انواتو استودیو

انواتو استودیو چیست؟

انواتو استودیو یک محیط کاملا آزاد و مناسب برای حضور فریلنسرهاست. تمامی افرادی که در حوزه توسعه نرم‌افزارها، تولید محتوا و پروژه‌های دیجیتالی فعالیت می‌کنند، می‌توانند با حضور در این پلتفرم، کسب درآمد داشته باشند. انواتو استودیو به فریلنسرها این امکان را می‌دهد که بتوانند با پذیرفتن پروژه‌های مربوط به حرفه و حوزه کاری خود، کسب درآمد قابل توجهی داشته باشند. یکی از خوبی‌های Envato Studio این است که فریلنسرها در ابتدای کار خود کاملا غربال می‌شوند و تنها آن‌هایی که خیلی حرفه‌ای و به‌قول‌معروف کار درست هستند، مشغول به فعالیت می‌شوند.

اکثر فریلنسرهای ایرانی که پروژه‌های بین‌المللی را می‌پذیرند و کسب درآمد به دلار دارند، این پلتفرم را به خوبی می‌شناسند. انواتو استودیو با جذب کردن فریلنسرهای حرفه‌ای به محیط خود، جریانی ثابت را برای آن‌ها در حوزه کسب‌وکار به وجود می‌آورد تا دیگر هیچ دغدغه‌ای در مورد کمبود پروژه و کارفرما وجود نداشته باشد.

با در نظر گرفتن همه این اوصاف، آیا Envato Studio جای خوبی برای انجام دادن پروژه‌های فریلنسری است؟ آیا می‌توان بابت کسب درآمد و دریافت مبلغ قراردادها روی آن حساب کرد؟ آیا پروژه‌ها همان‌طور که حرفه‌ای به نظر می‌رسند، حرفه‌ای هم پیش می‌روند؟ برای پاسخ به تمامی این سوالات مهم با ما همراه باشید.

نقد کردن درآمد ارزی
تکمیل سفارش نقد کردن درآمد ارزی در نیک پرداخت زیر ۳۰ دقیقه

انواتو استودیو چیست؟

پلتفرم Envato Studio یک مجموعه مستقل و کاملا حرفه‌ای برای طراحان، توسعه‌دهندگان و فریلنسرهای خلاق است که می‌خواهند کسب درآمد واقعی داشته باشند. در چنین پلتفرمی است که فریلنسرها می‎توانند کارفرمای حرفه‌ای و کاربلد را شناسایی کنند و با آن‎ها وارد معاملات و پروژه‌های بلندمدت شوند.

گاهی روند کار در این مجموعه آن‎قدر حرفه‎ای پیش می‌رود که فریلنسرها وارد بازارهای کاری مختلف می‌شوند و دیگر وقت انجام دادن پروژه‌های کوچک را نخواهند داشت. مهم‌ترین حوزه‌ Envato Studio که فریلنسرها در آن خدمات‌رسانی می‌کنند، طراحی لوگو، سفارش انواع تم وردپرس و طراحی سایت است که بسیاری از متخصصین در آن دستی بر آتش دارند.

این پلتفرم علاوه بر این که برای فریلنسرها بسیار حرفه‌ای و کارآمد است، برای کارفرمایان هم بستری مناسب محسوب می‌شود. به دلیل این که پروسه جذب فریلنسر در انواتو استودیو به صورت کاملا انتخابی انجام می‌شود، کارفرمایان می‌‎توانند اطمینان داشته باشند که فریلنسرهای حرفه‌ای با رزومه‌های قدرتمند به همکاری با آن‌ها خواهند آمد. از طرفی، این مجموعه مقرون‌به‌صرفه‌ترین پیشنهادات را برای کارفرمایان فراهم می‌کنند تا همه‌چیز در بهترین حالت خود پیش رود. کسب درآمد و فعالیت حرفه‌ای در این مجموعه فقط برای فریلنسرهایی امکان‌پذیر است که حرفه‌ای هستند و نسبت به حرفه و شغل خود احساس مسئولیت بسیاری دارند. در مورد کسب درآمد از تم فارست هم این مطلب را بخوانید.

انواتو استودیو
انواتو استودیو بستری مناسب برای طراحان فریلنسر است.

مزایای استفاده از انواتو استودیو

در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با ۴ مزیت برجسته و بسیار مهم این پلتفرم آشنا کنیم. موارد زیر از همین قبیل مزایا هستند:

  • جامعه تخصصی: جامعه فریلنسرهایی که در این پلتفرم مشغول به فعالیت هستند، در حوزه کاری خود متخصص محسوب می‌شوند و بر حرفه خود تسلط کامل دارند.
  • آسان و در دسترس: ارسال یک پروژه در این مجموعه فقط و فقط ۵ دقیقه طول می‌کشد و محصول یا پروژه نهایی تنها در عرض چند روز به دست مشتریان یا کارفرما می‌رسد.
  • پروژه‌های مقرون‌به‌صرفه: کارفرمایان در مجموعه Envato Studio به مجموعه عظیمی از خلاقیت‌ها و تخصص‌های مورد نیازشان دسترسی دارند. با توجه به این که بازار کار فریلنسرها در این پلتفرم کاملا رقابتی است، مشتریان هم می‌توانند با مقایسه قیمت‌ها و دستمزدها با یکدیگر، دست به انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه و البته کاربردی بزنند.
  • ارتباطات روان و آسان: یک ابزار پیام‌رسان هم در انواتو استودیو تعبیه شده است که امکان برقراری ارتباط فریلنسر و کارفرما را تسهیل می‌کند. در ضمن، پروژه‌های به نحوی طراحی شده‌اند که هر مشتری یا کارفرما می‌تواند نظر و تجربه خود یا شرکت تجاری‌اش را در مورد آن ثبت کند.

ویژگی‌های سایت انواتو استودیو

سایت و مجموعه حرفه‌ای Envato Studio دارای ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای است که کارفرما و فریلنسر به واسطه آن‌ها می‌تواند در یک بستر کاملا مطمئن و حرفه‌ای مشغول به فعالیت شود. از بین تمامی ویژگی‌های مهمی که در این مجموعه وجود دارند، در این بخش از مقاله به سراغ ۳ ویژگی بسیار مهم که بیشتر از بقیه به چشم می‌آیند، رفته‌ایم:

  • ویژگی Envato Studio Express Services: این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند، سفارش‌های خودشان را در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمت مشخص و مورد نظرشان شناسایی کنند. سفارشی‌سازی پروژه‌ها با این روش شامل پروژه‌های ساختن کارت ویزیت، لوگو، بروشور و نصب تم سایت است.
  • فرایند حل اختلاف بین کاربران: پروسه حل اختلافات بین کارفرما و فریلنسر در بهترین حالت خود تنظیم و طراحی شده است. این ویژگی‌ها شامل یک سری قوانین سفت‌وسخت و البته منطقی و منصفانه است که حقوق هر دو طرف را به صورت یکسان در بر می‌گیرد.
  • تیم پشتیبانی قدرتمند: تیم پشتیبانی انواتو استودیو زبانزد خاص‌‌وعام است. تیم قدرتمندی که در بخش پشتیبانی این سایت قرار دارد، تمامی پروسه‌های حل اختلافات، ابزارهای مدیریت شغلی و راهنمایی مختلف را به خوبی انجام می‌دهد و محیطی امن، حرفه‌ای و قابل اطمینان را برای کاربران این سایت رقم می‌زند.

مخاطبان انواتو استودیو چه افرادی هستند؟

همان‌طور که بارها و بارها در این مقاله اشاره کردیم، خط قرمز این مجموعه، فریلنسرهایی هستند که وارد آن می‌شوند. به دلیل این که مسئله «حسن شهرت و اعتبار» برای این مجموعه بسیار حائز اهمیت است، تمامی فریلنسرهای مجرب و حرفه‌ای باید برای ورود به این سایت مراجعه کنند.

بدین‌ترتیب، این سایت برای آن دسته از فریلنسرهایی مناسب است که می‌خواهند با تکیه بر رزومه‌های قدرتمندی که در دست دارند، پروژه‌های حرفه‌ای را هم قبول کنند و وارد فاز جدید و بهتری از حرفه کاری خود بشوند. اما ممکن است که این سوال برای بسیاری از فریلنسرها پیش بیاید این است که دقیقا چه افرادی و با چه تخصص‌هایی می‌توانند در این محیط کار کنند؟

پاسخ به سوالی که در پاراگراف بالا مطرح شد، بسیار ساده است؛ تمامی متخصصین و فریلنسرهایی که در زمینه‌های مختلف از جمله توسعه و طراحی وب، طراحی لوگو، تولید ویدیو و نوشتن کپی رایت و بسیاری از فعالیت‌های دیگر مشغول به کار هستند، می‌توانند به این محیط وارد شوند. ممکن است که این پرسش برای بسیاری از افراد مطرح شود که چرا تیم Envato Studio به غربال‌گری اعتقاد دارد و می‌خواهد فریلنسرها را به صورت مشخص با متدهای خودش جداسازی کند؟ پاسخ به این سوال بسیار مهم را که ممکن است برای خودتان هم پیش آمده باشد، در بخش بعدی جست‌وجو کنید. خواندن مقاله سایت‌های فریلنسر خارجی برای کسب درآمد عالی هم پیشنهاد می‌شود.

چرا فریلنسرها جداسازی می‌شوند؟

ممکن است بعضی از فریلنسرها در حین اعتبارسنجی در پروسه ثبت نام در انواتو استودیو، مردود شوند یا مورد پذیرش این پلتفرم قرار نگیرند. این امر شاید موجب ایجاد یک سوء تفاهم در مورد همکاری این مجموعه با فریلنسرها شود. باید درک کرد که بسیاری از فریلنسرها در حال حاضر پیشرفت کرده‌اند و با عملی کردن اهدافی که داشتند، تبدیل به یک کارآفرین شده‌اند. کارآفرینان امروز که فریلنسرهای دیروز محسوب می‌شوند، انتظار دارند که با وارد شدن به یک مجموعه، با یک تیم قدرتمند برای پیشبرد اهداف پروژه‌های خود مواجه شوند.

شما خودتان را به جای کارفرمایان بگذارید و با خود فکر کنید که کیفیت یک پروژه برای شما چقدر حائز اهمیت است. آیا حاضر هستید که پروژه خود را به یک فریلنسر مبتدی بدهید تا آزمون و خطای خود را روی کسب‌وکار شما انجام دهد؟ با در نظر گرفتن همه این اوصاف، شما باید به عنوان یک فریلنسر موفق خوشحال باشید که بازار کار شما در انواتو استودیو رقابتی خواهد بود؛ چرا که با ورود فریلنسرهای حرفه‌ای‌تر، محیط کاری برای شما وارد فاز رقابتی می‌شود و در نتیجه کیفیت کاری شما هم افزایش خواهد یافت.

رشته‌های کاربردی در انواتو استودیو

در انواتو استودیو محبوب‌ترین دسته‌بندی‌های کاری، طراحی لوگو و شخصی‌سازی قالب‌های وردپرس هستند که فریلنسرهای زیادی در آن‌ها مهارت دارند. البته این پلت‌فرم در کنار پروژه‌های طراحی گرافیک و توسعه نرم‌افزار شامل طیف وسیعی از پروژه‌های خلاقانه هم می‌شود. فریلنسرهای فعال در این پلتفرم گلچین می‌شوند، از این رو شرکت‌ها می‌توانند مطمئن باشند با افرادی کار می‌کنند که به کار خود علاقه‌مند هستند و در خدمتی که ارائه می‌کنند، مهارت زیادی دارند. موارد زیر، عمده خدماتی هستند که فریلنسرها در انواتو استودیو به مشتریان خود ارائه می‌دهند:

  • طراحی لوگو و برندسازی
  • طراحی و گرافیک
  • خدمات وردپرس
  • وب سایت و برنامه‌نویسی
  • توسعه تجارت الکترونیک و CMS
  • موبایل و اپلیکیشن‌ها
  • تولید محتوا و کپی رایتینگ
  • بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ
  • ساخت ویدیو و انیمیشن
  • تولید محتوای صوتی و کسب درآمد از صدا

 

انواتو استودیو
نمایی از بخش Envato Market که در آن می‌توان با توجه به خدمات مورد نظر، محصولات مختلف را خریداری کرد.

تا چه میزان می‌توان از انواتو استودیو درآمد کسب کرد؟

این که یک فریلنسر تا چه میزان می‌تواند از این پلفترم کسب درآمد داشته باشد، بستگی به پروژه‌هایی دارد که او می‌تواند در یک دوره زمانی بپذیرد. برای مثال اگر یک فریلنسر نویسنده که در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت می‌کند، بتواند پروژه‌های بسیاری را در عرض یک ‌هفته قبول کند، میزان درآمد او به دلار افزایش خواهد یافت. کسب درآمد ارزی از انواتو استودیو از جمله فعالیت‌های محبوب فریلنسرهای سرتاسر جهان محسوب می‌شود و بسیاری از همین طریق در حال کسب درآمد هستند.

به صورت کلی نمی‌توان مبالغ خاصی را در نظر گرفت و آن‌ها را به عنوان متوسط درآمد فریلنسرهای فعال در این پلتفرم ارائه داد. اگر شما هم یک فریلنسر باشید، به خوبی می‌دانید که دنیای فریلنسری به مدیریت زمان و افزایش مهارت و توانمندی برای پذیرش پروژه‌های متعدد بستگی دارد؛ هرچقدر بازدهی و توانایی شما برای انجام دادن پروژه‌های مختلف بالا باشد، کسب درآمد شما هم به هم میزان بالا خواهد بود.

انواتو استودیو
تصویری از سایت انواتو استودیو؛ بیش از ۲۶ هزار تم در این سایت برای فروش وجود دارند که از ۲ دلار شروع می‌شوند.

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Envato Studio

کسب درآمد از سایت Envato Studio بسیار آسان و ساده است. کافی است که در ابتدا شما بتوانید از فیلتر این پلتفرم به عنوان یک فریلنسر حرفه‌ای عبور کنید. سپس با مشخص ساختن حرفه‌ای که در آن مشغول به فعالیت هستند، می‌توانید سفارش‌های مورد نظرتان را دریافت کنید.

زمانی که یک شخص، سرویس مورد نظرش را سفارش می‌دهد، این سرویس، یکبار در حساب پروفایل شما و یکبار هم در ایمیل شما مشخص می‌شود. در این مرحله شما می‌توانید پروژه مورد نظر را قبول (Accept) یا رد (Reject) کنید. به‌خاطر داشته باشید که رد کردن یا پذیرفتن یک پروژه به صورت مستقیم روی رتبه‌بندی شما موثر خواهد بود.

پس از این که شما یک پروژه را قبول کردید، برنامه‌ریزی‌ها و صحبت‌های لازم را با کارفرما فیکس می‌کنید و می‌روید تا روی پروژه مورد نظر به خوبی کار کنید. پس از این که پروژه در ددلاین مورد توافق با کارفرما به اتمام رسید، پروژه را به او تحویل می‌دهید و اگر او از نتیجه نهایی راضی باشد، کار را تایید یا اصطلاحا Approve می‌کند. پس از تایید شدن پروژه توسط کارفرما، هزینه دستمزد و در واقع درآمد دلاری شما پس از ۷ روز کاری به حسابتان واریز می‌شود. تمامی پروسه کسب درآمد به دلار در انواتو استودیو همین‌قدر ساده، جذاب و مطمئن است.

قیمت‌گذاری و روش پرداخت

بدیهی است که قیمت‌گذاری هر پروژه با توجه به نوع پروژه و شخص ارائه‌کننده انجام می‌شود. اگر یک پروژه که در انواتو استودیو ایجاد می‌شود، خیلی تخصصی و پیچیده باشد، قیمت آن‌ هم بالا خواهد بود؛ این امر کاملا طبیعی و قابل انتظار است. اگر می‌خواهید در حد بودجه خود برای انجام دادن پروژه‌های خود به این مجموعه بیایید، بهتر است که همان اول بودجه پیشنهادی خود را تعیین کنید و سپس به دنبال فریلنسری باشید که با قیمت پیشنهادی شما کنار خواهد آمد.

یک نکته بسیار جالب که در مورد روش پرداخت در این مجموعه وجود دارد، این است که می‌توان از طریق درگاه‌های پرداخت حرفه‌ای و بین‌المللی استفاده کرد. روش پرداخت در انواتو استودیو با استفاده از درگاه‌های پی پال و پایونیر انجام می‌شود. شما می‌توانید همین حالا با استفاده از خدمات نیک پرداخت در زمینه پرداخت از طریق پی پال تمامی امور مالی و بین‌المللی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. برای این کار لازم است روی آدرس الکترونیکی خرید با پی پال کلیک کنید. همچنین نیک پرداخت به شما امکان افتتاح حساب پی پال امن و وریفای شده را می‌دهد تا بتوانید به صورت مستقیم درآمد خود را داخل حساب پی پال اختصاصی خود دریافت کنید.

افتتاح حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال امن و سریع با نیک پرداخت

نقد کردن درآمد ارزی فریلنسر

حالا که با زیروبم کسب درآمد دلاری و ارزی در انواتو استودیو آشنا شده‌اید، بهتر است که بحث شیرین و جذاب نقد کردن درآمد دلاری را هم دنبال کنید. به این نکته مهم توجه داشته باشید که تمامی فریلنسرهای خارجی با استفاده از پلتفرم‌های بین‌المللی که در کشورشان وجود دارد، می‌توانند با تنها چند کلیک ساده، تمامی درآمدهای دلاری خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنند. از آن‌جایی که کشور ایران تحت شدیدترین تحریم‌های اقتصادی است، این امکان برای فریلنسرهای ایرانی وجود ندارد و آن‌ها باید از سایت‌های ایرانی که بعضا از کارمزدهای بالایی برخوردار هستند، استفاده کنند.

در این میان، مجموعه حرفه‌ای و قدرتمند نیک پرداخت در کنار فریلنسرهای ایرانی ایستاده است تا با خدمات ۲۴/۷ (۲۴ شبانه‌روز و ۷ روز هفته) به آن‌ها خدمت‌رسانی کند. تمامی خدماتی که از طریق نیک پرداخت می‌تواند در حوزه نقد کردن درآمد دلاری به شما فریلنسرها ارائه شود، شامل نقد کردن درآمدتان در کوتاه‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش ممکن است. برای ورود به بخش نقد کردن کافی است که روی آدرس الکترونیکی نقد کردن درآمد ارزی کلیک کنید.

جمع‌بندی

انواتو استودیو از جمله پلتفرم‌های حرفه‌ای و قابل اعتمادی است که در حوزه انجام پروژه‌های بزرگ با کارفرمایان و فریلنسرها همکاری می‌کند. همه فریلنسرهایی که در زمینه‌های مختلف کار می‌کنند، می‌توانند وارد انواتو استودیو بشوند و کسب درآمد دلاری را تجربه کنند. یکی از شروط مهمی که در انواتو استودیو وجود دارد، این است که فریلنسرها باید مورد تایید تیم این مجموعه قرار بگیرند تا به عنوان یک فریلنسر حرفه‌ای وارد پروژه‌های بزرگ شوند؛ از این لحاظ، لازم است که یک دوره اعتبارسنجی و راستی‌آزمایی را پشت سر بگذارند.

در این مقاله به صورت اختصاصی در مورد Envato Studio و عملکرد آن به بحث نشستیم و تمامی ویژگی‌ها مثبت و منفی آن را مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید هم به عنوان کارفرما و هم به عنوان فریلنسر وارد این مجموعه شوید و امور پرداختی خود را به ما محول کنید. ما در نیک پرداخت هم می‌توانیم امور پرداختی شما را از طریق پی پال، پرفکت مانی و … انجام دهیم و هم می‎‌توانیم خدمات نقد کردن درآمد دلاری‌تان را در زودترین و ارزان‌ترین حالت ممکن به ریال تبدیل کنیم؛ پس به ما اعتماد کنید!

 

خرید پی پالخرید مسترکارتخرید ویزاکارتفروش پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست