خرید اکانت Language Tool

خرید اکانت Language Tool برای ویرایش بهینه متون

تمامی افرادی که با نوشتن و به طور کلی نگارش متون مختلف نیاز دارند، لازم است تا یک ادیتور آنلاین هم کنار دستشان باشد تا دچار اشتباهات گرامری و دستوری نشوند. تهیه یک اکانت Language Tool هم دقیقا همان نیاز را برطرف می‌کند و به نویسندگان (مخصوصا نویسندگان فریلنسر) کمک می‌کند تا هیچ اشتباه گرامری ریز و درشتی از قلم نیفتد. اگر با فضای برنامه گرامرلی آشنا بوده باشید، حتما می‌دانید که یک گرامر چکر آنلاین چه قابلیت‌ها و توانایی‌هایی دارد و چقدر می‌تواند در ثبات و یکدست شدن متون فارسی و انگلیسی نقشی کلیدی ایفا کند.

اکانت Language Tool از آن‌دسته ابزار ویرایش گرامری است که می‌تواند برای انواع زبان‌های مختلف مفید و کارآمد تلقی شود. در ضمن، از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار همین است که می‌توان آن را به صورت یک افزونه در نرم‌افزار Word نصب کرد و دقیقا مثل یک دستیار هوشیار و حواس‌جمع از آن کار کشید. البته این دستیار هوشیار و کاردرست، مزایا و معایبی هم دارد و برای دسترسی به ویژگی‌های خیلی اختصاصی آن باید از اکانت پرمیوم استفاده کرد. اما چطور می‌توان اکانت پرمیوم Language Tool را خرید و این اکانت چه مزایایی دارد؟

ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب، گریزی به نرم افزار Language Tool بزنیم و تمامی پرسش‌های پرتکرار و اساسی در مورد آن را با حوصله و به صورت مفصل پاسخ بدهیم. آشنایی کامل با این نرم‌افزار، واکاوی مزایا و معایب، بررسی هزینه خدمات، نحوه ساخت اکانت رایگان و همچنین چگونگی نصب افزونه این برنامه در Word از جمله مباحثی است که در این مطلب مطالعه خواهید کرد. اگر شما هم نویسنده هستید و تمایل دارید که از این به بعد مثل یک نویسنده فریلنسر حرفه‌ای بنویسید و هیچ اشتباهی از دستتان در نرود، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با یکی از گنجینه‌های دنیای ادیتورهای حرفه‌ای آشنا شویم!

معرفی نرم‌افزار اکانت Language Tool

نرم‌افزار Language Tool ابزاری برای چک کردن اشتباهات گرامری و دستور زبانی از نوع Open Source یا منبع باز است که بیشتر برای حل مشکلات نوشتاری نویسندگان و فریلنسرها به کار گرفته می‌شود. استفاده از اکانت Language Tool به کاربران کمک می‌کند تا اشکالات گرامری خود در مقالات و متون مختلف را پیدا و برطرف کنند. یکی از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار، پشتیبانی آن از زبان فارسی است. به دلیل طراحی بسیار دقیق آن، امکان عیب‌یابی گرامری و پشتیبانی از دستور زبان فارسی به صورت کامل و بی‌نقص وجود خواهد داشت.

البته این نرم‌افزار از زبان‌های گوناگونی پشتیبانی می‌کند؛ زبان‌هایی از قبیل انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، لهستانی و روسی از این قبیل هستند. اکانت Language Tool در مقام مقایسه با سایر نرم‌افزارها مانند برنامه گرامرلی (Grammarly) می‌تواند اشتباهات و مسائلی را که به آسانی قابل شناسایی نیستند بیابد و آن‌ها را به سرعت رفع کند. یکی دیگر از امکانات پیشرفته و مثبت اکانت Language Tool این است که می‌توان به واسطه آن، یک دیکشنری شخصی ایجاد کرد و لغات خاصی که مد نظر است را به آن افزود.

همچنین می‌توان از این نرم‌افزار در روش‌های مختلف از جمله به کارگیری به عنوان افزونه در Google Chrome یا Mozilla Firefox استفاده کرد. البته کاربردی‌ترین روش استفاده از نرم‌افزار Language Tool به کارگیری آن به عنوان یک دستیار همیشه‌ آماده در فضای Word است که می‌تواند به عنوان عصای دست نویسندگان فریلنسر ظاهر شود. خوب است در خصوص نحوه خرید اکانت ProWritingAid به عنوان دستیاری برای نگارش نیز این مطلب را بخوانید.

نحوه خرید از سایت‌های خارجی
برای پرداخت آسان و تکمیل خرید خود کلیک کنید

مزایا و معایب استفاده از ابزار Language Tool

استفاده از اکانت Language Tool در یک نگاه، چیزی به جز برخورداری از قابلیت‌هایی ویژه و منحصربه‌فرد نیست، اما بدیهی است که هر ابزار خوبی، یک‌سری ایرادات هم دارد. ما تصمیم گرفته‌ایم تا در این بخش با استفاده از اطلاعات یک جدول نسبتا کامل و دقیق، گزیده‌ای از مزایا و معایب ابزار Language Tool را در اختیار شما قرار دهیم تا همه‌چیز در شفاف‌ترین حالت خود پیش برود.

مزایا معایب
دارای کاربری ساده و در عین حال کامل عدم پشتیبانی از همه مرورگرها
امکان بهره‌مندی از ادیت‌های فارسی فاقد قابلیت کشف سرقت‌ ادبی در متون
دقت بسیار بالا، بدون بروز حتی یک درصد اشتباه رایگان نبودن بسیاری از قابلیت‌های اختصاصی آن
امکان ادیت ۲۰ هزار کارکتر به صورت رایگان عدم پشتیبانی از تمامی قابلیت‌های موجود در نرم‌افزار، علی‌رغم تبلیغات گسترده
امکان استفاده در پلتفرم‌های دیگر مانند Word، Firefox و Google Docs محدودیت قابلیت‌های طراحی‌شده برای اکانت رایگان
بهره‌مندی از یک تیم پشتیبانی برای رفع مشکلات احتمالی عدم برخوداری از زبان فارسی در تیم پشتیبان

ساخت اکانت رایگان Language Tool

برای ساخت اکانت Language Tool به صورت رایگان کافی است ابتدا به سایت LangugeTools بروید؛ برای این کار کافی است روی این لینک کلیک کنید. در اولین قدم، لازم است تا مراحل ثبت نام رایگان خود را از طریق ۴ روش مختلف انتخاب کنید (ثبت نام از طریق اکانت گوگل، اکانت اپل، صفحه کاربری فیسبوک و آدرس ایمیل). این مراحل همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، می‌تواند از طریق اکانت گوگل یا اپل پیش برود. برای شروع، من از اکانت گوگل خود برای ادامه پروسه ثبت نام استفاده کردم.

اکانت Language Tool
در این بخش، کافی است تا پلتفرم خود را برای ثبت نام انتخاب کنید.

 

پس از انتخاب ثبت نام از طریق اکانت گوگل و تایید اکانت‌تان، وارد صفحه‌ای خواهید شد که به شما پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید از گزینه‌های مختلف، نحوه آشنایی خود با نرم‌افزار Language Tool را بیان کنید. در این مرحله روی گزینه Skip کلیک کنید تا پروسه ثبت نام اکانت Language Tool به سرعت پیش برود.

اکانت Language Tool
روی گزینه skip در پایین صفحه کلیک کنید

 

حالا شما وارد صفحه اصلی نرم‌افزار شده‌اید و پیامی مبنی بر خوش‌آمدگویی برای استفاده رایگان و محدود از قابلیت‌های این نرم‌افزار دریافت خواهید کرد. فضای اکانت Language Tool به صورت رایگان بسیار متنوع است و شما می‌توانید برای شروع، چندجمله به هر زبانی که به آن مسلط هستید، با کیبورد بنویسید و اشتباهات گرامری آن را ردیابی و اصلاح کنید.

اکانت Language Tool
یک اسکرین‌شات از عملکرد اکانت Language Tool به زبان آلمانی

خرید خدمات Language Tool

استفاده از اکانت Language Tool به صورت غیر رایگان نیازمند پرداخت هزینه‌هایی به صورت ماهانه، فصلی (۳ ماهه) و سالانه است. در ادامه تمام هزینه‌هایی که این نرم‌افزار در رابطه با اکانت پرمیوم خود ارائه می‌دهد را مشاهده می‌کنید.

  • هزینه ماهانه اکانت۱۹ دلار
  • قیمت اکانت پرمیوم به صورت ۳ ماهه (فصلی): ۳۹ دلار
  • هزینه‌های سالانه: ۵۹ دلار

نحوه استفاده از ادیتور آنلاین Language Tool

حالا که اکانت Language Tool را برای خود ایجاد کرده‌اید و می‌توانید از قابلیت‌های رایگان آن استفاده کنید، می‌توانید به راحتی وارد سایت Language Tool شوید و در صفحه کاربری خودتان از ادیتور آنلاین لذت ببرید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، من یک جمله آلمانی با یک اشتباه املایی تایپ کرده‌ام و سیستم Language Tool آن را تشخیص داده است.

  • نصب داخل ورد (Word)

برای نصب افزونه اکانت Language Tool کافی است از گزینه‌های بالای صفحه کاربری، گزینه Apps & Add-ones را انتخاب و از منوی Office Plugins، روی برنامه ورد (Word) کلیک کنید. برای کاربری ساده‌تر هم می‌توانید روی این لینک کلیک کنید تا به صورت مستقیم، وارد صفحه نصب ابزار Language Tool در ورد شوید.

  • نصب از طریق افزونه Language Tool

همان‌طور که در بخش بالا متوجه شدید، برای افزودن پلاگین‌ها یا افزونه‌های اکانت Language Tool می‌توانید از گزینه‌های بالای صفحه، روی گزینه Apps & Add-ones کلیک و سپس از طریق نوار Browser Add-ones هرکدام از ۵ مرورگری که مد نظرتان است را انتخاب کنید.

  • استفاده از طریق اپلیکیشن Language Tool

همان‌طور که در بخش مزایای نرم‌افزار Language Tool گفته بودیم، کاربری این نرم‌افزار بسیار ساده است. برای استفاده از اپلیکیشن‌های این نرم‌افزار از گزینه‌های بالای صفحه، گزینه Apps را انتخاب کنید و از بین ۳ پلتفرم ios، macOS و Windows یکی را برگزینید.

خرید اکانت پرمیوم Language Tool

به مهم‌ترین بخش از مطلب امروز، یعنی خرید اکانت Language Tool به صورت پرمیوم و اختصاصی رسیدیم. در ابتدا و پیش از بررسی روش خرید اکانت‌های پرمیوم، لازم است تا با مزایای قابلیت‌های غیر رایگان این پلتفرم آشنا شویم. اکانت‌های پرمیوم این نرم‌افزار در مقایسه با دانلود رایگان Language Tool از مزایای زیر برخوردار هستند:

  • امکان استفاده گروهی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد نرم‌افزار
  • امکان پشتیبانی از ۱۰۰ هزار حرف (کاراکتر)
  • قابلیت نصب افزونه نرم‌افزار در محیط Microsoft Office از جمله Word
  • استفاده در محیط Google Docs
  • برخورداری از قابلیت‌های اختصاصی با ارائه اسامی و ایمیل‌های مشخص

برای خرید اکانت پرمیوم Language Tool به بخش اختصاصی Premium در سایت Language Tool بروید و یکی از ۲ اکانت غیر رایگان را انتخاب کنید. برای ادامه پرداخت هم می‌توانید تا هزینه‌ها را از طریق درگاه PayPal پرداخت کنید. در این بخش و برای پرداخت آسان، می‌توانید روی خدمات مطمئن و حرفه‌ای مجموعه نیک پرداخت حساب ویژه‌ای باز کنید. مجموعه مجرب و قدرتمند نیک پرداخت با فراهم کردن انواع خدمات پرداخت در سایت‌های خارجی در کنار شما ایستاده است.

برای پرداخت از طریق درگاه پی پال، کافی است روی آدرس الکترونیکی بخش اختصاصی پرداخت با پی پال توسط نیک پرداخت کلیک کنید تا تمام پروسه خرید اکانت Language Tool پرداخت به صورت سریع و با کمترین کارمزد ممکن صورت بگیرد. پس وقت را تلف نکنید و همین حالا اکانت‌ پرمیوم Language Tool را خریداری کنید!

بلک فرایدی
پرداخت هزینه خرید اکانت‌های تخصصی خود را به نیک پرداخت بسپارید

جمع‌بندی

اکانت Language Tool از جمله ابزارهای ادیت و ویرایش املایی و دستور زبان است. ابزارهای زبانی این نرم‌افزار برای انواع زبان‌های زنده دنیا و البته زبان‌های کشورهای دیگر طراحی شده است. گستردگی خدمات گرامری این نرم‌افزار تا حدی پیشرفته است که حالا می‌توان از قابلیت‌های آن برای زبان فارسی هم به خوبی استفاده کرد. قابلیت‌های تعبیه‌شده در این نرم‌افزار می‌تواند اکثر نیازهای نگارشی و گرامری نویسندگان مبتدی و حرفه‌ای از جمله نویسندگان فریلنسر را پوشش دهد.

استفاده از اکانت Language Tool به ۲ صورت رایگان و پرمیوم وجود دارد. اکانت رایگان این برنامه از محدودیت خاص خودش برخوردار شده و با تکیه بر قابلیت‌های اکانت‌ پرمیوم می‌توان با سرعت در پروژه‌های نوشتاری پیش رفت. امکان خرید اکانت‌های پرمیوم Language Tool از طریق درگاه پی پال امکان‌پذیر است و می‌توان این پروسه پرداخت را با استفاده از خدمات خرید با پی پال در نیک پرداخت به راحتی انجام داد.

خرید از سایت های خارجیخرید پی پال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب پیشنهادی

فهرست