درآمد از تم فارست

کسب درآمد از تم فارست (Themeforest) چگونه است؟

دنیای وردپرس، نبض تپنده وب‌سایت‌های موفق است و بدون قابلیت‌ها و ابزار آن، تقریبا نمی‌توان روی رقابتی شدن فعالیت یک وبسایت حساب خاصی باز کرد. از طرفی قالب‌های وردپرس، به خودی خود، یکی از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های وردپرس هستند که برای انتخاب آن‌ها باید دقت کافی را به خرج داد. شاید در ماجراجویی خود برای جست‌وجوی قالب وردپرس مناسب با سایت Themeforest آشنا شده باشید؛ جالب است بدانید که علاوه بر کسب درآمد از تم فارست، می‌توان محصولات خود را هم در آن به فروش رساند. برای تهیه قالب وردپرس و مشخصا، خرید قالب از تم قارست نیاز است تا چندین نکته را به یاد داشته باشید.

کسب درآمد از تم فارست، نیازمند کسب آگاهی و اطلاعات مفید و کاربردی بسیاری است که مسیر موفقیت را به شما نشان خواهند داد. پلتفرم تم فارست، از جمله مجموعه‌های قدرتمندی است که می‌توان روی ویژگی‌های و قالب‌های منحصربه‌فردش، حساب ویژه‌ای باز کرد. در ادامه این مطلب، تمامی نکات و جزئیات مهم در رابطه با خرید و فروش در این سایت را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

با توجه به اینکه امکان کسب درآمد از تم فارست به صورت ارزی امکان‌پذیر است، می‌توانید تمامی فعالیت‌های خود در این مجموعه را به عنوان یک سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت تلقی کنید. با کسب درآمد ارزی از فروش محصولاتتان در تم فارست، دیگر هیچ دغدغه‌ای برای درآمدزایی باقی نمی‌ماند و می‌توانید با خیالی آسوده و دستانی پُر از موفقیت، رو به آتیه بتازید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به سراغ یکی از مطمئن‌ترین و کاردرست‌ترین مجموعه‌های خرید و فروش قالب وردپرس برویم.نگران پرداخت‌ها و نقد کردن درآمد ارزی هم نباشید، با نیک پرداخت، همه درآمدهای ارزی، قابل نقد شدن هستند!

خرید با پی پال
برای استفاده از خدمات پی پال در ایران کلیک کنید

تم فارست چیست؟

پیش از آنکه با بحث کسب درآمد از تم فارست آشنا بشویم، لازم است در ابتدا بدانیم که این پلتفرم دقیقا چیست. تم فارست یک بازار بزرگ و وسیع در حوزه طراحی وبسایت و مشخصا دنیای وردپرس است. گزینه‌های ارائه‌شده توسط تم فارست که در رابطه با توسعه وب، طراحی قالب‌های ساده وردپرس و انواع دیگر آن ایجاد شده‌اند، تنوع و گستردگی خاصی دارند. شاید همین چندوقت اخیر، وقتی که در حال تماشای ویدیوهای آموزشی در یوتیوب بودید، بارها و بارها با تبلیغات مربوط به کسب درآمد از تم فارست مواجه شده‌اید؛ این ویژگی مهم و برجسته، تنها یکی از چندین مزیت استفاده از این پلتفرم محسوب می‌شود. در مورد سایت Asseco که یکی از سایت‌های مشهور طراحی نرم افزار است نیز این مقاله را بخوانید.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این سایت، فروش محصول در تم فارست است. در حال حاضر، تم فارست، بزرگترین و محبوب‌ترین محور قالب‌های وردپرس در فضای مجازی محسوب می‌شود. جالب است بدانید که به جز کسب درآمد از تم فارست، خرید از تم فارست جزو محبوب‌ترین فعالیت‌هایی است که کاربران در رابطه با این پلفترم انجام می‌دهند. در حالی که تنها ۲۸ درصد از محصولات تم فارست را قالب‌های وردپرس تشکیل می‌دهند، ۸۰.۵ درصد از درآمد این پلتفرم به قالب‌های وردپرس تعلق دارند. با همه این اوصاف، به این آمار شگفت‌انگیز در رابطه با کسب درآمد از تم فارست و فروش محصولات توجه کنید:

  • مجموع فروش تم فارست برابر با ۳۵۵ میلیون و ۶۱۸ هزار است.
  • میزان فروش قالب‌های وردپرس در تم فارست، برابر با ۲۸۶ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۶۲۵ دلار است برآورد می‌شود.
درآمد از تم فارست
لوگوی تم فارست، عجیب و جالب است؛ در این لوگو که نشانی از دست یک خرس دیده می‌شود، احتمالا می‌توان قدرت این پلتفرم برای پوشش قالب‌های وردپرس را به خوبی درک کرد.

مزایای استفاده از تم فارست

در نظر گرفتن معایب یک پلفترم مطمئن و کارآمد در کنار مزایای آن، از ضروری‌ترین کارهایی است که پیش از ورود باید در نظر گرفت. بدیهی است که هر مجموعه‌ای از بعضی نقایص هم برخوردار شده است که باید از آن‌ها مطلع شد و آثارشان را روی کار خود مورد بررسی کامل قرار داد. در ابتدا بهتر است تا با همه مزایا و نقاط مثبت تم فارست آشنا شوید تا در ادامه، معایب آن را هم زیر ذره‌بین قرار دهیم؛ موارد زیر، تعدادی از مزایای مهم پلتفرم تم فارست هستند:

  • ترافیک بالا: یکی از مهم‌ترین مسائلی که روی بحث کسب درآمد از تم فارست موثر است، ترافیک بالای این سایت است که کاربران را در معرض پیشنهادهای تجاری و پول‌ساز متعددی قرار می‌دهد. تم فارست، به عنوان یک مجموعه برای خرید و فروش قالب‌های وردپرس، بخش عمده‌ای از ترافیک سایت را به پروژه‌های آتیه‌دار تبدیل می‌کند. ترافیک بالای سایت تم فارست به آن دلیل است که این پلتفرم، تمامی گزینه‌های خرید و فروش را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا هیچ احساس نیازی برای پیدا کردن کِیس مورد نظر وجود نداشته باشد.
  • برخورداری از سیستم Meta: کسب درآمد از تم فارست با استفاده از سیستم متا صورت می‌گیرد؛ از این بابت، سیستم خرید و فروش در تم فارست با شعار Handling Everything Meta پیش می‌رود. با تکیه بر قابلیت‌های این سیستم خرید و فروش، می‌توان علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و انرژی، به راحتی پول درآورد.
  • دموهای زیبا و جذاب: عملیات فروش در تم فارست، بسیار هوشمندانه و با ارائه دمو امکان‌پذیر خواهد بود. شما به عنوان یک فروشنده، می‌توانید در ابتدا، دمویی جذاب از پروژه را به اجرا بگذارید و سپس آن را بفروشید. ارائه یک دمو از کل پروژه می‌تواند این امکان را به خریداران ارائه دهد تا آنچه که می‌خواهند بخرند را در یک نگاه مشاهده کنند.
  • بررسی کدهای استاندارد برای تم‌ها: تم فارست از آن دسته مجموعه‌هایی است که به استانداردهای کدنویسی متعهد است. این مجموعه، تمامی تم‌ها و قالب‌هایی که انتخاب می‌کنید را با کدهای استاندارد بررسی می‌کند تا هیچ ‌چیز از قلم نیفتد.

بررسی معایب تم فارست

همان‌طور که گفتیم، کسب درآمد از تم فارست، ایرادات خاص خودش را هم دارد. برای موفقیت در هر مسیری لازم است تا علاوه بر نقاط قوت، نقاط ضعف آن را مورد بررسی قرار دهیم. موارد زیر، مهم‌ترین معایب و کاستی‌های تم فارست محسوب می‌شوند:

  • رقابت بسیار شدید: یکی از نقاط ضعف ترافیک بسیار شدید سایت تم فارست این است که فضای فعالیت‌ها را به شدت رقابتی می‌کند. این یک واقعیت مسلم است که برای فروش یک قالب و کسب درآمد از تم فارست، باید در بین ده‌ها هزار قالب دیگر رقابت کرد. البته این درست است که همه قالب‌ها در یک دسته‌بندی قرار می‌گیرند، اما باز هم برای هر دسته‌بندی، هزاران‌هزار محصول مشابه در حال رقابت هستند.
  • عدم ارتباط با مشتریان: یکی از معضلات کسب درآمد از تم فارست، عدم تماس فروشنده تم با مشتری است. به عبارت ساده‌تر، کاربران (چه فروشنده‌ها و خریداران) هیچ ارتباط مستقیمی با یکدیگر نخواهند داشت. این، به معنای آن است که همه کاربران به پیکره تم فارست گره خورده‌اند و هیچ امکان ارتباطی مشخصی وجود ندارد. با این اوصاف، اگر یک روزی بخواهید تمام پروژه‌های کاری و یا مشتریانتان را به یک پلتفرم دیگر انتقال دهید، چه باید بکنید؟ یا اگر روزی، تم فارست بخواهد برای همیشه کرکره‌اش را پایین بکشد، تکلیف شما چیست؟
  • ضعف در اعلام پشتیبانی: هر کاربری که می‌خواهد قالب مورد نظرش را در تم فارست خریداری کند، معمولا به دنبال یک سوپاپ اطمینان در طرف مقابل می‌گردد؛ یکی از سوپاپ‌‌های اطمینان، این است که یک خریدار مطمئن شود که از کالای مورد نظر پشتیبانی به عمل می‌آید. این به آن معناست که اگر خریدار با مشکلاتی روبه‌رو شد، دستش به جایی بند باشد. یکی از مشکلات مهم در کسب درآمد از تم فارست، این است که فروشنده به صورت داوطلبانه، گزینه پشتیبانی را برای محصولاتش فعال کند. در غیر این صورت، برچسب this item is not supported کالاهای قابل فروش زده می‌شود.
  • عدم درآمدزایی در گذر زمان: بسیاری از کاربران از این ویژگی تم فارست شکایت دارند که این سایت، امکان کسب درآمد از تم فارست را در مرور زمان و آپدیت شدن ورژن‌های جدید، حذف کرده است. به زبان ساده‌تر، شما به عنوان فروشنده، نمی‌توانید از نسخه‌های آپدیت‌شده محصولاتتان که در آینده به مشتریان ارائه می‌شود، پولی دریافت کنید. قابلیت «یکبار پرداخت، برای همیشه» از جمله ویژگی‌های منفی تم فارست است. به طور کلی، تم فارست، فرصت درآمدزایی در به‌روزرسانی محصولات را از فروشندگان سلب کرده است.
  • شهروندان غیر آمریکایی، از درآمد کمتری برخوردار می‌شوند: بعضی از قابلیت‌های تم فارست نشان‌دهنده آن است که شعار معروف «America First» به خوبی در ذهن آن‌ها جا خوش کرده است. کسب درآمد از تم فارست با توجه به اینکه قوانین‌های مالیاتی ایالات متحده در آن اعمال می‌شود، برای شهروندان غیر آمریکایی بسیار پایین‌تر است. با این اوصاف، حدود ۲۸ درصد از درآمد کاربران غیرآمریکایی باید به حساب IRS و معاهدات مالیاتی ایالات متحده واریز شود.
درآمد از تم فارست
یک نمونه از قالب‌های اجتماعی و خانوادگی که توسط تم فارست ساخته و ارائه شده است

نحوه خرید از تم فارست چگونه است؟

نحوه خرید قالب‌های وردپرس از طریق تم فارست برای کاربران خارجی بسیار آسان است. آن‌ها می‌توانند، پس از انتخاب تم مورد نظرشان، یکی از درگاه‌های بین‌المللی مرتبط با ارز کشورشان را برگزینند تا در ادامه، عملیات پرداخت به راحتی انجام شود. شرایط برای کاربران ایرانی بسیار متفاوت است؛ به دلیل تحریم‌های اقتصادی که به ایران وارد شده است، امکان پرداخت با ریال و دلار به صورت مستقیم از طرف حساب‌های ایرانی وجود ندارد. بنابراین باید از طریق سایت‌های واسطه، این کار را انجام داد.

تنها روشی که می‌توان با استفاده از آن، پروسه پرداخت هزینه‌ها و شارژ حساب تم فارست را به راحتی انجام داد، استفاده از درگاه‌های بین‌المللی دیگر مانند پی پال، مستر کارت یا ویزا کارت است. ویزا کارت و مستر کارت از کارمزدهای بسیار بیشتری برخوردار هستند و استفاده از آن‌ها پیچیدگی خاص خودش را دارد.

پروسه خرید و کسب درآمد از تم فارست را می‌توان از طریق درگاه Pay Pal به راحتی انجام داد. شما می‌توانید عملیات پرداخت هزینه‌ها و نقد کردن درآمد از تم فارست را با تکیه بر قابلیت‌های سایت نیک پرداخت با خیال راحت انجام دهید. برای پرداخت هزینه‌ها از طریق نیک پرداخت کافی است تا روی آدرس الکترونیکی خرید با حساب پی پال کلیک کنید. در ادامه، با این قضیه نقد کردن درآمد از تم فارست هم به صورت مفصل آشنا خواهید شد.

نحوه فروش محصول در تم فارست و کسب درآمد ارزی

همان‌طور که از ابتدای مقاله تاکید می‌کنیم، بحث کسب درآمد از تم فارست، مهم‌ترین ویژگی این پلتفرم است. افراد متخصصی که در رابطه با طراحی تم و قالب وردپرس فعالیت می‌کنند، می‌توانند از طریق این مجموعه، قالب‌های خود را به فروش برسانند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که در حوزه طراحی قالب‌های HTML، وردپرس، Joomla، قالب‌های فلش و فوتوشاپ فعالیت می‌کنید، می‌توانید از طریق فروش آن‌ها در تم فارست، کسب درآمد ارزی داشته باشید. با خواندن این مقاله نیز با بررسی چند قالب ساده وردپرس آشنا شوید.

توجه کنید که اگر قالب‌های شما که برای فروش در مجموعه تم فارست ارائه می‌دهید، انحصاری باشند، به ازای فروش هرکدام آن‌ها، ۳۵ تا ۵۰ درصد مبلغ را دریافت خواهید کرد. اگر قالب‌های مورد نظر شما غیر انحصاری باشند، تنها ۲۵ درصد از مبلغ فروش را دریافت می‌کنید. این قضیه نشان می‌دهد که تم فارست مشخصا در پِی ارائه قالب‌های کاملا انحصاری است و قصد ندارد که امکان کسب درآمد بیستر برای طراحان و کدنویسان را فراهم کند. با این حال، اگر قصد دارید که از خدمات فروش محصول و قالب در تم فارست بهره‌مند شوید و کسب درآمد ارزی داشته باشید، کافی است تا در سابت Themeforest حساب ابجاد کنید و به سوی آینده‌ای درخشان گام بردارید.

نقد کردن درآمد ارزی با نیک پرداخت

کسب درآمد از تم فارست به صورت ارزی و دلاری است و می‌تواند آورده خوبی برای شما داشته باشد. بسیاری از فروشندگان در فضای تم فارست، می‌توانند درآمدهای ارزی خود را به راحتی نقد و یا حتی آن‌ها را به ارزهای کشور خودشان تبدیل کنند. همان‌طور که گفته بودیم، ایران به دلیل تحریم‌های اقتصادی ایالات متحده، در بحث نقل‌و انتقال پول و ارز دچار مشکلات عدیده‌ای است و نمی‌توان عملیات نقد کردن را به راحتی انجام داد.

اما نیاز نیست که نگران نقد کردن درآمد ارزی خود باشید. با استفاده از قابلیت‌های پلتفرم نیک پرداخت همه کارها به راحتی قابل انجام شدن است. شما می‌توانید با کمترین کارمزد و در سریع‌ترین زمان ممکن، درآمد ارز خود را به راحتی نقد کنید. خدمات نیک پرداخت به صورت ۲۴.۷ (۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته) است و برای دستیابی به آن کافی است روی آدرس الکترونیکی نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت کلیک کنید.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درامد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید.

جمع‌بندی

خرید و تهیه قالب‌های کاربردی و مفید برای وردپرس از جمله کارهای حساس و دقیق است که باید برای آن وقت گذاشت و پتانسیل پلتفرم‌های حرفه‌ای بهره‌مند شد. تم فارست هم یکی از همین پلفترم‌های حرفه‌ای محسوب می‌شود که امکان کسب درآمد را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کسب درآمد از تم فارست از طریق فروش محصولات و قالب‌های طراحی‌شده توسط کاربر صورت می‌گیرد.

با استفاده از قابلیت‌های تم فارست و امکانات نقد کردن درامد ارزی در نیک پرداخت، می‌توانید از دنیای کدنویسی نهایت لذت را ببرید. راستی، اگر می‌خواهید تم مورد نظرتان را بخرید، درآمد از تم فارست را تجربه کنید و یا در بخش پرداخت، دچار مشکل شده‌اید، کافی است تا روی خدمات پرداخت از طریق پی پال نیک پرداخت، حساب باز کنید. چنانچه برای سایت خود نیاز به خرید هاست دارید نیز، برای خرید هاست و دامنه خارجی این لینک را کلیک کنید.

فروش ارز دیجیتالفروش پرفکت مانیفروش پی پالفروش مسترکارتفروش وب مانیفروش ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست