به اندازه وقت برای فریلنسرها ارزشمند نیست. لطفا پیش از اینکه بخواهید به اصطلاح بازارگرمی کنید و با ارائه دادن قیمت‌های ارزان، مشتریان بیشتری جذب کنید، به این فکر کنید که پروژه‌های گرافیکی مختلف چقدر از وقت شما را خواهند گرفت. از طرفی قیمت‌های غیر معقولانه و بسیار گران هم نمی‌تواند نشانه‌ای برای نشان دادن کیفیت کاری شما باشید. سعی کنید که با تحقیقات فراوان و لازم، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای قیمت‌گذاری کارهایتان را پیدا کنید.

در ادامه شما می‌توانید برای قیمت‌گذاری محصولات در سایت انواتو استودیو، یک بخش اضافه یا Extra را هم در نظر بگیرید. شما می‌توانید یک قیمت پایه ارائه دهید و در کنار آن یک گزینه Extra با قیمت‌های دیگر هم بگذارید تا کاربران در صورت تمایل، روی آن گزینه کلیک کنند. مقاله مشکلات طراح گرافیک فریلنسر را هم بخوانید.

روش چهارم: همیشه گوش‌به‌زنگ باشید

برقراری ارتباط با مشتریان و به اصطلاح مشتری‌مداری مهم‌ترین رکن موفقیت در فروش محصولات در بازاریابی دیجیتال است. سعی کنید که همیشه با برقراری ارتباط سریع با مشتریان، فاصله خود و برندتان را با آن‌ها به کم‌ترین اندازه ممکن برسانید. برای مثال اگر کاربر، سوال خود را در قالب یک پیام برای شما فرستاده است، سعی کنید در اسرع وقت به آن پاسخ دهید تا او در مورد جزئیات کار شما اطلاعات کافی را کسب کنید.

توجه داشته باشید که اگر آن‌قدر سرتان شلوغ است که نمی‌توانید به کسی پاسخ بدهید، به خدمات خود پایان دهید. این توصیه را از ما قبول کنید که بدون پاسخگویی سریع به مشتریان نمی‌توان در سایت انواتو استودیو با موفقیت فعالیت کرد. بسیاری از کاربرانی که در سایت انواتو استودیو ورود می‌کنند، با افرادی روبه‌رو می‌شوند که پاسخ سؤال آن‌ها را در کمتر از یک روز می‌دهند؛ حالا اگر شما بخواهید جواب کاربران را بعد از یک هفته بدهید یا اصلا به سؤالات آن‌ها پاسخ ندهید باید به فعالیتتان پایان بدهید و به اصطلاح، درب اکانت خود را تخته کنید.

روش پنجم: حواستان به همه چیز باشد

همان‌طور که اشاره کردیم، نباید از مشتریان غافل شد و آن‌ها را از خود و مجموعه فروش دور کرد. برای اینکه بتوانید در سایت انواتو استودیو با حواس جمع فعالیت کنید، لازم است که موارد زیر را به یاد داشته باشید:

  • به پرسش‌های کاربران پاسخ دهید و به آن‌ها نشان دهید که شما مشکلاتشان را به خوبی درک می‌کنید. در ادامه به آن‌ها این اطمینان خاطر را بدهید که شما و مجموعه فروشتان گزینه‌ای ایده‌آل برای آن‌ها هستید
  • از تجربیات مشابه شغلی خود برای مشتریان بگویید و به آن‌ها ثابت کنید که با در دست داشتن یک رزومه کاری غنی و خوب، می‌توانید همان گزینه مناسب در سایت انواتو استودیو محسوب شوید
  • با یک فراخوان برنامه‌دار، قدرتمند و جذاب، توجه مشتریان را به خود جلب کنید. برای مثال با یک جمله ساده مثل «همین الان سفارش بدهید؛ پروژه شما تا پایان هفته هم با تخفیف ویژه و هم با سرعت بالا انجام خواهد شد» عملیات ترغیب مشتریان را کلید بزنید

روش ششم: دلیل یک تجربه کاربری خوب باشید

اگر در سایت انواتو استودیو تجربه کاری دارید، حتما و حتما از نمونه‌کارهای خود به دیگر مشتریان نشان دهید. این کار باعث می‌شود تا تجربه کاربری در مشتریان جدید به وجود بیاید؛ آن‌ها می‌توانند با مشاهده نمونه‌کارهای قبلی و موفق، به این یقین برسند که شما برای پروژه آن‌ها هم وقت کافی را به خرج خواهید داد.

در ضمن بهتر است که همیشه از توافقی که با مشتریان کرده‌اید، جلوتر حرکت کنید؛ به عبارت ساده‌تر مثلا اگر به یک مشتری قول داده‌اید که پروژه او را تا ۳ روز آینده تحویل خواهید داد، در ۲ روز این کار را انجام دهید و او را با یک تجربه کاربری قوی غافلگیر کنید.

سایت انواتو استودیو
دنیای وردپرس و سایت انواتو استودیو در هم تنیده و جدانشدنی هستند.

روش هفتم: از محدوده امن خارج نشوید!

محیط سایت انواتو استودیو، امن‌ترین و مطمئن‌ترین فضایی است که شما می‌توانید با مشتریان به توافق برسید و درست در موقع مقرر، دستمزد خود را تحویل بگیرید. به عبارت دیگر وقتی پای سایت انواتو در میان است، هیچ‌کدام از طرفین نمی‌توانند خلف وعده کنند و زیر توافق رسمی خود بزنند. از طرفی شما باید به یاد داشته باشید که از این محدوده امن فراتر نروید. مثلا اگر یک مشتری در محیط انواتو استودیو به شما پیام کاری داد و یک پروژه را به شما پیشنهاد کرد، سعی کنید تمام پروژه را در محیط سایت به انجام برسانید و توافق خود با او را در محیط اکانت خودتان شکل دهید.

ممکن است که بعضی از مشتریان از شما بخواهند که پروژه آن‌ها را در محیط خارج از سایت envato انجام دهید؛ مراقب چنین پروژه‌هایی باشید، چون اگر مشتری نخواهد دستمزد شما را پرداخت کند، سایت انواتو نمی‌تواند میانجی گیری کند و حق شما را پس بگیرد.

روش هشتم: از دردسر و اختلاف دوری کنید

اختلافات کاری، از جمله امور اجتناب‌ناپذیر حوزه فریلنسری و بازاریابی دیجیتال است. در بسیاری از اوقات شما می‌توانید بدون در جریان گذاشتن سایت انواتو استودیو اختلاف کاری خود با خریدار را حل کنید. اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد، چون شما می‌توانید در صورت لزوم با فرستادن یک ایمیل به مجموعه envato مسئله خود را مدیران و کارشناسان در میان بگذارید. در ضمن این نکته بسیار مهم را فراموش نکنید که ایجاد دعاوی و اختلافات بسیار زیاد ممکن است در تجربه کاربری و نتایج جست‌وجوی کاربران در مورد خدمات شما تأثیر بسیار منفی و بدی بگذارد.

[irp posts=”۲۱۰۳۹″ name=”نقد کردن حساب ارزی گرافیست‌ها، انیماتورها و طراح فریلنسر”]

روش نهم: از سایر پلتفرم‌ها الگوبرداری کنید

به سایر پلتفرم‌ها نگاهی بیندازید و ببینید که کاربران دیگر که در سایت‌هایی مثل Themeforest مشغول به فعالیت هستند، چه کاری انجام می‌دهند. الهام گرفتن از سایر کاربران و سایر پلتفرم‌ها هیچ اشکالی ندارد. برای اینکه بتوانید در محیط سایت انواتو استودیو با موفقیت ظاهر شوید، لازم است تا بدانید که در دنیای بزرگ و وسیع طراحی و دیزاین چه می‌گذرد. با آپدیت بودن روی حوزه کاری خود، همیشه می‌توانید به قله‌های بلند موفقیت دست بیابید.

نقد کردن درآمد دلاری زیر ۳۰ دقیقه

اگر یادتان باشد، در ابتدای این مقاله به کسب درآمد ارزی و دلاری کاربران ایرانی هم اشاره کردیم. گفتیم که درآمدهای بالا فقط به فریلنسرهای خارجی محدود نمی‌شود. اگر هنوز هم برای شما سؤال است که یک فریلنسر ایرانی چطور می‌توانید از پروژه‌های بین‌المللی و خارجی کسب درآمد کند و درآمد دلاری خود را به ریال تبدیل کند، با ماه همراه باشید.

به طور کلی، همه فریلنسرهای جهان می‌توانند بدون تحمل دردسرهای مختلف، درآمد دلاری و ارزی خود را با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف به ارزهای دیگر تبدیل کنند. این امکان به دلیل تحریم‌های اقتصادی ایران برای کاربران ایرانی به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. از این جهت، بسیاری از فریلنسرهای ایرانی که در حوزه پروژه‌های بین‌المللی مشغول به فعالیت هستند، مجبور می‌شوند که کارمزدهای سرسام‌آور را متحمل شوند تا درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنند.

از طرفی بسیاری از فریلنسرهای حرفه‌ای روی خدمات منحصربه‌فرد و ویژه مجموعه مطمئن نیک پرداخت حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. مجموعه نیک پرداخت با فراهم کردن بستری مناسب برای نقد کردن درآمد ارزی و دلاری کاربران، همه امکانات را در اختیار فریلنسرهای بین‌المللی قرار داده است. پروسه نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت با کمترین کارمزد و فقط در عرض ۳۰ دقیقه به پایان می‌رسد. برای بهره‌مندی از خدمات نقد کردن درآمد ارزی روی آدرس الکترونیکی نقد کردن درآمد ارزی کلیک کنید.

نقد کردن درآمد ارزی
تکمیل سفارش نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت زیر ۳۰ دقیقه

جمع‌بندی

سایت انواتو استودیو از جمله پلتفرم‌هایی است که به طراحان فریلنسر امکان فعالیت حرفه‌ای و کسب درآمد ارزی را می‌دهد. خدمات این سایت به ۲ بخش خریدوفروش محصولات مختلف مثل انواع تم، قالب سایت‌های مختلف و غیره مربوط می‌شود و بسیاری از فریلنسرهای ایرانی هم در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند. اگر شما می‌خواهید تا در سایت انواتو استودیو فعالیت داشته باشید و نحوه کسب درآمد ارزی را بیاموزید، کافی است مطالب ابن مقاله را با دقت هرچه تمام‌تر مورد مطالعه قرار بدهید.

در ضمن اگر شما جزو فریلنسرهایی هستید که در مورد پروسه نقد کردن درآمد ارزی خود دچار مشکل شده‌اید، بهتر است روی خدمات ویژه نیک پرداخت حساب باز کنید. شما می‌توانید در مجموعه نیک پرداخت همه درآمد دلاری و ارزی خود را با استفاده از درگاه‌های مطمئن، کارمزد پایین و خدمات ویژه فقط در عرض نیم ساعت به ریال تبدیل کنید.

خرید پی پالفروش پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست