بیشترین ارز دیجیتال جستجو شده

دوج کوین بیشترین میزان جستجو را در آمریکا دارد

طبق جدیدترین تحلیل داده‌های گوگل ترندز، دوج کوین بیشترین میزان جستجو را در میان آمریکایی‌ها دارد. بیت کوین نیز پس از دوج کوین در رتبه دوم قرار گرفته است.

طبق جدیدترین تحقیقاتی که توسط Coin Insider از طریق داده‌های گوگل ترندز صورت گرفته، این نتایج به دست آمده است. طبق این تحقیقات، ارز دیجیتال دوج کوین از این نظر محبوبترین رمزارز این کشور محسوب می‌شود. دوج کوین در ۲۳ ایالت آمریکا در رتبه اول قرار گرفته است.

در حال حاضر دوج کوین با ارزش بازار ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در رتبه ۱۱ بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال دنیا قرار دارد. این ارز دیجیتال همچنین برترین میم کوین (Meme Coin) دنیا محسوب می‌شود. نورث داکوتا، مونتانا، فلوریدا، هاوایی، نیو مکزیکو و نیوجرسی از جمله ایالاتی هستند که از نظر آمار گوگل، بیشترین جستجو را در خصوص ارز دیجیتال دوج کوین انجام داده‌اند.

در همین حال، بیت کوین نیز توانسته با ۱۰ ایالات، دومین ارز دیجیتال سرچ شده در گوگل باشد. می سی سی پی، آلاسکا و نیو همپشایر از جمله ایالاتی هستند که بیشترین جستجو را در خصوص بیت کوین انجام داده‌اند. طبق داده‌های گوگل ترندز، جستجوی واژه «bitcoin» در ایالات متحده آمریکا امتیاز ۲۹ از ۱۰۰ را از آن خود می‌کند. جالب است بدانید که در ماه سال ۲۰۲۱، این کلمه امتیاز ۱۰۰ را به دست آورده بود.

دوج کوین برترین ارز دیجیتال جستجو شده در ایالات متحده آمریکا

در حالی که دوج کوین برترین ارز دیجیتال از نظر جستجوی گوگل محسوب می‌شود و بیت کوین در رتبه بعدی قرار می‌گیرد، اتریوم توانسته در هشت ایالت از جمله اوهایو، ویرجینیا، ایندیانا و لوسیانا در رتبه اول جای بگیرد. بعد از اتریوم، شیبا اینو، یکی دیگر از میم کوین‌ها توانسته با هفت ایالت در رتبه بعدی قرار بگیرد. در حالی که شیبا اینو در اکتبر سال ۲۰۲۱ توانست امتیاز ۱۰۰ جستجوی گوگل را از آن خود کند، این ارز دیجیتال حالا امتیاز صفر گرفته است.

توکن آدا از بلاکچین قراردادهای هوشمند کاردانو، توانسته با رشدی ۴۰ درصدی در رتبه بعدی قرار بگیرد. هرچند با وجود این رشد، کاردانو در حال حاضر ۲٫۶ درصد از جستجو را در ایالات متحده از آن خود کرده است. طبق گزارشی که کوین اینسایدر منتشر کرده، ادعا می‌کند که بخش بزرگی از محبوبیت دوج کوین به دلیل حمایت‌ها و نظرات ایلان ماسک است.

شما کدام ارز دیجیتال را بیشتر سرچ کرده‌اید؟ اگر به خرید ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید، از بیت کوین گرفته تا دوج کوین و شیبا، می‌توانید از طریق پنل نیک پرداخت اقدام کنید. در کمتر از ۱۵ دقیقه ارز دیجیتال شما خریداری و به کیف پول‌تان منتقل می‌شود.

خرید کالا با بیت کوین
با نیک پرداخت در کمتر از چند دقیقه ارز دیجیتال خریداری کنید!

منبع: Bitcoin News

اخبار ارز دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست