افزایش هزینه گس اتریوم

افزایش میانگین هزینه گس اتریوم به ۲۰ دلار

در حالی که در چند وقت اخیر شاهد کاهش قیمت کارمزد تراکنش‌های اتریوم بودیم، هزینه گس اتریوم دوباره صعودی شده است.

در اواسط ماه مارس، قیمت کارمزد اتریوم برای هر تراکنش به ۵٫۹۸ دلار رسیده بود. اما حالا دوباره شاهد افزایش قیمت گس شبکه دومین ارز دیجیتال برتر دنیا هستیم. در سومین روز از ماه آوریل، هزینه هر تراکنش در شبکه اتریوم به قیمت ۰٫۰۰۵۶ اتر یا ۱۹٫۵۸ دلار رسید.

می‌توان گفت ماه گذشته، یکی از بهترین ماه‌های اتریوم از نظر هزینه‌های تراکنش در شبکه بود. مخصوصا برای بسیاری از افرادی که در زمینه NFT و متاورس فعال هستند، کاهش قیمت گس اتریوم یک اتفاق بسیار خوشایند محسوب می‌شد. در حالی که در تاریخ ۱۰ ژانویه هزینه هر تراکنش اتریوم به قیمت سرسام آور ۵۲ دلار رسیده بود، در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۲، هزینه گس به ۵٫۹۸ دلار رسید.

به طور میانگین، هزینه گس اتریوم از اواسط ماه ژانویه تا اواسط ماه مارس، کاهشی ۸۸٫۴۹ درصدی را تجربه کرده است. هرچند از اواسط ماه مارس تا امروز، دوباره شاهد افزایش قیمت گس اتریوم هستیم. کارمزد اتریوم در حال حاضر برای هر تراکنش، به ۱۹٫۵۸ دلار رسیده است.

افزایش میانگین هزینه گس اتریوم

در زمان نگارش این مطلب، میانگین هزینه جابه‌جایی در شبکه اتریوم برای هر تراکنش معادل ۰٫۰۰۵۶ دلار است. متوسط کارمزدهای اتریوم نیز به ۰٫۰۰۲۱ اتر یا ۷٫۴۷ دلار رسیده است. این در حالی است که متوسط قیمت در ماه مارس ۲٫۳۹ دلار بود.

در حالی که هر دو میانگین قیمت و متوسط قیمت در اتریوم در لایه اول (Layer One) افزایش داشته‌اند، هزینه‌ها در لایه دوم نیز در حال افزایش است. برای مثال در لایه Loopring، کمترین هزینه تراکنش ۰٫۱۵ دلار و کارمزد برای تبدیل یک توکن به توکن دیگر ۰٫۸۷ دلار است. در حال حاضر هزینه تبدیل یک توکن در لایه اول، ۲۵٫۶۷ دلار است.

Zksync نیز برای هر تراکنش در لایه دوم، ۰٫۲۱ دلار کارمزد دریافت می‌کند و هزینه تبدیل یک توکن ۰٫۵۲ دلار است. Polygon Hermez برای جابه‌جایی اتریوم ۰٫۲۵ دلار دریافت می‌کند. بسیاری از دیگر لایه‌های دوم اتریوم نیز به همین ترتیب افزایش قیمت داشته‌اند.

اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال در شبکه اتریوم یا هر شبکه دیگری هستید، می‌توانید درخواست خود را در نیک پرداخت ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن انجام شود. همچنین برای نقد کردن درآمد ارزی خود نیز می‌توانید به نیک پرداخت اعتماد کنید. نیک پرداخت در کمتر از ۳۰ دقیقه سفارش درآمد ارزی شما را انجام می‌دهد.

نقد کردن بیت کوین، پی پال، پرفکت مانی
شما می‌توانید از طریق بخش نقد کردن درامد ارزی در نیک‌پرداخت، همه درآمد دلاری خود را تبدیل به ریال و تومان کنید.

منبع: Bitcoin News

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست