گیفت کارت نینتندو

نحوه خرید گیفت کارت نینتندو سوئیچ چگونه است؟

گیمرهای قدیمی با اسم نینتندو کاملا آشنایی دارند، هربار که نام این کنسول به میان می‌آید، یاد خاطرات بسیار شیرین دنیای بازی می‌افتند. برای بسیاری از ما نینتندو یادآور شکل و شمایل جناب ماریو پارتی یا همان قارچ‌خور خودمان است که در یک‌دوره‌، قهرمان کنسول‌های بسیار قدیمی بود. حالا با ظهور شکل جدید این کنسول و قابلیت‌های گیفت کارت نینتندو همه خاطرات برای یک‌بار دیگر هم که شده، سر از تاریخ بیرون آورده‌اند.

کنسول نینتندو سوئیچ از آن‌دسته کنسول‌هایی است که می‌توانید هرجایی که دلتان خواست، ببریدش و در مکانی که عشقتان کشید، با آن بازی کنید. نینتندو سوئیچ یک کنسول دستی و قابل حمل مانند PSP است که در حال حاضر روی سکوی هشتم رده‌بندی کنسول‌های خانگی جهان ایستاده. قبل از اینکه به سراغ بحث شیرین گیفت کارت نینتندو برویم، بهتر است این خبر خوش را هم بدهم که نینتندو سوئیچ قابلیت اتصال به تلویزیون را هم داراست و همه‌جوره با شرایط شما کنار خواهد آمد.

حالا که صحبت از آقای ماریو پارتی یا همان قارچ‌خور شد، جالب است بدانید که ورژن جدید بازی Mario Party برای کنسول نینتندو سوئیچ وارد بازار شده است. یکی از ابزارهایی که دست شما را برای لذت بردن از همه بازی‌های اختصاصی نینتندو سوئیچ باز می‌گذارد، خرید گیفت کارت Nintendo است. اما این گیفت کارت در واقع چه‌چیزی است و چگونه می‌شود آن را تهیه و استفاده کرد؟ پاسخ به این سوالات و دیگر مطالب مرتبط با گیفت کارت Nintendo، سوژه این مطلب است.

گیفت کارت نینتندو چیست؟

گیفت کارت Nintendo یا همان کارت هدیه نینتندو یک کارت اعتباری است که قابلیت استفاده از امکانات ویژه را در اختیار کاربران می‌گذارد. این امکانات ویژه که با استفاده از گیفت کارت نینتندو در دسترس هستند، شامل قابلیت بازی‌های آنلاین و خرید از فروشگاه آنلاین نینتندو است. سازوکار یک گیفت کارت نینتندو دقیقا شبیه به عملکرد یک کارت شارژ تلفن همراه است. همان‌طور که با خریدن یک کارت اعتباری ۲۰۰۰ هزار تومانی برای شارژ کردن خط تلفن همراهتان بهره می‌برید، اعتبار یک گیفت کارت نینتندو همان‌طور برای شما کار خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با گیفت کارت‌های دیگر می‌توانید مطالب قبلی ما با عنوان گیفت کارت اسپاتیفای و گیفت کارت پلی استیشن را مطالعه کنید.

خرید در فروشگاه آنلاین Nintendo

بسیاری از کاربران عاشق این هستند که از فروشگاه آنلاین نینتندو خرید کنند. خب چه‌چیزی بهتر از یک گیفت کارت نینتندو که با استفاده از اعتبار آن بتوان یک خرید درست‌وحسابی در این فروشگاه آنلاین کرد؟ گیفت کارت Nintendo قابلیت خرید بازیهای معروف نینتندو، DLC ها و اشتراک‌های ویژه را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. حتی اگر خودتان هم زیاد اهل آنلاین بازی کردن نیستید، می‌توانید گیفت کارت نینتندو را به یکی از دوستان گیمرتان هدیه بدهید تا با استفاده از اعتیار آن لذت ببرد.

گیفت کارت نینتندو
فروشگاه آنلاین نینتندو را با عنون Nintendo eShop می‌شناسند. “قارچ‌خور” یا همان ماریو پارتی نماد اصلی این قسمت است.

قابلیت بازی کردن به صورت آنلاین

یکی دیگر از کاربردهای استفاده از اعتبار گیفت کارت Nintendo، امکان بازی آنلاین است. شما می‌توانید یک اشتراک ۱۲ ماهه (یک‌ساله) یا ۳ ماهه (فصلی) از نوع Nintendo Switch Online را با استفاده از اعتبار گیفت کارت نینتندو تهیه کنید و به عضویت خانواده بزرگ نینتندو سوئیچ بپیوندید. این قابلیت، اجازه به اشتراک گذاشتن این حساب‌ها برای حداکثر ۸ نفر دیگر از دوستان یا اعضای خانواده‌تان را می‌دهد. در ضمن گیفت کارت نینتندو در ۴ نوع ۱۰ دلاری، ۲۰ دلاری، ۳۵ دلاری و ۵۰ دلاری قابل خرید و تهیه کردن هستند.

بازی کردن آنلاین در دنیای نینتندو، دسترسی به بازی‌های اختصاصی این کنسول که به بازی‌های NES (Nintendo Entertainment System) را در اختیار کاربران می‌گذارد. در ضمن، با استفاده از خرید این امکانات با اعتبار یک گیفت کارت نینتندو می‌توان از فضای ذخیره‌سازی ابری را برای Backup گرفتن بهره برد. از برنامه هوشمند برای چت صوتی با دیگر گیمرها هم برای‌تان نگویم که دنیای خاص خودش را دارد! این قابلیت هم با خرید اشتراک‌های نینتندو سوئیچ قابل استفاده است.

گیفت کارت نینتندو
یک نما از ورژن جدید بازی ماریو پارتی در بخش آنلاین نینتندو سوئیچ.

معرفی فروشگاه‌های آنلاین خرید گیفت کارت نینتندو

نوع و اندازه اعتبار گیفت کارت Nintendo با توجه به نوع منطقه سکونت کاربران یا پلتفرمی که برای خرید انتخاب می‌کنند، متفاوت است. مثلا کارت‌های هدیه جدیدتر معمولا در سایت آمازون و کمی بعدتر در موجودی دیگر فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌گیرند. من سعی کردم تا اکثر پلتفرم‌هایی که گیفت کارت نینتندو را می‌فروشند، شناسایی کنم و آن‌ها را در لیست زیر در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهم:

خرید گیفت کارت Nintendo

همان‌طور که در بخش قبلی مطالعه کردید، امکان خرید گیفت کارت نینتندو از طریق سایت‌ها، پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر قابل خرید است. همه این فروشگاه‌های آنلاین، معتبر و معروف هستند و به محض خرید کردن از آن‌ها می‌توان از اعتبار کارت هدیه و اشتراک‌های ویژه بهره‌مند شد.

امکان پرداخت در بسیاری از این فروشگاه‌های معتبر و آنلاین از طریق پرداخت به واسطه درگاه PayPal امکان‌پذیر است. اما خرید از سایت‌های خارجی آن‌هم از داخل ایران، دردسرهای پرداخت ارزی خاص خودش را دارد. گاهی این دردسرها آن‌قدر وخیم و پیچیده می‌شوند که بسیاری از گیمرها قید هرچه گیفت کارت را می‌زنند و همان‌طور آفلاین به بازی کردن ادامه می‌دهند. بماند که پرداخت از طریق پی پال هم از طریق همه پلتفرم‌های ایرانی به سادگی امکان‌پذیر نیست و باید در جست‌وجوی یک پلتفرم مطمئن و امن برای پرداخت‌های به موقع بود. برای آشنایی بیشتر با شرایط پرداخت در پی پال از طریق نیک‌پرداخت روی این لینک کلیک کنید. برای استفاده از بخش خدمات خرید از سایت‌های خارجی با پی پال در نیک‌پرداخت از کارشناسان ما مشاوره بگیرید. ضمن اینکه امکان افتتاح حساب امن پی پال با نیک پرداخت نیز وجود دارد.

خرید با پی پال
برای استفاده از خدمات پی پال در ایران کلیک کنید

نحوه استفاده از کٌد یا ردیم کردن گیفت کارت نینتندو

مرحله اول) برای شروع کافی است که پس از خریدن یکی از ۴ نوع گیفت کارت نینتندو (با توجه به میزان اعتباری که مد نظرتان است) یک اکانت در نینتندو بسازید. برای این کاری کافی است تا روی این لینک کلیک کنید. حالا به فروشگاه آنلاین نینتندو بروید و هر بازی را دلتان می‌خواهد، برای خرید انتخاب کنید.

گیفت کارت نینتندو
تصویری از بخش خرید بازی‌های نینتندو سوئیچ در بخش فروشگاه آنلاین.

مرحله دوم) بخش مرتب با خرید ورژن دیجیتالی (غیر فیزیکی) بازی را انتخاب کنید.

گیفت کارت نینتندو
در این بخش باید تایید کنید که قصد شما خریدن ورژن دیجیتال یک بازی در فروشگاه آنلاین نینتندو است.

مرحله سوم) ردیم کردن (Redeem) به پروسه‌ای گفته می‌شود که شما می‌خواهید کد گیفت کارت نینتندو را وارد کنید. حالا برای ردیم کردن کارت هدیه‌تان، به بخش Nintendo eShop Card بروید.

گیفت کارت نینتندو
در این بخش باید مستقیما به وروردی پرداخت قیمت بازی آنلاین در فروشگاه آنلاین نینتندو متصل شد.

مرحله چهارم) پس از انجام پرداخت توسط کارت‌های اعتباری از طریق پی پال یا ویزا کارت، گزینه Please Enter Your Code را انتخاب و کد ۱۶ رقمی را برای ردیم کردن وارد کنید.

گیفت کارت نینتندو
کد ۱۶ رقمی گیفت کارت را در این قسمت وارد کنید.
خرید با پی پال
برای استفاده از خدمات پی پال در ایران کلیک کنید

یک میان‌بر

البته برای رهایی از مسیر پیچیده بالا می‌توان از یک میان‌بر هم استفاده کرد. برای این کار وارد بخش ردیم کردن مستقیم گیفت کارت در سایت نینتندو شوید و کد ۱۶ رقمی کارت را وارد کنید.

سوالات متداول در خصوص گیفت کارت نینتندو

حالا که به صورت کامل و مفصل با دنیای بامزه و جالب نینتندو سوئیچ آشنا شدید، احتمالا سوالات زیادی در ذهنتان به وجود آمده است. بسیاری از این سوالات، پرسش شخصی من و هزاران‌هزار کاربر دیگر در سرتاسر دنیا هم بوده و هست. من تصمیم گرفتم تا تعدادی از این سوالات پرتکرار که اهمیت بالایی دارند را جمع‌آوری کنم و در کنار شما به مرور پاسخ‌هایشان بنشینم:

  • چرا گیفت کارت Nintendo برای من کار نمی‌کند؟ قبل از هرچیزی مطمئن شوید که کد ۱۶ رقمی را به درستی وارد کرده‌اید. در ضمن باید مطمئن شوید که کشور درج‌ شده در گیفت کارت را در تنظیمات به درستی وارد کنید. اگر با همه این اوصاف باز هم دچار مشکل هستید، نگران نباشید و ۲۴ ساعت بعد، دوباره پروسه ردیم کردن را با دقت انجام دهید.
  • گیفت کارت Nintendo تاریخ انقضا دارد؟ نه؛ اعتبار کارت‌های هدیه نینتندو در هر زمانی که دلتان بخواهد، قابل استفاده و ردیم شدن هستند.
  • تصمیم من پس از خرید گیفت کارت عوض شد؛ می‌توانم پولم را پس بگیرم؟ معمولا هیچ گیفت کارتی قابل پس گرفتن توسط فروشگاه‌های آنلاین نیست. اما اگر محصولتان را اشتباهی خریده‌اید یا چیزی که به شما تحویل داده شده، اشتباهی است، می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و مشکلتان را حل کنید.
  • چگونه می‌توان موجودی اعتبار گیفت کارت Nintendo را چک کنم؟ با وارد کردن کد گیفت کارت در فروشگاه آنلاین نینتندو می‌توانید موجودی اعتبار باقی‌مانده را بررسی کنید.

جمع‌بندی

دنیای نینتندو با خاطرات بچگی اکثر گیمرها گره خورده است؛ از ماریو پارتی بگیرید تا آن بازی‌های محبوب فامیلی‌گیم که از کوچک تا بزرگ را سرگرم می‌کرد. حالا با ورود نسل جدید این کنسول با عنوان نینتندو سوئیچ، امکان بهره‌مندی از قابلیت‌های بسیار فروانی در اختیار کاربران و گیمرها قرار گرفته است. بسیاری از بازی‌های جدید و محبوب و امکان بازی کردن به صورت آنلاین همین حالا در نینتندو سوئیچ در دسترس هستند.

مهم‌ترین ابزاری که می‌تواند کاربران را به صورت مستقیم به فروشگاه آنلاین نینتندو سوئیچ متصل کند، گیفت کارت Nintendo است. استفاده از اعتبار موجودی یکی از ۴ نوع گیفت کارت اجازه خریداری کردن بازی‌ها، بهره‌مندی از DLC ها و بازی کردن آنلاین را صادر می‌کند. در این مطلب به صورت کامل با همه پلتفرم‌های معتبری که گیفت کارت نینتندو را عرضه می‌کنند، آشنا شدبم.

در ادامه این مطلب خواندیم که امکان پرداخت و خرید گیفت کارت نینتندو از طریق درگاه پی پال به راحتی فراهم است. بسیاری از پلتفرم‌های پرداختی در داخل ایران برای انجام این کار وجود دارند اما ممکن است دردسرهایی را به همراه داشته باشد. با تکیه بر تجربه ۱۵ ساله پرداخت ارزی نیک پرداخت و خدمات معتبر و حرفه‌ای مجموعه ما، در خصوص امکان خرید از سایت‌های خارجی از مشاوره متخصصین ما بهره‌مند شده و به استقبال آقای قارچ‌خور در دنیای نینتندو، آن‌هم در سال ۲۰۲۲ بروید!

خرید پی پالخرید مسترکارتخرید ویزاکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست